Aihe: Boss GT-3
1
ilopertti
30.11.2006 23:34:04

On, 6v ollut käytössä, palvelee mun tarpeita hyvin.
Soundeja kannattaa rassata tovi niin saa mieluisaa aikaseksi.

-alppu
Mecamo
01.12.2006 01:03:52
Hyvin tuo palveli monta vuotta. Tehtaan soundeja en paljon käyttänyt, mutta säätämällä löytyi lähes kaikki mitä tarvitsin ufosoundeista (näitä kaipaan yhä...) erilaisiin särömalleihin (näitä en ole kaivannut). Jos soitat heviä, ei ehkä se ykkösjuttu. Mutta monipuoliseen käyttöön oiva peli.

Käytettävyys oli ihan ok. Perustoiminnot oli helpot oppia, mutta hienosäätöön sai vähän selata manuaaliakin. Ostin vehkeen kaverilta, joka ei jaksanut säätää nappuloiden kanssa (tai osannut käyttää sitä), joten mielipiteitä voi olla monia.

Plussaa siitä, että GT-3:n sai kytkettyä vahvarin efektilenkkiin niin, että Gt-3 toimi efektilaitteena omalle vahvarille, eikä sen vahvistinmallinnusta ollut pakko käyttää. Haittapuolena se, että GT-3 söi vahvarin soundia ikävästi ja jotenkin vei siitä parhaan kirkkauden mennessään.

Halvallahan noita näyttää olevan myynnissä aina välillä. Tuskin petyt, jos et ihan viimeisen päälle professional vehjeksiä ole hakemassa.

Vaihdoin vermeen pois, koska miinuspuolena noissa multirasioissa on originaalin vahvarisoundin huonontuminen. Soundi muuttuu koneen läpi mennessä ja on jotenkin tunkkaisempi kuin spedujen (true by pass) kanssa. En vaihtaisi takaisin, mutta voisin ottaa kotisoitteluihin ihan mielelläni. Line in liitin toimi hienosti kotiäänityksissä.

Et semmosii...
www.mechanicalmonsters.com
Einherjar
01.12.2006 03:02:36 (muokattu 01.12.2006 03:03:44)
Melkosen monta vuotta oli ko. laitos minulla käytössä.

Vahvistinmallinnukset on melkolailla perseestä ja mielestäni laite ei ainakaan yksinään toimi suoraan päätteeseen soitettaessa.
Hevimmät hommat taittui kivasti, kun laitteli säröpedaalin looppiin ja pyöräytti signaalin vielä graafisen eq:n läpi ennen päätettä.

Rokimmissa hommissa tämä toimii loistavasti, jos sattuu löytymään joku hyvä putkivahvari. Toimii nimittäin erillisen särön kanssa ihan törkeän hyvin lattiaefektinä korvaamassa n+1 matolaatikkoa lattialta. Syö tämä tietenkin vähän signaalia, mutta vanhemmalla putkivahvarilla se ei häirinnyt (tummat soundit kuitenkin).
Tietenkin tuo voisi toimia näinkin hevihommissa, mutta itse löysin soundini tuolla ylemmällä yhdistelmällä.

Muistaakseni joku miksaamani pilepänti-kitaristi soitti yhdistelmällä; wah-särö-gt3-fenderin putkivahvari (ja soundit oli kohdillaan)
...vai olikohan jopa Katariina Hännisen kitaristi?

edit: Niin juu... sen verran tuohon olen tykästynyt aikoinani, etten ole vielä saanut aikaiseksi edes laittaa koko laitetta myyntiin, vaikka se nykyään kerääkin vain pölyä :)
Faceless
01.12.2006 16:24:00
Niin juu... sen verran tuohon olen tykästynyt aikoinani, etten ole vielä saanut aikaiseksi edes laittaa koko laitetta myyntiin, vaikka se nykyään kerääkin vain pölyä :)

Myy mulle halvalla :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)