Aihe: Jacko & MTV
1 2
VÄKIPÄÄ
29.11.2003 20:26:29 (muokattu 29.11.2003 20:33:10)
Huomasiko joku muukin, että MTV:llä on nyt Michael Jackson weekend?

*ttu mitä menoa!

Jätkä on haettu jo toisen kerran oikeuden eteen pedofiliasta, eli siis lapsiin sekaantumisesta, ja mitä tapahtuu? MTV päättää muistaa lastenraiskaajaa omalla viikonlopulla! Likaista, sanon minä.

eikä sekoilu lopu tähän.

Re:actionin alalaidassa pyörii chattiruutu videoiden päällä jossa pohjoismaiset matkapuhelimen omistajat jupisevat keskenään. Suurin osa viesteistä oli osastoa: "Michael on paras laulaja ikinä! Tiedän sydämmessäni että hän on syytön.." Mitä, kysyn minä?

Missä on joku maun raja? Tuleeko seuraavaksi Gary Glitter- weekend?

E: typo.
Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981!
Juho L
29.11.2003 20:45:34
Jätkä on haettu jo toisen kerran oikeuden eteen pedofiliasta, eli siis lapsiin sekaantumisesta, ja mitä tapahtuu? MTV päättää muistaa lastenraiskaajaa omalla viikonlopulla! Likaista, sanon minä.

Mistäs sinä tiedät, että Jackson on varmasti syyllinen?
Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. - Torilla: Nord Modular Rack 700€ tai eniten tarjoavalle.
Hekeman
29.11.2003 20:48:58
Syytön ennenkuin toisin todistetaan.
Eikä mielestäni maikkelin sekoilut muuta sitä faktaa, että hänellä on uskomaton ura musiikkibisneksessä takana, joten eiköhän pidetä nämä kaksi asiaa erillään ja anneta ihmisten, niin halutessaan, nauttia hänen musiikista.
jms
29.11.2003 20:50:19 (muokattu 29.11.2003 20:51:54)

niin ja kuka oikeastaan välittää???vittu jos se on niin kyllä kai sitä rankaistaan...

Niin ja kyllä minä sitä Beat ittiä ja Billy Jeania huuattisin vielä senki jälkeen että jos jackson todistetaan syylliseksi
VÄKIPÄÄ
29.11.2003 20:56:15
Mulla on sellainen "tutina persiis" Maickelin syyllisyydestä...

Viimeksihän kaveri maksoi lapsen perheen hiljaiseksi. Epäilyttävää? Joo!

Syyllinen tai syytön, mutta eikö muista ole edes eettisesti arvelluttavaa, että MTV pistää tuuttiin juuri nyt kaiken epäilysten ja mediasirkuksen päälle Michael Jackson Weekendin? Mielestäni olisi varmaankin kannattanut odottaa oikeuden tuomiota ja vasta sitten pitää MJW jos se enää siinä vaiheessa olisi sopivaa.
Nuuskamuikkunen
29.11.2003 21:13:18
Ainakin MTV:llä on vielä vähän uskottavuutta jäljellä, kun uskaltaavat laittaa tollaisen tempauksen tähän väliin, tosin todella vähän.
Kahvi on hyvää.
Guderian
29.11.2003 21:15:25 (muokattu 29.11.2003 21:15:57)

Voisi kuvitella että tällainen teemaviikonloppu on suunniteltu jo aikoja sitten.

lis: Siis ennen uusinta skandaalia, väännetään nyt siitä hehkutetusta ansalangasta.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
mr_b
29.11.2003 22:00:59

Huomasin kanssa saman ja ihmettelin vähän tai vähän enemmänkin. Toisaalta MTV on aina ollut Jacksonin tukija, tekivät äijälle jotain korneja erikoispalkintojakin muutama vuosi sitten, jotta mies esiintyisi European Video Awardsissa.

Vähän mautonta mielestäni, toisaalta hommahan liittyy enemmän tämän uuden kokoelman tukemiseen, mitenköhän mahtaa myydä. Ja kyllä minua häiritsisi MJ weekend joka tapauksessa, syytöksistä riippumatta. Mutta eihän sitä tarvitse katsoa...
I liked me better before I sold out.
ReBe
29.11.2003 22:17:28
Mulla on sellainen "tutina persiis" Maickelin syyllisyydestä...

