Niq 30.11.2006 13:15:08 | |
---|
Jepulis, eipä tarvitse näiden kokemusten ja kuvien perusteella lähteä Highwoodilta tilaamaan mitään. Rako on tosiaan ikävä homma, tuo toimituksen venyminenhän ei johtunut niinkään Highwoodista, vaan DHL:stä "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rockster 30.11.2006 13:49:54 | |
---|
Tuosta valmiista omasta virvelistäni on kuva nyt siis omakuvassa. Eipä tuo rako nyt niin kauhean paha ole. Kuva on tosin aika huonolaatuinen ja yritän saada paremman kuvan aikaiseksi. Mutta idean saa selville. http://muusikoiden.net/dyn/users/12821.jpg"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tuosta valmiista omasta virvelistäni on kuva nyt siis omakuvassa... On se vaan hieno. Pieni kosmeettinen virhehän tuo vain on, eikä sitä huomaa, ellei tiedä sen olevan siellä. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rockster 30.11.2006 15:27:49 | |
---|
On se vaan hieno. Pieni kosmeettinen virhehän tuo vain on, eikä sitä huomaa, ellei tiedä sen olevan siellä. :) Tack tack. Tubelugeilla saa helposti kaunista jälkeä. Koivun värisenäkin toimii mainiosti. Sointia pääsen testaamaan vasta kuuden jälkeen. Vähän jänskättää... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tindrum 30.11.2006 18:01:48 | |
---|
Tack tack. Tubelugeilla saa helposti kaunista jälkeä. Koivun värisenäkin toimii mainiosti. Sointia pääsen testaamaan vasta kuuden jälkeen. Vähän jänskättää... RAPSAA! m© m©
Tiina Lymi on ihana. |
WyW 30.11.2006 22:01:34 (muokattu 30.11.2006 23:15:43) | |
---|
Reiät o tehty ja eka sininen vaha ja kirkas vaha vetästy. Mä taisin saada noista rungoista parhaan, sillä mulla piiloutuu se päällimmäisen viilun rako iha täydellisesti. Tässä pikku kuvatus: http://www.pofony.com/zip/sneakpeek.jpg Sarja kuvia tekovaiheista sit ku o valmista vaikkapa artikkelin muodossa :) edit: tuossa o siis just tuoreeltaan vahattu runko eli ei se iha noin kiiltävä tule olemaan :)= The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony |
Jeltz 30.11.2006 22:05:08 | |
---|
|
mankkis 30.11.2006 22:06:14 | |
---|
helkutin hienoja. Kumpa olisin ite tajunnu tulla mukaan :( |
Bacchus 30.11.2006 23:59:51 | |
---|
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Rockster 01.12.2006 10:17:51 | |
---|
RAPSAA! m© Sointi on Ambassador/ ambassador snare -yhdistelmällä hivenen valju. Ainakin omaan soittotapaani verrattuna. Aika herkkä tuo virveli on. Sointi on melkoisen kuiva ja napakka, koska koko on 13". Rumpu selvästi vaatii soittamista, kun sointi on vielä tukkoinen. Mutta hyvin erilainen peli verrattuna muihin soittamiini virveleihin. Äänitaso on hyvin erilainen verrattuna Yamahan teräsvirveliin. Tuollainen "power piccolo" on kuin kireä haulikko. Jos en tietäisi, niin luulisin, että kyseessä on metallivirveli. Ajattelin kokeilla heittää kiinni kaksikerros-kalvon. Sointi todennäköisesti muuttuu siitä aika tavalla. Ja tuolla mukana tulleella Snappy Wires matolla voi vaikka kaivaa persettä. Sillä ei kyllä tee yhtään mitään. Pitää tosiaan kokeilla vielä muillakin kalvoilla ja kertoa sitten viiltävämpää analyysia. Ambassador päällä ei kyllä toimi sitten yhtään omasta mielestäni. Ehkä myös siksi kun setissä on muissakin rummuissa kaksikerroskalvot. Mutta todella herkun oloinen peli ja varmasti suhteemme syvenee rakkaudeksi kun tutustumme pidempään. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Rockster 01.12.2006 10:19:33 | |
---|
Tässä pikku kuvatus: http://www.pofony.com/zip/sneakpeek.jpg Millaista vahaa muuten käytit tuossa? Ajattelin, että saattavi olla värjäys kuitenkin vielä edessä. Punaista ajattelin... Niin ja saaterin hieno virveli on tulossa. Väri on todella maukas. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Magiz 01.12.2006 10:33:09 | |
---|
Ja tuolla mukana tulleella Snappy Wires matolla voi vaikka kaivaa persettä. tätä en kuitenkaan suosittele.. tube lugit on kyllä nätit, ja jos tuo virveli olisi minun, ainakin värjäisin sen tumman vihreäksi. ^^ Keep it Fresh |
Tindrum 01.12.2006 10:39:45 | |
---|
