Wilkeson 25.11.2006 13:25:53 | |
---|
Mä olen vähän kelaillut niin päin että ton rantiksen voisi ostaa treenikselle. Roudii sitten keikoille tuota HLF:ää. Kun ei ne tosiaan maksa enää juuri mitään... Mä tekisin juuri toisinpäin jos mul ois molemmat! Onha se rantis munakas pino ja saundillisesti hyvä! Tai sit molemmat aina keikalle!! Joo ei pizzerian nurkkakeikalle :) Mut ehdottomasti rantis musta keikalle ja HLF treenikselle paitsi jos on tosiaa pienempi keikka ni iha sama onx siel kumpi. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
tonirutanen 28.11.2006 21:39:27 (muokattu 28.11.2006 21:51:07) | |
---|
Onko kellään kokemuksia tommosesta ampeggilaisesta??? http://www.thomann.de/fi/ampeg_b200r.htmVoisi olla ihan soiva peli, mikäli se on samaa laatua kun nupit ja kaapit... Toi ois varmaan passeli pienemmille keikoille ja treeneihin, kun mun käytössä nuppi+ 4x10 kaappi on jo vähän ylimitotettu, rantiksesta puhumattakaan... Vaikka parempi liikaa kun liian vähän... M: Yamaha RGX 520 FZ TRD Vain 320!!! Ostettu 6/-06... Sisältää kassin ja hihnalukot! |
PnukBassist 28.11.2006 22:54:29 | |
---|
Itteä ei ole oikein nuo Ampegin kompot säväyttäny (tai ainakaan ne pari mitään oon päässy testimään) joten kokeileppa vaikka http://www.thomann.de/fi/fender_rumble_100_basscombo.htm Siinä ei oo turhan paljo hintaa ja soundaa helevetin hyvältä. Tai sitten hommaat sen putkinupin ja rantiksen :D Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Cornflake 29.11.2006 07:54:40 | |
---|
tonirutanen: Onko kellään kokemuksia tommosesta ampeggilaisesta??? http://www.thomann.de/fi/ampeg_b200r.htm Voisi olla ihan soiva peli, mikäli se on samaa laatua kun nupit ja kaapit... Toi ois varmaan passeli pienemmille keikoille ja treeneihin, kun mun käytössä nuppi+ 4x10 kaappi on jo vähän ylimitotettu, rantiksesta puhumattakaan... Vaikka parempi liikaa kun liian vähän... Jos tuo on sama mikä Downtownissa oli talon puolesta niin sitten on kokemusta. Peli ei itsessään säväyttänyt, tosin ajoi asiansa ihan mainiosti. Päämöykkä kun tuli linjasta PA:n kautta. Lavamonitorina pelitti ihan jees. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
aho 29.11.2006 10:13:11 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tommosesta ampeggilaisesta??? http://www.thomann.de/fi/ampeg_b200r.htm Voisi olla ihan soiva peli, mikäli se on samaa laatua kun nupit ja kaapit... En ole kyseistä mallia testaillut mutta puhun kyllä mielelläni ampegin combojenkin puolesta. Ainakin Basspetellä oleva ampegin B3-158 oli loistava (hän varmaan osaa kertoa combostaan lisää). Myös ihan perus B3 vaikutti myös hyvältä. Fender rumble sen sijaan ei saa minulta kovinkaan mairitteleviä arvioita... Tai no onhan siinä kivat valot lootan pohjassa. Minimum effort/Maximum gain. |
tonirutanen 29.11.2006 10:39:19 | |
---|
Mulla oli itellä rumble 100 ja ei säväyttänyt, saundi oli hyvä mut volyme ei riittänyt... Eikä rantis oo se ainut oikea kokoonpano, tosin kärkikastissa kylläkin... Mahdollisimman kompaktin/hyväsaundisen paketin kun löytäs... Pitäs löytää semmonen "lopun elämän" vahvistin. |
faffbey 01.12.2006 13:04:54 | |
---|
Putkien vaihto edessä V4BH:ssa. Tarttis isotehoiset muttei liian kliinit putket ja pitkää käyttöikää. Onko suosituksia, Groove, Tesla, TAD, Svetlana, mitä hittoa? Onko kellään ohjeita biasointiin? |
M.Hanski 01.12.2006 13:16:10 | |
---|
Putkien vaihto edessä V4BH:ssa. Tarttis isotehoiset muttei liian kliinit putket ja pitkää käyttöikää. Onko suosituksia, Groove, Tesla, TAD, Svetlana, mitä hittoa? Onko kellään ohjeita biasointiin? www.uraltone.com |
|
Nelikielipiru 05.12.2006 11:31:41 | |
---|
No nyt se myrkyn lykkäs, juuri kun ajattelin että voisin tulla rehvastelemaan uuden kaapin ostosta niin tulikin ilmi että svt-410he kaappia ei saa kun vasta aikaisintaan ens vuoden puolella kuulemma "toivon mukaan kevääseen mennessä" kertoi levytukku Kuulemma tehtaalla toimitus ongelmia, olivat huhtikuussa jo yrittäneet tilata.. Nyt sapettaa, mistäs mää nyt tollasen pierasen kun ei noita näytä olevan edes käytettynä myynnissä. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
