MauCer 30.11.2006 19:31:36 | |
---|
jooo siis mul olis tommone line6 II 30wattisena. aattelin ku tylsää o et rakentelempa koulun elektroniikkakurssil kaiuttime jonka liittäsin toho linjakuutosee et saisi lisää mölyä. aattelin sen kokost et siit sais tarpeeks meluu pienehkölle keikalle. noohs selailin jo noit linkkei mut e löytäny. 1. mitä materiaaleja tarvitten? 2. paljonko elektroniikkaosat tullee maksaa? kattokaas mulle jokin linkki mis olis suomenkieliset kuvalliset ohjeet :)
sit toine pikkuprojekti jos ehtii; säröpedaali. jooo olisko toho rakennusohjeit? mist sais kunnon (muttei kalliin) piirisarja säröpedaalille? |
SirElwood 30.11.2006 19:34:37 | |
---|
|
Yllä olevilla linkeillä pitäisi kyllä syntyä valmista jälkeä. Ja pedaaleihin löytyy täältä juttua. http://www.geofex.com/ ps.Jos mieki alakasin alunperin lappalaisena kirijottelemaan tänne koko aja omalla murteella, nii voihan tuo olla tämäki palsta meleko hupasaa (tai siis raskasta) luettavvaa. ;) Anodit loimuaa punaisena ja rautalanka soi! |
MPU 01.12.2006 09:38:23 | |
---|
Kansankynttilän silmään käy tuo pelkkien pienten kirjanten käyttö. Eikö kaikkialla enää opetetakaan isoja alkukirjaimia? :) Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
noir 01.12.2006 11:58:58 | |
---|
Kansankynttilän silmään käy tuo pelkkien pienten kirjanten käyttö. Eikö kaikkialla enää opetetakaan isoja alkukirjaimia? :) Marko No kyä mua alkaa nyppiij jo seki että kö tarttee muka saara selevää jostaa kaikem maalimam murteista. Emmää puheessakaa isoja kirjaimia aina mainitte ja kyä tälläi suamee viä lukee, mutta toolilta meinaa purota kul lyärää etee jotaat turkua taka tsadislankia. Kiitos ja anteeksi. |
Niq 02.12.2006 18:35:05 | |
---|
No kyä mua alkaa nyppiij jo seki että kö tarttee muka saara selevää jostaa kaikem maalimam murteista. Emmää puheessakaa isoja kirjaimia aina mainitte ja kyä tälläi suamee viä lukee, mutta toolilta meinaa purota kul lyärää etee jotaat turkua taka tsadislankia. Kiitos ja anteeksi. Kyä kai sääki puheessas pirät taukoja lauseirev välissä, sitä vaa että nää välimerkit ja isok kirjaimet helepottaa hiema tuota lukupuolta, nääs ei ihan turhaa oo olemas. "I have a cunning plan" -Baldrick |