RedDevil 28.11.2003 23:33:28 | |
---|
No tuo last day in heaven ois hyvä alotus ja toinen ois legions of perkele... Ja pikkaamaan pitää opetella!!! ehottomasti! Itse alotin soittamalla punkkia mutta vaihdoin heviin... Rautaa löytyy vyölenkeistä ja käsistä... Letin kasvatus on kesken! =) |
85423321 30.11.2003 04:01:43 | |
---|
Hevi alkaa taittumaan, kun otat leveän haara-asennon soittaessasi. - Millä on kuusi jalkaa, kuusi kättä ja kaksi päätä?
- Nirvanalla. |
mathias 30.11.2003 04:38:21 | |
---|
Hevi alkaa taittumaan, kun otat leveän haara-asennon soittaessasi. Ja vielä jos edessäsi on Explorer tai Flying V. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Ja vielä jos edessäsi on Explorer tai Flying V. Tai pikemminkin RR. Hanki presari ja ole tosimies! |
deserter 30.11.2003 17:10:12 (muokattu 30.11.2003 17:13:36) | |
---|
Oon nyt soitellu kitaraa jonku aikaa, mutta nyt haluaisin oppia soittamaan heviä.elikkä mikä ois semmonen helppo joku children of bodomin kappale jolla ois hyvä alottaa. Et kyl rupee mitään bodomia soittelemaan! Opettele Venomin Witching hour (kai se noin kirjotetaan?) siinä on sentään hieno tilulilu... Like a Rolling Stone |
North 30.11.2003 21:14:54 | |
---|
No jos helppoa kipaletta haetaan niin Burzum "Sun mikrokosmos tegn". Olen joskus aikaisemminkin maininnut tuon mutta tuo on ainakin helppo. Ja sitten kun tuo menee niin kavereille vaan lesoomaan että...-Osaan soittaa yli 10 minuttia pitkän biisin kokonaan. Tupakoitsijoista kuolee noin puolet tupakan aiheuttamiin sairauksiin,mutta tupakoimattomat kuolee kaikki :) |
Keppiheikki 01.12.2003 21:25:41 | |
---|
Kyllä on ihme vastauksia tässäkin threadissa..:) Perinteinen tapa aloittaa hevin soitto on luonnollisesti Metallica. Suosittelen. Mutta jos sua kiinnostaa paljon enemmän CoB kuin Metallica, niin aloita sitten sillä. Älä kuitenkaan ala opetella sooloja (vaatii "hieman" soittovuosia), tykität vaan tanakalla komppauksella biisejä läpi samalla kun kuuntelet niitä stereoistasi. Sooloihin voit soittaa jotain yksinkertaista improvisoitua juttua mikä sopii sointuihin, tai sitten vaan komppaat. Niin soittotaito ja sävelkorva kehittyy. Jos melometalli kiinnostaa, niin Hammerfall on melko helppoa, myös soolot. |
Dream 01.12.2003 21:48:23 (muokattu 01.12.2003 21:49:05) | |
---|
Mä alotin muistaakseen jollain Black sabbathilla ja AC/DC:eellä. Niillä on hyviä tommosii "alotusbiisejä" mitä on hyvä opetella. |
Lappis 02.12.2003 00:38:26 | |
---|
Heität Bodomin helvettiin ja otat esille Deiciden, Nilen, Morbid Angelin, Emperorin, Dream Theaterin Etc. Levyjä. Niillä on niinq tosi helppo alottaa...Helppoja rytmejä ja sooloja |
spacemonkeyevolution 02.12.2003 13:36:28 | |
---|
Hmm, joskus aikoinaan ku ite alottelin ja opettelin bodomin biisejä soittamaan ni kyllä se tais bed of razorsista lähtee. Sitte oli tuo Ekan levyn eka biisi pl. soolot. Se on aika helppo jos osaa perus 5-soinnut (oikeestaan monessakin biisissä taitaa olla taustakitarat hoidettavissa ihan perus vitosotteilla). Näillä ite alottelin, ensin soittelin taustoja ja sitte vähän kerrassaan jtn tiluja. Mutta tosiaan kuten täällä on jo sanottu niin vaikkapa metallicalla on hyvä alotella. Opettele Soittamaan ihan ensiksi paranoid! Jokaisen hevimiehen pakko osata. Pakkoko? ite en ainakaan osaa (ööh..tai sanotaan näin että ei ole tullut opeteltua) Heviä/metallia olen tosin kuunnellu jo 13 vuotta (ja aattelin että voisin laskea jo itteni hevimieheksi), mutta pitääkö se nyt sitten Paranoid opetella että saisi tuon hevimiehen-tittelin takaisin? Let the Metal Flow |
Spiridon 02.12.2003 18:52:52 | |
---|
Pakkoko? ite en ainakaan osaa (ööh..tai sanotaan näin että ei ole tullut opeteltua) Heviä/metallia olen tosin kuunnellu jo 13 vuotta (ja aattelin että voisin laskea jo itteni hevimieheksi), mutta pitääkö se nyt sitten Paranoid opetella että saisi tuon hevimiehen-tittelin takaisin? Kyllä, pakko. Ajattele nyt kun joku huutaa että soittakaa paranoid, niin mites siinä sitten suu pannaan.
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
reto 05.12.2003 18:20:16 | |
---|
Soita Sabbath bloody sabbath helppo biisi. |
Lord of the strings 06.12.2003 13:53:26 | |
---|
Opettele AC/DCn tuotantoa, siinä tulee perus soinnut tutuiksi. "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
PlasmaDemon 06.12.2003 16:59:17 | |
---|
No ehottomasti kannatta hakea guitaruniverse.comista Barathrumin Last day in heaven, joka on sama kuin Timo rautiasen viimeinen päivä taivaan. Olen huomannut että kyseisissä tabuissa on virhe demppaus kohdissa, mutta kuuntele seedeeltä ja opettele. Mä ku oon opetellu koko biisin ite! Mun mielest toi pitäis oppii omilla korvilla. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Hornanturska 06.12.2003 17:18:05 (muokattu 06.12.2003 17:18:11) | |
---|
Mä ku oon opetellu koko biisin ite! Mun mielest toi pitäis oppii omilla korvilla. Jos nyt kumminkin aloittaisi siitä, että käsillä soittaisi. 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
juici 06.12.2003 21:36:06 | |
---|
Soita Burzumin War! "And now for something completely different..." |
mikko1 06.12.2003 23:17:23 | |
---|
jee, oon hevari...osaan paranoidin...mutta oonko vaan puolihevari tai joku fucking taidehevari kun olen ihan itse siihen soolot aina improvisoinut? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Spiridon 07.12.2003 12:04:03 | |
---|
jee, oon hevari...osaan paranoidin...mutta oonko vaan puolihevari tai joku fucking taidehevari kun olen ihan itse siihen soolot aina improvisoinut? En ole koskaan kenenkään kuullut keikoilla paranoidia coveroidessaan vetävän alkuperäistä sooloa. Eli älä pelkää, ihan normaali sä oot. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
randy 10.12.2003 14:26:52 | |
---|
Jos nyt kumminkin aloittaisi siitä, että käsillä soittaisi. Jos nyt kumminkin kitaralla Lumiukolla on valkonen perse. |
TheWickerMan 10.12.2003 20:11:19 | |
---|
CoB:han on tunnetusti helppoa ja kehittävää, aloittelijalle suunnattua musiikkia. Hoho! Joo, mäki suosittelen... "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |