Aihe: Kitara korjaukseen ja takaisin, tällä kertaa jotain muuta rikki
1 2
mungiisi
29.11.2006 18:02:43
Olet ilmeisesti vienyt kitaran liikkeeseen, mistä olet sen ostanut ja he ovat sen lähettäneet huoltoon? Vie se sinne takaisin ja vaadit ehjän_samanlaisen_laukun tilalle. Et suostu, jos he sanovat vääntelevänsä vanhan takaisin kohdilleen, siitä ei meinaan tule mitään. Se on heidän vastuullaan, kun ovat sen johonkin lähettäneet ja siitä ei saa tulla sinulle mitään kuluja/ongelmia.

Sama liike mistä kitara on alunperin ostettukin. Vein sen sinne tänään, ja sanoivat että Levytukusta (kitara oli siellä huollossa) oli soitettu, että kun heille oli saapunut noita tavaroita niin yksi laukuista oli mennyt rikki. Juuri tuo minun laukkuni. Eivät sitten näemmä olleet asialle mitään tehneet, vaikka heille se homma näemmä kuuluu. Levytukku ja kuljetusfirma ilmeisesti hoitavat asian ja minulle lupailtiin uutta samanlaista laukkua, joka olisi todella hyvä.
mungiisi
30.11.2006 21:51:37
Noniin, saatiin episodi loppuun. Tänään sain uuden ibanezin laukun jo, hienoa toimintaa Dlx music Tampere!
Da Make
30.11.2006 22:00:05
Propsit sinne kyllä.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
NRider
30.11.2006 22:47:19
Hyvä, että saatiin asiat kuntoon. Oon kyllä itekkin törmänny juurikin DLX:ssä ihmeellisen hyvään palveluun, noin niinkun yleiseen musaliikkeitten tasoon verrattuna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)