Viimeksihän kaveri maksoi lapsen perheen hiljaiseksi. Epäilyttävää? Joo!

Mielestäni on yhtä epäilyttävää että joku päästää lapseaan (oman väitteensä mukaan) hyväksikäyttäneen henkilön vapaaksi rahaa vastaan.

Jacksonin omalaatuisuus ja varakkuus varmasti vetävät puoleensa kaikenlaista roskasakkia, ja JOS Michael nyt on oikeasti aivan viattomasti lapsista pitävä ihminen, niin moni varmasti tahtoo käyttää sitä hyväksi.

Itse en sano syyllisyydestä mitään suuntaan tai toiseen, todisteet puhukoon puolestaan.
Player
29.11.2003 22:54:22
Jos toi "Maikkelin" syyte olikin vain mainoskikka jolla saada uusi levy listoille?
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
VÄKIPÄÄ
30.11.2003 03:20:15
Ai sul on semmonen tutina persiis Maickelin syyllisyydest?

Meinaatko lähtee käräjille vai otatko rahat?

Hoho. Yllättävän hyvä läppä sun näppiksestä! No... Itsehän sitä kerjäsin... (siis persiiseen)
Mc Ban
30.11.2003 09:58:55
Huomasiko joku muukin, että MTV:llä on nyt Michael Jackson weekend?

*ttu mitä menoa!

eikä sekoilu lopu tähän.

Re:actionin alalaidassa pyörii chattiruutu videoiden päällä jossa pohjoismaiset matkapuhelimen omistajat jupisevat keskenään. Suurin osa viesteistä oli osastoa: "Michael on paras laulaja ikinä! Tiedän sydämmessäni että hän on syytön.." Mitä, kysyn minä?

Missä on joku maun raja? Tuleeko seuraavaksi Gary Glitter- weekend?

E: typo.

No mitä mitä!!!??? Eihän me Pete Townsendiäkään voida unohtaa vaikka se kuinka pervo setä oiskin. On se kuitenkin kaikkien aikojen kovimpia rock-riffejä tehnyt.

Jacko on mielestäni ihan sympaattinen kaveri. Ei se lapsia mitään pakota tekemään. Eihän se edes voi käyttää väkivaltaa, ties vaikka nenä irtoaisi. Jos Jacko haluaa peuhata lasten kanssa, niin mitä pahaa siinä on? Enkä nyt tarkoita mitään pervouksia.
Mc Ban
30.11.2003 10:00:42

Ei se tiedäkään. Nuo päähänpotkijat/potkitut on yleensä vähän löyhempipäisiä.
aivokuolio
30.11.2003 15:58:58

amen to that.
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
jms
30.11.2003 15:59:04
Ai sul on semmonen tutina persiis Maickelin syyllisyydest?

Meinaatko lähtee käräjille vai otatko rahat?

hoho :D
Tympee Huttunen
30.11.2003 20:04:14
En usko Jacksonin olevan syyllinen. Tämä kyseinen lapsi perheineen oli aiemmin haastanut jonkin kauppaketjun oikeuteen, koska he olivat epäilleen tämän pojan varastaneen kaupasta. Korvauksia tuli muistaakseni 160000dollaria. Oli totuus sitten mikä tahansa niin tuo pikkupoika ei ole tälläistä kohtelua ansainnut, joko Michael tai pojan perhe käyttää tätä muksua hyväkseen.
"Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta."
Toveri
30.11.2003 20:09:07

---lapseaan--

Lastaan.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
VÄKIPÄÄ
30.11.2003 21:38:11

En tiedäkkään!

Jos vaivautuisit lukemaan aikaisempia kirjoituksia, huomaisit että käytin siellä termiä "tutina persiis"( josta tuli vielä hyvä läppä esille).

"Löyhempipäisiä" verrattuna mihin? Sinuunko?
Mc Ban
30.11.2003 22:15:44
"Löyhempipäisiä" verrattuna mihin? Sinuunko?

Keskivertoihmisiin(ÄO yli 120)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)