Jacksoneissa ainakin on sellanen pauttiarallaa 1,5mm paksu muoviläpyskä sielä pellinpätkän alla. |
Juniper 01.12.2006 17:51:08 | |
---|
Mikä merkitys on tolla pulttikaulan kiinnityslevyn alla olevalla muoviläpyskällä? Tarviiko sitä ollenkaan? Se on puhtaasti koriste/lakkapinnan suoja. Eli täysin tarpeeton. |
jarmos 01.12.2006 20:02:16 | |
---|
....Kaikella kunnioituksella, mutta sullon kyllä aika lailla hakusessa ihan perusjututkin. Eihä siinä, kukas noista nyt mittää kysymättä tietäisi, mutta kannattaa tosiaan funtsia noita juttuja ennen tekemistä ja ei varmaan tekis pahaa jos voisit hiplailla oikeaa kokonaista les paulia ennen tekemistä ja tekemisen aikanakin. Vois vähän katsella että miten se on tehty. Kyllä tää nyt tuntuu oikein kunnon vedätykseltä!! Eihän nyt kukaan voi olla noin saamaton et kaikki pitää kysyä, ymmärrän kyllä et jos oikeesti on pihalla, mutta tää nyt tuntuu jo olevan vähän liikaa, suurimpaan osaan kysymyksistä olisit saanu vastauksen esim. täältä fageista, erkki okkoselta soitinrakentajat amf.stä yksi puhelu olisi riittänyt esittämiisi kysymyksiin, vastauksia löytyy ämpäri kaupalla saitin kirjoituksista, itse olen valmis vastaamaan tolkullisiin kysymyksiin mutta nämä menevät jo vähän ohi, (vai onko tosiaan UUSAVOTTUMUUS iskenyt). Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
NRider 01.12.2006 20:22:08 | |
---|
Kyllä tää nyt tuntuu oikein kunnon vedätykseltä!! Eihän nyt kukaan voi olla noin saamaton et kaikki pitää kysyä, ymmärrän kyllä et jos oikeesti on pihalla, mutta tää nyt tuntuu jo olevan vähän liikaa, suurimpaan osaan kysymyksistä olisit saanu vastauksen esim. täältä fageista, erkki okkoselta soitinrakentajat amf.stä yksi puhelu olisi riittänyt esittämiisi kysymyksiin, vastauksia löytyy ämpäri kaupalla saitin kirjoituksista, itse olen valmis vastaamaan tolkullisiin kysymyksiin mutta nämä menevät jo vähän ohi, (vai onko tosiaan UUSAVOTTUMUUS iskenyt). Ymmärrän kyllä pointtisi FAQien lukemisesta, mutta sitä en ymmärrä, että tyhmiä kysymyksiä pitäisi mieluummin kysyä puhelimitse soitinrakentajalta kuin tältä foorumilta. |
jarmos 01.12.2006 20:34:12 | |
---|
Ymmärrän kyllä pointtisi FAQien lukemisesta, mutta sitä en ymmärrä, että tyhmiä kysymyksiä pitäisi mieluummin kysyä puhelimitse soitinrakentajalta kuin tältä foorumilta. No ainakin saisit vastauksen nopeammin, enkä tarkoita tyhmien kysymysten esittämisen olevan huono juttu, enneminkin tyhmät vastaukset. Itse kun aloitin soitinrakentelu hommelit, niin todellakin esitin tyhmiä kysymyksiä sinne sun tänne ja yksikään ei hermostunut minulle, ettei sinunkaan sitä tarvitse pelätä. Omasta vastauksestani näet kuinka se älytön kysely nostaa karvat pystyyn.... Useammat asiat selvinnee joustavammin puhelimitse kuin kirjoittelemalla tänne monta A4.sta. Itse olen saanut puhelimitse paljon apua ja yhdessä olemme pohtineet ammatti soitinrakentajan kanssa asioita, että kyllä olen sitä mieltä, että kyllä kannattaa.. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Congi 02.12.2006 00:36:13 | |
---|
Useammat asiat selvinnee joustavammin puhelimitse kuin kirjoittelemalla tänne monta A4.sta. Sinänsä kunnioittava suoritus että on jaksanut kirjoittaa montaa A-Nelosta tänne. Onhan siinäkin oma vaivansa. Mutta anyway, paulfender:ille (jos vielä lukee tätä ketjua), Liikasilta tuskin saat haluamaasi puuta Lespaan, mutta heidän naapurissa on Juha Lottonen jolta voi tiedustella hintoja puh. 044 094 2706. Ota puhelin rohkeasti käteen, soita ja kysele. Rakentajat eivät pysty sua puhelimessa hirveesti neuvoa mutta kyllä ne hinnat osaa kertoo. T.Congi T.Congi |