Johannes_t 05.12.2006 12:02:57 | |
---|
|
Nelikielipiru 05.12.2006 12:08:02 (muokattu 05.12.2006 12:19:16) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=138017 Oisko toi vaihtoehto? Onhan se mutta en oo koskaan kokeillut tollasta ja HE kappia oon jonka ääni ainaki oli kiva mun korvaan.. Pitää hankkia kokeiluun jossain... Joka löytyi toveri cornflaken luota. Edit. tyhmyyksiä. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
Sampo64700 05.12.2006 23:11:44 | |
---|
Klubiin liittymistä odotellessa on tää ollut ihan kiinnostavaa luettavaa. T-kauppaan meilasin asian tiimoilta ja sieltä tuli samaa viestiä toimitusvaikeuksista. Joku 4x10 kaappi on menossa hankintaan ja sille kaveriksi on kaavailuissa V4BH. Saisko tähän viksummilta vähänä kootusti noiden Ampegin 4x10ien eroja? Se on se suuren auton puute joka ensisijaisesti kehottaa hankkimaan 4x10n ja toinen on tietenkin raha. Kyllä se rantis on mukavan monella keikalla nyt tullut testattua ja hyväksi havaittua sekä V4BH:lla, omalla perus Hartken3500:lla ja tehokkaammalla putki Ampegilla(juu en muista millä). 4x10 ja 1x15 voiskin sitten olla pidemmän tähtäimen ratkasu. |
Sampo64700 01.01.2007 01:13:23 | |
---|
No eipä tullut vastauksia aikanaan. Nyt on klubiin kuitenkin liitytty. V4BH ja sillä kaverina Orangen 4x10. Enpä oo koskaan kiinnittäny rahaa mihinkään kerralla noin paljoa, mut kyllä ainakin viime reeneissä viel hymyilytti. |
aho 01.01.2007 16:53:30 | |
---|
No eipä tullut vastauksia aikanaan. Nyt on klubiin kuitenkin liitytty. V4BH ja sillä kaverina Orangen 4x10. Enpä oo koskaan kiinnittäny rahaa mihinkään kerralla noin paljoa, mut kyllä ainakin viime reeneissä viel hymyilytti. Kuulostaa aika maukkaalta yhdistelmältä! Munsta noitten mainitsimiesi kaappien eroja on puitu näissä mnetin ampeggikeskusteluissa useampaankin otteeseen kun selailee. No anyway, kerrohan kokemuksia kun saat kunnolla testailtua, mua ainakin kiinostaa. Mun ampegiin on uudet putket tuloillaan saksanmaalta ja uskon että 50 wattiseenkin saa ihan uutta potkua. Kaappina siis 1 x 15", mutta 4 x 12" DIY kaapin rakennus alkaa pikapuoliin. Minimum effort/Maximum gain. |
Wilkeson 11.01.2007 22:14:23 | |
---|
Kamojen päivitykset. Ampeg SVT-CL Ampeg SVT - 810E Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
absqua 11.01.2007 22:20:47 | |
---|
Kamojen päivitykset. Ampeg SVT-CL Ampeg SVT - 810E Onneksi olkoon. Toivottavasti soundi miellyttää. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
okabass 11.01.2007 22:31:04 (muokattu 11.01.2007 22:38:37) | |
---|
Kamojen päivitykset. Ampeg SVT-CL Ampeg SVT - 810E MOI Onnea vaan. Mistä ostit ja oliko kallis? Mäkin tein mitä uhkasin: tilasin Ameriikan USA:sta 8 kpl kaiuttimia, 10" Jenseniä 32 ohmisina. Arvaatko mitä varten? ;) Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
Wilkeson 11.01.2007 22:38:15 (muokattu 11.01.2007 22:41:06) | |
---|
MOI Onnea vaan. Mistä ostit ja oliko kallis? Mäkin tein mitä uhkasin: tilasin Ameriikan USA:sta 8 kpl 10" Jenseniä 32 ohmisina. Arvaatko mitä varten? ;) Moi. No yllätysyllätys mitä varten.Ompa todella vaikee arvata...eikä todella ylläri et teit mitä uhkasit ja mistä oli juttua! Ampegin SVT - 810E kloonihan sieltä on tulossa! Onnee vaan rakentamiselle! Ootsä vaa jumalauta nikkari! :) Mutta sitä odotellessa...ja saundipolitiikasta sitte juttua et miten fudaa! joo ostin sen hämeenlinnasta ja maksoin 1200 € musta iha sopuhinta. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Wilkeson 11.01.2007 22:45:16 | |
---|
Onneksi olkoon. Toivottavasti soundi miellyttää. Thanks. Hell Yeah!! Saundi on mielisairaan hyvä. Kyllä se SVT-CL:än saundi JJ:n päättäreillä ja etusilla miellyttää! Tekee mieli luukuttaa iha sikalujaa mut aina ku ei voi. Vittusaatana :) nyt on sitte se pino että ei kai tarvii iha just miettii juurikaan muuta. Bassoja nyt voi vaihdella ja ostella fiiliksen mukaan. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |