Aihe: Proco Turbo Rat
1
suitacasemaniac
29.11.2006 10:26:46
Eli tuli ostettua kyseinen säröpedaali muutama kuukausi takaperin. Ostin Ratin uutena liikkeestä. Nyt se on aiheuttanut vähän ihmettelemisen aihetta. Kun polkaisen pedalin ns. off asentoon eli säröltä cleaniin soundiin ilmantuu kovin ihmellisiä ääniä. Äänimaailma on kuin jostain scifi leffasta. Eli pörinää sekä korkeataajuista ininää. Tämä ei tapahdu joka kerta kun pedaalia polkaisee. Mutta harmittavan usein kylläkin. Pariston vaihtoa olen kokeillut mutta kotvasen kuluttua sama homma taas alkaa vaikka paristoissa olisi virtaa. Auttaiskohan virtalähteen muuttamisen paristoista muuntajaan?
cruel_destiny
29.11.2006 10:29:16
paskana, vie takaisin. Ei oo itellä tehny samaa, mutta kaverilla teki ja paskana olevaksi todettiin liikkeessä. Uusi käteen ja papukaijamerkki naamaan.
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
suitacasemaniac
29.11.2006 10:51:46
Selvä homma. Takuutahan on vielä runsaasti jäljellä. Ei muuta kun uutta hakemaan!
Thule
29.11.2006 10:57:14 (muokattu 29.11.2006 10:57:45)
Edit: Noeimitään.
It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church.
gator
29.11.2006 12:31:35
Mulla ilmaantu sama homma ekaan Jekyll&Hydeen kans. Liikkeeseen vaan takas.
penatuna
02.12.2006 10:04:09
siis jumalauta mulla on sama purkki. 105 euroa?! ei helvetti!
multa saatte vitusti halvemmalla ;)

Nyt alkaa kiinnostamaan, mitä muuta sulta löytyypi komeron pohjalta. Esim. Bjf:n pedaalit, jotka ostit kirpparilta jne. :)
Fortune
02.12.2006 11:21:20
Nyt alkaa kiinnostamaan, mitä muuta sulta löytyypi komeron pohjalta. Esim. Bjf:n pedaalit, jotka ostit kirpparilta jne. :)

Myin minäkin rikkinäisen MXR Distortion plussan viidellä eurolla :)

Tosin ihan tietoisesti, en minä sillä mitään tehnyt ja se poltti koko ajan jotain vahvistinkomponenttia ja vaati enemmän työtä.
Look behind you, a three-necked guitar!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)