Aihe: Nevada
1 2 3 4 5
isojussi
27.11.2006 23:50:19
Sisäfile- Yölintu?

Minusta se on hieno biisi.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
baron
27.11.2006 23:56:38

Niin mustakin. Siinähän on sen melodian lisäksi 16 tahdin molli- ja 32 tahdin duurivälisoitot, joissa soittajatkin pääsevät pätemään laulajan lisäksi!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
isojussi
28.11.2006 00:04:04
Niin mustakin. Siinähän on sen melodian lisäksi 16 tahdin molli- ja 32 tahdin duurivälisoitot, joissa soittajatkin pääsevät pätemään laulajan lisäksi!

Sanse. Ja muutenkin mä diggaan tosta perinteisestä tyylistä säveltää valsseja.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
paice60
28.11.2006 14:31:23

Niin sä puhuit biisistä, hieno on kapppale kyllä.
Miks´ mä oon täällä?
mack the knife
28.11.2006 21:29:09

Duurivälisoiton alkaessa on hyvä laulaa soolosoittajan korvaan Kultaista nuoruutta, melko varmasti vituksi menee. (mulla meni, kyllä hävetti)
COVS n:o 1.
jon lord
28.11.2006 21:44:35
Duurivälisoiton alkaessa on hyvä laulaa soolosoittajan korvaan Kultaista nuoruutta, melko varmasti vituksi menee. (mulla meni, kyllä hävetti)

Sitä ne pojat mullekin aina teki. Sitten joskus kun ne ei tehnyt niin soitinkin Kultaisen nuoruuden. Toinen oli Tammerkoskihumppa. Koskaan ne ei tiennyt mikä tuli välisoittoon, tosin en aina tiennyt minäkään etukäteen.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
mack the knife
28.11.2006 21:45:57
Sitä ne pojat mullekin aina teki. Sitten joskus kun ne ei tehnyt niin soitinkin Kultaisen nuoruuden. Toinen oli Tammerkoskihumppa. Koskaan ne ei tiennyt mikä tuli välisoittoon, tosin en aina tiennyt minäkään etukäteen.

Ilmankos, siitä se Jylppy älys sen mullekin tehdä. Ei ollukaan hetken oivallus...
jon lord
28.11.2006 21:52:43
Ilmankos, siitä se Jylppy älys sen mullekin tehdä. Ei ollukaan hetken oivallus...

Ei ollu joo,aina ne yritti sotkea jotenkin. Kerran Jomppa sanoi mulle että soita joululaulu jokaiseen sooloon illan aikana ja mähän tein niin. Yhden kerran laulettiin Jätkän humppa sillä tavalla että jokainen lauloi yhden sanan. Taitaa olla muuten jossain nauhalla tallella. Montosta me uunotettiin monesti siinä Great Balls of Firessä kun se alkaa laululla ja sitten tulee iskut. Päätettiin hetkessä että vedetään vaikka Beethovenin kohtalon sinfonian iskut tms. Kerran ei soitettu mitään siihen ja se oli ihan pallo hukassa. Usein se kysyi yleisöltä sen jälkeen että haluaisiko joku ostaa tästä bändin?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
mack the knife
28.11.2006 23:27:04
Ei ollu joo,aina ne yritti sotkea jotenkin. Kerran Jomppa sanoi mulle että soita joululaulu jokaiseen sooloon illan aikana ja mähän tein niin. Yhden kerran laulettiin Jätkän humppa sillä tavalla että jokainen lauloi yhden sanan. Taitaa olla muuten jossain nauhalla tallella. Montosta me uunotettiin monesti siinä Great Balls of Firessä kun se alkaa laululla ja sitten tulee iskut. Päätettiin hetkessä että vedetään vaikka Beethovenin kohtalon sinfonian iskut tms. Kerran ei soitettu mitään siihen ja se oli ihan pallo hukassa. Usein se kysyi yleisöltä sen jälkeen että haluaisiko joku ostaa tästä bändin?

Mä oon kuullu tuon nauhan. Kokkolastahan se oli, siinä katkeaa Jylpyltä bassonkieli niin että jysähtää kesken biisin. Siinä taisi olla se sun rokkishow kanssa. :)
Rokkimamma75
28.11.2006 23:51:40
Montosta me uunotettiin monesti siinä Great Balls of Firessä kun se alkaa laululla ja sitten tulee iskut. Päätettiin hetkessä että vedetään vaikka Beethovenin kohtalon sinfonian iskut tms. Kerran ei soitettu mitään siihen ja se oli ihan pallo hukassa. Usein se kysyi yleisöltä sen jälkeen että haluaisiko joku ostaa tästä bändin?

Hoho, voin kuvitella... =D Vastaavanlainen pystysolistin mukava kiusauskohta on Eeva-foksin lopun kollotus, toinen paatoksella huutaa "EEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeVAAAAAAAAAAAAA", bändi ei lähdekään soittamaan sitä intronpätkää sinne loppuun (eikä mitään muutakaan) ja kollottaja jää yksin huuteleen.. *ja se nauratti joka kerta*
Life is a Bitch and so am I!
mack the knife
28.11.2006 23:55:41
Hoho, voin kuvitella... =D Vastaavanlainen pystysolistin mukava kiusauskohta on Eeva-foksin lopun kollotus, toinen paatoksella huutaa "EEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeVAAAAAAAAAAAAA", bändi ei lähdekään soittamaan sitä intronpätkää sinne loppuun (eikä mitään muutakaan) ja kollottaja jää yksin huuteleen.. *ja se nauratti joka kerta*

Hähhäh! Hopeiseen kuuhun sama, kyllä nautinto on huipussaan.
Heikki L.
29.11.2006 00:11:42

Arabian Jylppy?
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
EP
29.11.2006 16:27:06

Tuopa pittää muistaa! 8)
Neljä Ruuvia
29.11.2006 16:37:27
Tuopa pittää muistaa! 8)

Eiks näissä oo mitään "liiton" tai "vanhan viidakon" sääntöä että ne vanhenee?
Tammi,helmi,maalis,huhti,touko,kesä,heinä,elo ihmisen huolineen....ja niin pois päin :-)
EP
29.11.2006 18:16:20
Tammi,helmi,maalis,huhti,touko,kesä,heinä,elo ihmisen huolineen....ja niin pois päin :-)

..kaikki me vanhenemme! :/
KoskPaavo
29.11.2006 18:47:05

Nuo siirtyvät soittajasukupolvelta toiselle. Armeijassahan on sama jatkumo
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Ukko
30.11.2006 21:47:06

Mä oon kuullu tuon nauhan. Kokkolastahan se oli, siinä katkeaa Jylpyltä bassonkieli niin että jysähtää kesken biisin. :)

Eli siinä Homburg biisissä.
Tankero
10.12.2006 21:23:44
Eilen Mikko ja Helmut lauloi yhdessä. Siinä oli viihdettää parhaimmillan. Voi että minä viihdyinkin.
HOHOHOHOHOHOHOHO
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
11.12.2006 09:58:21
Eilen Mikko ja Helmut lauloi yhdessä. Siinä oli viihdettää parhaimmillan. Voi että minä viihdyinkin.
HOHOHOHOHOHOHOHO

Monella mimmillä varmaan lirahti onnenureaa housuihin, kun tuota kuulivat.
Itse en koko ohjelmaa katso.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)