Aihe: Axis-pedaalit
1 2 3 4 5 6
Bacchus
17.01.2005 00:04:18
ite en ole kokeillut pedaaleja, mutta näin esteettisestä näkökulmasta axiksen pedaalit on mun mielestä järkyttävän rumat. en tiedä onko tää niin iso detalji, mutta kyllä vaan on kivempaa aina soittaa instrumentilla joka myös näyttää hyvältä (sen lisäks tietty että toimii ja saundaa hyvin :) )

Mun mielestä ne näyttää helvetin tyylikkäiltä, mutta makuasia.

Erinomaiset pedaalit, mutta tuntuma tosiaan on aika erikoinen. Itse tykkään, mutta kaikki eivät varmastikaan. Kannattaa kokeilla ennenkuin ostaa, varsinkin kun ovat aika hintavat.

Monet kommentoi että Axiksista ei saa voimaa irti, tässä oon eri mieltä. Itsellä jytyyttää ainakin ihan hyvin, aika paljon tottumisesta kiinni.
-
HeavyMachinery
17.01.2005 11:14:04

Ne on niin rumat ja venäläisen näköiset että ne on hienot.
Minä tiedän - siis pelkään !
Bacchus
17.01.2005 17:04:01
Ne on niin rumat ja venäläisen näköiset että ne on hienot.

Mitää venäläisen näköiset...=)

Nehän on miltei high-end-kamaa.
-
HCW
17.01.2005 19:28:04
Niin onhan nuo tosi hyvät,kun niitä kerran kokeilin,niin oli hyvät...mutta..se hinta.. Karjalan musiikissa 1600e...Huhhuhhuuhuu!!

Jumalauta...1600€. 700 yuurolla pitäis kyllä irrota. Pientä pissityksen makua. Viepä musaliikkeen sedälle joku Ovh. katalooki (esim.F-musa) ja sano ettei kukaan noita tolla hinnalla osta.
http://www.strangefruitband.net
HeavyMachinery
18.01.2005 10:26:08

Jumalauta...1600€. 700 yuurolla pitäis kyllä irrota. Pientä pissityksen makua. Viepä musaliikkeen sedälle joku Ovh. katalooki (esim.F-musa) ja sano ettei kukaan noita tolla hinnalla osta.

Hinta sisältä pakollisen itä-suomi/ rajaseutu lisän.
Minä tiedän - siis pelkään !
moderndrummer88
19.01.2005 18:01:58
Pitänee taas käyttää pedaali uunissa ja kiristellä ruuveja...

Kaivoinpa vanhan pinnalle kun jäi mietittyttämään tuo uunissa käyttö... mitä hyötyä hyötyä siitä on?
ovoovovvovoovovvovoovovvovoovovv
ToMi88
22.01.2005 12:54:28

niin! olin niitä jo katellu ennekin ja attelin nytpä meen ja ostan pois..niin ei vittu sitä hintaa! kysyin siltä myyjältä et onko tää nyt ihan oikein..se myyjä vaan totesi että jos ostat saat satkun alennusta:D jäi ostamatta pedaalit:D
U-rip
22.01.2005 13:23:11
Kaivoinpa vanhan pinnalle kun jäi mietittyttämään tuo uunissa käyttö... mitä hyötyä hyötyä siitä on?

Axiksen ruuveissa on sellasta lukitusainetta että ne ei aukea ilman lämmittämistä.
Jos yrittää kylmänä särkee ne kuusiokolopultit.
Että eiku uuniin vaan ruuvit kireämmälle ja antaa jäähtyä. Sen jälkeen ei klappia enää ole.
Vähän aikaa pedaali on tahmean tuntoinen mutta pienen polkemisen jälkeen palautuu normaaliksi.