Sointi on Ambassador/ ambassador snare -yhdistelmällä hivenen valju. Ainakin omaan soittotapaani verrattuna. Aika herkkä tuo virveli on. Sointi on melkoisen kuiva ja napakka, koska koko on 13". Rumpu selvästi vaatii soittamista, kun sointi on vielä tukkoinen. Mutta hyvin erilainen peli verrattuna muihin soittamiini virveleihin. Äänitaso on hyvin erilainen verrattuna Yamahan teräsvirveliin. Tuollainen "power piccolo" on kuin kireä haulikko. Jos en tietäisi, niin luulisin, että kyseessä on metallivirveli. Ajattelin kokeilla heittää kiinni kaksikerros-kalvon. Sointi todennäköisesti muuttuu siitä aika tavalla. Ja tuolla mukana tulleella Snappy Wires matolla voi vaikka kaivaa persettä. Sillä ei kyllä tee yhtään mitään. Pitää tosiaan kokeilla vielä muillakin kalvoilla ja kertoa sitten viiltävämpää analyysia. Ambassador päällä ei kyllä toimi sitten yhtään omasta mielestäni. Ehkä myös siksi kun setissä on muissakin rummuissa kaksikerroskalvot. Mutta todella herkun oloinen peli ja varmasti suhteemme syvenee rakkaudeksi kun tutustumme pidempään. Mutta hei! Eikös sulta puuttunut se venttiili kokonaan? Sellaisen venttiilin lisääminen auttaa nimenomaan "kovakätisiä" kavereita - virveli ei mene tukkoon kovaa lyötäessä. Oisko tässä ratkaisua tuohon nuhaisuuteen? m© m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 01.12.2006 11:30:43 (muokattu 01.12.2006 11:32:40) | |
---|
Mutta hei! Eikös sulta puuttunut se venttiili kokonaan? Sellaisen venttiilin lisääminen auttaa nimenomaan "kovakätisiä" kavereita - virveli ei mene tukkoon kovaa lyötäessä. Oisko tässä ratkaisua tuohon nuhaisuuteen? m© Olen edelläsi. Vedin siihen eilen Vent Holen yöllä. Pakko oli nakertaa kun jäi vaivaamaan. Saas nähdä miten se vaikuttaa. En viitsinyt yöllä enää paukuttaa, kun rouva olisi saattanut hermostua... Tekisi mieli muuten testata tuota äijän Tempusta. On se vaan niin saaterin komea peli ja varmasti soikin kuin Stradivarius... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Rockster 01.12.2006 11:31:37 | |
---|
tätä en kuitenkaan suosittele.. tube lugit on kyllä nätit, ja jos tuo virveli olisi minun, ainakin värjäisin sen tumman vihreäksi. ^^ Niin tekisinki, mutta uusi punainen setti tulee joulu-tammikuussa... Eli punainen voisi olla parempi vaihtoehto. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tindrum 01.12.2006 11:41:29 | |
---|
Olen edelläsi. Vedin siihen eilen Vent Holen yöllä. Pakko oli nakertaa kun jäi vaivaamaan. Saas nähdä miten se vaikuttaa. En viitsinyt yöllä enää paukuttaa, kun rouva olisi saattanut hermostua... Tekisi mieli muuten testata tuota äijän Tempusta. On se vaan niin saaterin komea peli ja varmasti soikin kuin Stradivarius... No mä otan sen sunnuntaina kämpiltä kainaloon. Laitetaan pikaviestiä ja sovitaan paikka missä tavataan niin saat sen mukaas treeneihin. Sähän asut tässä lähellä. m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 01.12.2006 11:55:17 | |
---|
No mä otan sen sunnuntaina kämpiltä kainaloon. Laitetaan pikaviestiä ja sovitaan paikka missä tavataan niin saat sen mukaas treeneihin. Sähän asut tässä lähellä. No sehän kuulostaa pivalta suunnitelmalta. Puistolassa on treenis ja asun siis Tikkurilan kupeessa. Laitetaan pikaa... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
MJP 01.12.2006 13:52:52 | |
---|
No sehän kuulostaa pivalta suunnitelmalta. Puistolassa on treenis ja asun siis Tikkurilan kupeessa. Laitetaan pikaa... Voitais tehdä se Tempus side-by-side vertailu? Mulla siis on se Tindrumin eka valkoinen lasikuitu -Tempus ja Tindrumin uus on hiilikuitua. Laitoin siihen eilen valuvanteen lyöntipuolelle kokeeksi ja se tekee sille rummulle hyvää. |
Rockster 01.12.2006 14:03:13 | |
---|
Voitais tehdä se Tempus side-by-side vertailu? Mulla siis on se Tindrumin eka valkoinen lasikuitu -Tempus ja Tindrumin uus on hiilikuitua. Laitoin siihen eilen valuvanteen lyöntipuolelle kokeeksi ja se tekee sille rummulle hyvää. Kaikki mahdolliset mielenkiintoiset snaret paikalle vaan. Siinä voi samalla testailla tuota Brittien tuliaista. Harmi, että se Oderyn setti tulee mulle vasta joulun jälkeen. Siinäkin ollisi ollut kokonainen setti erikoisuutta tarjolla. Ellei sitten odota siihen asti tuota testiä. Eli vuoden vaihteen jälkeen... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tindrum 01.12.2006 14:49:07 | |
---|
Joo, kaikki käy. Ja nyt mulla on 5 vailla valmis koko lasikuitusetti! Yks rimssi tulee vielä ja sitten on kaikki valmiina testiin. Koot 24bd, 12tt, 14ft ja 18ft. Yök! Jos ei rokkaa, niin mä vaihdan ne 8000 litran lokatankkiin ja laitan siihen kiinni "rautakopran". m©
Tiina Lymi on ihana. |