Aihe: Suositelkaa hyvää 5-kielistä!
1 2 3
MrQ
28.11.2003 14:01:14
aika usein käy silläviissiin, että viisikieliset bassot ovat päin honkia tehdyt verrattaessa saman mallin nelikieliseen versioon. Eli hintallaatusuhde on vinoillaan. Iban ergodyne sarjassa hommat pelasi aikas hyvin EAD- sarjako se oli millä soittelin. eli suositrtelen iba ergodyneä. taisi siinäkin olla se lisä tuuma tukemaan kireyttä.

toisaalta kannatta kysyä pitkään ja hartaasti, mihin ihmeeseen sitä viidettä kieltä kaipaa?
JR/Rajah
28.11.2003 15:23:26
No niin, nyt sain tarjouksen tosta bassosta. 570 euroa. Houkuttelis kyllä kovasti ostamaan, kun hinta on alle sen, mihin mulla on varaa. Mitäs sanotte, että kannattaisko? :)

Kyllä kannattaa. Osta pois vaan!!!
tipetipetiptap...
chief
28.11.2003 23:30:33
toisaalta kannatta kysyä pitkään ja hartaasti, mihin ihmeeseen sitä viidettä kieltä kaipaa?

Eipä kannata.
HC-Audio
29.11.2003 01:39:28

Säästä rahaa ja Osta Musicman 5. Se on käsite ja monien mielestä juuri SE paras viiskielinen..
"It's My duty to please that booty"
magic
29.11.2003 20:55:19

Säästä rahaa ja Osta Musicman 5. Se on käsite ja monien mielestä juuri SE paras viiskielinen..

Olen sanonut aikaisemmin ja sanon taas: Monta hyvää bassoa on ollut käsissä mutta sellaista B-kieltä kuin Musicman Stingray5:ssa en ole vielä kuullut !
Niskamies
29.11.2003 21:20:10
Olen sanonut aikaisemmin ja sanon taas: Monta hyvää bassoa on ollut käsissä mutta sellaista B-kieltä kuin Musicman Stingray5:ssa en ole vielä kuullut !

On se varmaan hyvä, mutta mun mielestä paras h-kieli on ollut sadowskyn vitosessa. Mutta hintaakin on sitten vähintään tuplasti kun vertaa tommoseen musariin. Emmä silti sano etteikö toi olis hyvä. Btw, onko Musarilla Sterling vitosia?
Hanki presari ja ole tosimies!
käki
29.11.2003 23:05:26
G&L 2500 voisi olla hyvä, ottaen huomioon nelikielistensä maineen. Harmi, ettei länsirannalla näihin juuri törmää. Löytyisköhän tämmösiä sieltä Helsingistä ?
- Parempi virtsata väärään kuin kusta suoraan -
Niskamies
30.11.2003 00:14:19
G&L 2500 voisi olla hyvä, ottaen huomioon nelikielistensä maineen. Harmi, ettei länsirannalla näihin juuri törmää. Löytyisköhän tämmösiä sieltä Helsingistä ?

Sound-datassa pitäisi olla. Tommosesta mä kyllä nään märkiä unia.
käki
30.11.2003 00:21:43
Riskillä kun tilaa ulkomailta, voi yllättyä positiivisesti, ainakin hinnan suhteen. Yleensä nuo laatusoittimet ovat varsin kelvollisia. Jos huonon yksilön saa, niin... sitten on usein kyse kaukoidän ihmeistä.
käki
30.11.2003 00:25:23
Tuossa on komea peli:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;item=2576909854&category=38079

Siitä Niskamies, huutamaan.
käki
30.11.2003 00:38:02
No, toi on sitä ns. elämäkama-osastoa. Hinta on silti melko kohdallaan, jos vertaa Suomen oloihin. Olishan tuo mukava, meinaan jos soi samaan tapaan kuin L-2000:set.
-Error est Horror-
chief
30.11.2003 04:10:13
G&L 2500 voisi olla hyvä, ottaen huomioon nelikielistensä maineen.

Onhan tuo nelikielinen aika magee. Kumma kyllä nuita ei jenkeissä juuri arvosteta ainakaan rahan puolesta. Halvalla lähtee, niinkuin kyllä muitakin jenkki bassoja, mutta silti,
käki
30.11.2003 07:39:47
Käyhän chief tuolla:

www.guitarsbyleo.com
-Error est Horror-
Niskamies
30.11.2003 12:14:01
No, toi on sitä ns. elämäkama-osastoa. Hinta on silti melko kohdallaan, jos vertaa Suomen oloihin. Olishan tuo mukava, meinaan jos soi samaan tapaan kuin L-2000:set.

Kyllä toi hinta nousee vielä, mutta on pakko tunnustaa että se on silti halpa amerikan mantereella. Onhan mun kummatki bassot jo nyt ns. elämäkamaa, mutta jostain kumman syystä haluaisi aina enemmän.
HC-Audio
30.11.2003 15:29:28

Btw, onko Musarilla Sterling vitosia? ei ole
"It's My duty to please that booty"
käki
30.11.2003 18:23:58
Kyllä toi hinta nousee vielä, mutta on pakko tunnustaa että se on silti halpa amerikan mantereella. Onhan mun kummatki bassot jo nyt ns. elämäkamaa, mutta jostain kumman syystä haluaisi aina enemmän.

Joo, nousee. Siinä on silti myös 'Osta Nyt' -hinta, joka on vähemmän kuin täällä ikinä joutuisi maksamaan.
-Error est Horror-
Niskamies
30.11.2003 19:06:04
Joo, nousee. Siinä on silti myös 'Osta Nyt' -hinta, joka on vähemmän kuin täällä ikinä joutuisi maksamaan.

Hinta oli halpa ja toi on oikeesti niin siistin värinen ja näkönen. Tommosen mä joskus hommaan.
Mättöpiiska
30.11.2003 23:35:36
Menin sitten ostamaan sen Ibanezin BTB405:n ja voin uskotella, että todella hieno soitin on! B-kielessä en huomaa mitään ärsyttävää, se on juuri niin jämäkkä kuin sen tarvitseekin olla (kokeilin paria muutakin mallia, joissa b:t olivat ihan hirveitä).

Kielet ovat lähellä otelautaa, mikä tekee soittamisen erityisen kevyeksi eikä silti pärise nauhoihin ärsyttävästi. Soitin on raskas mutta pysyy hyvin tasapainossa olkahihnalla.

Bassossa on kolmen taajuusalueen EQ itsessään, joten soundia saa säädettyä aika radikaalistikin useisiin eri suuntiin. Vahvistimen potikat sain jätettyä suht koskemattomiksi keskiasentoihin.

Hyvä soitin. Jos aiotte hankkia uutta 5- tai 4-kielistä, niin BTB-sarja kannattaa testata.
Tässä lauseessa on kirjoitusvirha.
käki
01.12.2003 01:33:59 (muokattu 01.12.2003 01:34:45)
Ibanezista mulla on myös vain hyviä kokemuksia, ei tosin näistä aivan uusista(en ole kokeillut).

Peräänkuulutan edelleen sitä ekaa bassoani, valkonen Soundgear, nauhattomaksi "veistetty". Olisko teistä kukaan nähny sitä, vähän kaduttaa, että myin pois.
-Error est Horror-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)