Aihe: seksin harrastamisen vaikutukset äänen rentouteen
1 2
LNA
30.11.2006 08:52:25 (muokattu 30.11.2006 08:54:00)

Mä oon aina vetäny ekalla purkkiin.

Voi ei.. Naurusta ei tule loppua.. Hohohoo.. Ei stn..

E: Tuossa kun katsoo tuota sinun avatariasi niin.. Sehän on Warner Bros:in lemmenkipeä skunkki. Tämä yhteys naurattaa vain jos on nähnyt kyseisiä pätkiksiä..
Jani The Rock
30.11.2006 12:34:54

Tuossa kun katsoo tuota sinun avatariasi niin.. Sehän on Warner Bros:in lemmenkipeä skunkki. Tämä yhteys naurattaa vain jos on nähnyt kyseisiä pätkiksiä..

L`amour, bebe!
Your funeral, my trial.
usch
11.01.2007 21:25:13
Loooooooooooooooooool!

Koko tän palsan lukiessani mä nauroin aivan vatsa kippurassa :DD:D:DDD Ei hitto miten hyvä. :DDDDDDDDDddddddddddd
hannakatriina
12.01.2007 02:09:10

Kyllä! Harrastakaa vaan ihmiset seksiä niin laulu sujuu paremmin! Tämän allekirjoitan täysin - pysyy kunto kohdillaan, kroppa vetreänä ja mieli virkeänä. Sitä paitsi seksi ihan oikeesti on aika hyvä äänenavauskeino (eräs suomalainen arvostettu laulupedagogikin on tätä kuulemma ohimennen kurssillaan suositellut). Ehkä 'äänenavaus' kuitenkin kannattaa tehdä sen verran hyvissä ajoin ennen keikkaa, että pystyy sitten jo keikalla keskittymään laulamiseen eikä tarvitse tasailla hengitystä ;)

Bänditouhusta ja seksistä oon löytäny myös paljon yhteisiä piirteitä (ihan kuin nyt oisin jotain kokeilevaa tutkimusta tehnyt...). Yhden muusikon kanssa tästä on jo keskusteltukin kotona, mutta kirjoitanpa nyt tämän kehitteillä olevan teorian tähän kaikkien luettavaksi niin voitte testailla ja kehitellä sitä lisää...

Seksi jonkun tuntemattoman kans on vähän sama juttu kuin että jos menee soittamaan yhdessä tosi taitavien (tai sitten ei ihan niin taitavien), tuntemattomien muusikoiden kanssa. Miettii vaan koko ajan, että pärjääkö niille tms. eikä voi nauttia täysillä. On ehkä jopa mennytkin soittamaan saadakseen huomiota ja arvostusta. Parhaimmillaan homma toimii hyvin ja tulee hienon kuuloista jälkeä, mutta silti se jää useimmiten ihan tekniseksi suoritukseksi vailla sielua ja tunnetta. Niin, jotkuthan jopa puhuu freelance-sessiomuusikkoudesta termillä 'huoraaminen'.
Oman bändin musiikissa sen sijaan on vaan sitä jotain, eikä se oo pelkästään satunnaista viihdyttämistä teknisillä taidoilla. Ollaan samalla aaltopituudella. Omalle bändille omistaudutaan, sen eteen tehdään paljon kaikenlaista, joskus uhrauksiakin, ja hommassa ollaan aina mukana täydellä tunteella. Omalle bändille kehittyy myös ajan kuluessa oma tyyli, oma taimi, soitetaanko kiirehtien eteen vai laiskan laidbackisti jne...

Mutta nyt herääkin kysymys mikä on miksaajien ja valomiesten rooli? Tirkistelijöitä kun valaisevat toisten akteja..?
sqxo
12.01.2007 10:25:20

Tarpeeks kun vehtaa niin ei ole enää energiaa karjua täysiä. Samoin v**utustasot laskee useimmiten, joten motivaatio karjuntaan heikkenee. Ei toimi siis hulluna huutaville.
Apricot
12.01.2007 14:06:43
Mutta nyt herääkin kysymys mikä on miksaajien ja valomiesten rooli? Tirkistelijöitä kun valaisevat toisten akteja..?

Hmm... entäs sitten yleisö?
"I got the Pieksämäki railway station blues."
insight
12.01.2007 14:45:36
Pitäisiköhän kysymys kääntääkin niin päin, että mikä vaikutus seksistä pidättäytymisellä on lauluun? Tuleeko siitä jotenkin kiimaisempaa tai intohimoisempaa?
Erilaisuus on nykyisin mainstreamiä. Tahdon olla tavis. Olenko siis erilainen vai mainstreamiä?
gösplstorm
12.01.2007 21:29:10
Hmm... entäs sitten yleisö?

Ehkä jokaista yhdyntääkin pitäisi mainostaa jotta saisi yleisöä. Siten tunnelma vois sitte olla parempi toiminnan aikana, vähä niiku livenä jos on paljon yleisöä :D
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Kolmonen
18.01.2007 17:55:12
tää on ihan mahtava ketju! hannakatriinan vertaus oli hyvä ja itse asiassa myös mun ex-laulunopettaja myös kerran ohimennen mainitsi seksin tekevän hyvää laulamiselle. Olikohan sama ope... tai sit se vaan ajatteli että tuo käy tänään niin kireenä että vois mennä kotiin ja laittaa siipan töihin. jostain muistan kuulleeni että ammattilaisfutaajia on kielletty harrastamasta seksiä ennen tärkeää matsia, koska siitä tulee löysä olo... tiedä sitten livevedon kannalta pitäisikö petipuuhat jättää vasta keikan jälkeiseen elämään.
Teea
20.01.2007 13:58:22
No joo, siinä kun voihkii ja ähkii ja päästelee epämääräisiä korkeita kiljahduksia ni kyllähän se ääni kummasti avautuu .
BMF
22.01.2007 13:57:49
itse asiassa myös mun ex-laulunopettaja myös kerran ohimennen mainitsi seksin tekevän hyvää laulamiselle. Olikohan sama ope...

Joo, sama perverssi jonka taka ajatuksena oli vongata oppilailta. ;)
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Väinämöinen
22.01.2007 14:59:02
Kyllä! Harrastakaa vaan ihmiset seksiä niin laulu sujuu paremmin!
--

Niin, entäpä mikä on bändärien tehtävä?
Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.
srgi
26.01.2007 17:34:31
Mitenhän kanssakumppani reagoisi jos puhkeasi laulamaan kesken toiminnan?

"Glory glory halleluja!"
Monologi voi olla joskus myös kahden ihmisen välinen keskustelu, kun kyseessä on mies ja hänen vaimonsa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)