Aihe: Onko kiinnostusta bändikuviin?
1
T-Rox
28.11.2003 14:00:39
Terve! Olen aloitteleva valokuvaaja ja kuulun bändiin, joka on tekemässä ekaa levyään. Sellaista ajattelin, että täällä on varmaan paljon bändejä, jotka on samassa tilanteessa. Tehnyt/tekemässä ensimmäisiä demojaan, ja kaipaisivat hyvää bändikuvaa, jonka lähettävät demon mukana levy-yhtiöihin. Tai olisi tarvetta levynkansille?

Eli onkohan täällä kiinnostusta valokuvaajalle? En osaa nyt vielä sanoa mitään hintoja, mutta halvalla pääsis verrattuna "oikeisiin" ammattikuvaajiin. Varmaan siinä 100 euron paikkeilla maksais kuvaus+kuvankäsittely+jne.

Tämän viestin tarkoitus on lähinnä kartoittaa teidän mielenkiintoanne kuvauksia kohtaan. Jos mielenkiintoa löytyy, niin sitten kuvataan. Aikaisempaa tuotantoa on mahdollista tiirailla osoitteessa www.terotapiovaara.com

Ainiin, ikävä kyllä en oikeen pysty toimimaan kuin pääkaupunkiseudulla.. (ellei joku sitten ole valmis maksamaan matkoja ja yöpymisiä ;-)

Tero

ps. Pitää sitten vielä mainostaa sitä omaakin bändiä: The Third Buttock! Me valloitamme maailman!
Viceroy
29.11.2003 00:52:54

Tosi hyviä kuvia kyllä. Harmi että oman bändin kuvat napsittiin n. kuukausi sitten...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Villa
29.11.2003 02:59:27
Huh, loistavia kuvia... Nyt juuri ei ole tarvetta bändikuviin, mutta pistetään nimi mieleen, ehdottomasti.
"La tristesse durera toujours." (V. van Gogh)
T-Rox
29.11.2003 22:16:31
Onko tarjous kauankin voimassa?

Noo, tarjous on voimassa niin kauan kun minulla riittää aikaa ja innostustusta. Saas nähä, katotaan nyt ensin että miten pari ekaa kuvausta sujuu, jos löytyy kuvattavia..
MistyS
30.11.2003 02:23:39
Mahtavia kuvia!!
T-Rox
01.12.2003 23:42:06
Niin, eli tosiaan lähettäkää postia osoitteeseen tero@terotapiovaara.com, jos kiinnostusta löytyy. Sovitaan sitten hinnoista ja kaikesta muusta tarkemmin.
Eddy
09.12.2003 19:12:31
Varmin tapa hajoittaa bändi,on teettää bändijuliste...
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.

11.12.2003 10:53:22
Varmin tapa hajoittaa bändi,on teettää bändijuliste...

Sen takia ei kannata tehdä julistetta jossa kuva jäsenistä...
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
vanttera
11.12.2003 20:14:56
Tämähän nyt on turha viesti mutta kyllä minäkin mielelläni ottaisin kuvia noista näteistä tytöistä joista sinä olit, hienoja, kuvia ottanut.
Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)