Tuo uunissakäyttövinkki on saatu Axiksen valmistajalta itseltään.
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
moderndrummer88
22.01.2005 17:56:23
Axiksen ruuveissa on sellasta lukitusainetta että ne ei aukea ilman lämmittämistä.
Että eiku uuniin vaan ruuvit kireämmälle ja antaa jäähtyä. Sen jälkeen ei klappia enää ole.
Vähän aikaa pedaali on tahmean tuntoinen mutta pienen polkemisen jälkeen palautuu normaaliksi.

jaa... eikun minä mietin että onko tuo joku yleispätevä kikka mistä on jotain hyötyä suoravetopedaaleissa...
ovoovovvovoovovvovoovovvovoovovv
inoj
29.11.2006 19:40:36
mistähän sais longboards upgrade hässäköitä nuihi pedaaleihin?
grind
29.11.2006 19:52:25
mistähän sais longboards upgrade hässäköitä nuihi pedaaleihin?

http://www.smi-music.com/product_info.php/products_id/484

Tuolta nyt ainakin näyttäs löytyvän.
Incarnate deathrash.
ltg
30.11.2006 10:19:13
jaa... eikun minä mietin että onko tuo joku yleispätevä kikka mistä on jotain hyötyä suoravetopedaaleissa...

Voisinpa Yamahan 9410 -tuplaan tuota testata, josko saisi ruuveja tiukemmalle.
Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7)
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
Youni
30.11.2006 10:22:34
Vanha läppä, mutta odottelen edelleen sen Allied-pedaalin ilmestymistä. Omiaan Day of Defeat- ja Call of Duty-faneille.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Tasmaani
30.11.2006 13:42:38

Mikäs tässä on se "ihanteellinen lämpötila"? :P 250 raatia niinku pitsallekkin vai?
Tindrum
30.11.2006 17:59:20
No on kyllä päättömät hinnat!

Tuolla Highwoodilla hinnat on seuraavat:
X Regular 125 puntaa (185 eur)
X Longboard 135 puntaa (200 eur)
A Regular 165 puntaa (244 eur)
A Longboard 175 puntaa (259 eur)

Jos näihin lisää vaikka 100 euroa posteja, niin kyllä halvalla lähtee.
Kimppatilauksella saa postitkin pieniksi.

Halpaa kun mokkara!
m© Tiina Lymi on ihana.
mishrak
30.11.2006 21:44:04
Jaa, maksaahan tuo Longboardin tupla vielä n.600e.
Bacchus
30.11.2006 23:56:14 (muokattu 30.11.2006 23:56:25)
No on kyllä päättömät hinnat!

Tuolla Highwoodilla hinnat on seuraavat:
X Regular 125 puntaa (185 eur)
X Longboard 135 puntaa (200 eur)
A Regular 165 puntaa (244 eur)
A Longboard 175 puntaa (259 eur)

600 € maksaa A:n Longboard-tuplat, siihen vaikka se 100 € (hieman yläkanttiin) rahteja, niin summa onkin 700 €. Smi:llä Suomessa ne maksavat 750€, joten säästö ei ole kummoinen. Takuuasioiden hoito on taatusti mutkikasta, jos jotain menee vikaan.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
-Henri-
01.12.2006 17:23:34
Mitenkä voi olla, että SMI:llä Longboards tuplaspedu maksaa enemmän, kuin kaks sinkkua...?
Kaks sinkkua maksaa 790€ ja tupla 748€ ja se kepakko siihen väliin maksaa 142€ (liekö se se sama, kuin nuissa tuplissa...).
We All Like It - Rock 'n' Roll!
Bacchus
01.12.2006 17:30:10 (muokattu 01.12.2006 17:33:09)
Mitenkä voi olla, että SMI:llä Longboards tuplaspedu maksaa enemmän, kuin kaks sinkkua...?
Kaks sinkkua maksaa 790€ ja tupla 748€ ja se kepakko siihen väliin maksaa 142€ (liekö se se sama, kuin nuissa tuplissa...).

Nyt sulla on joku ajatusvirhe tekstissäsi. Löydätkö sen?

Jos haluaa muuntaa kaksi Axiksen sinkkua tupliksiksi, tarvitsee tämän:

http://www.thomann.de/fi/axis_percu … n_ax2ck_doppel_pedal_erweiterun.htm

Pelkkä välitanko ei riitä.

Välitanko on sama, kuin tuplissa, joten tuntuu järjettömältä, että kaksi sinkkua maksaa enemmän kuin tuplat. Siinä olet oikeassa.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)