Aihe: Monipuolista putkinuppia/combo
1
Petrukki
30.11.2006 16:09:00 (muokattu 30.11.2006 16:09:20)
Okei, nyt olisi haussa monipuolinen 50-100 w putkinuppi/combo.

Säröpuolelta pitäisi lähteä Panterat ja sitten kevyempää, kuten Vaita ja Satriania -> kunnon liidisoundi. Kliinit saisi olla myös suht monipuolisia, yksi soundi saisi olla sellainen terävä, sellainen mikä kuulostaa vähän Vailta ja toinen saisi olla heleä. Sitten siitä pitäisi lähteä edes jonkinlaiset rokit ja bluussit, mutta ne ei ole kuitenkaan niin tärkeitä.

Iso plussa tulee, jos sillä voi soittaa hyvin kotivolyymeilläkin.

Olen ajatellut Carvinin Legacya, mutta siitä ei taida ihan heviin olla? V3:sta sitten lähtisi heviinkin, mutta täällä siihen ei ole testausmahdollisuutta.

Ja koko komeus saisi lähteä 1500 euroon, nuppina sitten hiukan vähemmän, sillä siihen pitäisi sitten hankkia kaappi päälle.

Mites JSX sopisi soundinsa puolesta kuvaukseen?
Jackson on paras puolivuotta (ehkä).
Iron Horse
30.11.2006 16:37:34 (muokattu 30.11.2006 16:42:18)
Kettusen Trilogylla pitäis nuo vaatimukset melko hyvin täyttyä, Bone tullee kohta pätemään..
EDIT http://www.hughes-and-kettner.com/flash/products/trilogy/trilogy.html
Vaihda Kettusen Trilogysi Edition Bluehen
Ze Kink
30.11.2006 16:58:28 (muokattu 30.11.2006 16:58:46)
Ja koko komeus saisi lähteä 1500 euroon, nuppina sitten hiukan vähemmän, sillä siihen pitäisi sitten hankkia kaappi päälle.

Hä, eiks kaappi oo yleensä alla?

Laney Vh100R
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
cruel_destiny
30.11.2006 18:26:54
fender ja pedaaliläjä? mielestäni ainoa vaihtoehto oikeasti monipuolisuuttta hakeville on pedaalit. Jos taas one-trick-pony onnistuu kuulostamaan hyvältä, niin sittenhän se pelaa kaikessa. pitää vain muuttaa ranneliikettä...
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Iron Horse
30.11.2006 19:08:51 (muokattu 30.11.2006 19:14:32)
Hä, eiks kaappi oo yleensä alla?
Ookko tosissas? nupin päällä minä piän..
No ei, tarkoitti varmaan, että lisäksi
Vaihda Kettusen Trilogysi Edition Bluehen
Artist
30.11.2006 19:12:11 (muokattu 30.11.2006 19:16:54)
fender ja pedaaliläjä? mielestäni ainoa vaihtoehto oikeasti monipuolisuuttta hakeville on pedaalit. Jos taas one-trick-pony onnistuu kuulostamaan hyvältä, niin sittenhän se pelaa kaikessa. pitää vain muuttaa ranneliikettä...

Itsekin näkisin, että tuossa aloitusviestissä mainitun kaltaisita vahvistinta ei taida edes olla olemassa, ainakaan tuolla hinnalla. Siis, jos noiden kaikkien mainittujen soundien pitää olla oikeasti hyviä. Jack of all trades...jne.

Sen sijaan 1500 eurollahan melkein ostaa kohtuuhyvän clean vahvistimen ja särövahvistimen, kunhan vähän kyttäilee. Hyviä vahvistimia kun löytyy muistakin kuin niistä kaikista eniten pinnalla olevista nimistä.
"I want everything in this whole world, all the money, all the girls"
Petrukki
30.11.2006 19:18:56 (muokattu 30.11.2006 19:19:31)
Trilogy kyllä kuulostaa hyvältä, siltäkin että saisin siitä ainakin nuo hyvät liidisoundit... Mutta vielä tuo kaikkin rankin hevi epäröittää, pistäkää joku clippiä.

E: kuulostipa ohuelta tuo H&K:n sivujen hi-gain osasto. :S
kimurantti1
30.11.2006 19:22:50
Mutta vielä tuo kaikkin rankin hevi epäröittää, pistäkää joku clippiä.

Mikset käy kokeilemassa? ;-)
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Petrukki
30.11.2006 19:25:06
Mikset käy kokeilemassa? ;-)

Olen laiska. :P

Juu, testaamassa pitäs käydä, viime kerralla kun kävin katsastelemassa ei löytynyt... tais olla pelkästään Switchbladea.
J.RA
30.11.2006 19:31:57
Olen laiska. :P

No et sä kovin laiska ole kun sulla on varaa clippien perusteella yli kiloeuron vahvistimia ostella. Saa tehdä aika paljon töitä niiden rahnojen eteen meinaan... :)

Ei vain oikeasti, itse en ainakaan clipeistä saa mitään irti. Siinä on niin monta muuttujaa että clippi on aika suppea esitys, kuin valokuva tietystä hetkestä...
-Sellasta se vaan on-
kimurantti1
30.11.2006 19:34:39
Juu, testaamassa pitäs käydä, viime kerralla kun kävin katsastelemassa ei löytynyt... tais olla pelkästään Switchbladea.

Helsingin F-Musiikissa? Kävinkö mä nyt siellä viime- vai toissaviikonloppuna, mutta ainakin siellä oli molemmat Triampit, Trilogy ja Switchblade.
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Petrukki
30.11.2006 20:15:52
Helsingin F-Musiikissa? Kävinkö mä nyt siellä viime- vai toissaviikonloppuna, mutta ainakin siellä oli molemmat Triampit, Trilogy ja Switchblade.

Turun, mut olin siellä lähinnä tsekkailemassa kitaroita. Eipä näkynyt juurikaan muita kuin ENGLiä ja 6505:ttä. Ja yksi Switchblade.
Peiw
02.12.2006 12:26:29
Monet ovat, ainakin mielestäni, kehuneet Framuksia monipuolisuudestaan tällä foorumilla. En tiedä sitten, koska en ole ehtinyt kokeilemaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)