FatSam 28.11.2003 21:40:00 | |
---|
Turussa on muuten jonkin verran asukkaita ja tietääkseni aika perkeleen vähän hevibändejä, joten luulisi, että täältä päin soittajia löytyisi. Lisää metallibändejä Turkkusee! Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn! |
Bonham 28.11.2003 21:41:33 | |
---|
Turussa on muuten jonkin verran asukkaita ja tietääkseni aika perkeleen vähän hevibändejä, joten luulisi, että täältä päin soittajia löytyisi. Lisää metallibändejä Turkkusee! Ei saatana. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Ei saatana. Arvasin! Millä sä nyt tänneki eksyit jo? Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn! |
Bonham 28.11.2003 21:59:57 | |
---|
Arvasin! Millä sä nyt tänneki eksyit jo? Pitää seurata aikaansa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mc Ban 30.11.2003 09:39:57 | |
---|
Sori off topic, mutta tää ketjun aloittaja on varmasti nainen. Kertoi nimittäin tuolla yhdessä pojat vs. tytöt-gallupissa, että oli joku kundi tullut perseestä puristelkemaan ja tämä oli meinannut antaa litsarin. Että tuskin kukaan kundi miehiä tulee puristelemaan!!! Ellei sitten ole hengannut DTM.ssä, mikä on aika epätodennäköistä, sillä DTM taitaa olla aika kaukana tämän herran/rouvan/pojan/tytön asuinpaikasta. Tällasta harmitonta spekulointia vaan. Saa oikaista jos arvaukseni meni pieleen:) Ei mulla ole mitään tän ketjun aloittajaa vastaan. Pyydän anteeksi jos tuolla aikasemmin vinoilin. Tsemppiä ja toivottavasti bändi löytyy:P Ps. Se midis kuulosti kyllä aika ''paranoidilta''... Heh. |
FearMTC 30.11.2003 10:09:58 | |
---|
En ole nainen ja voitkin siksi varmasti ymmärtää, miksi todellakin vituttaa kun joku hinttari tulee puristelemaan perseestä. Se on viettänyt vuoden Ameriikassa vaihto-oppilaana. Kyllä siellä kai oppii. Matkustelee lisäksi muutenkin aika paljon. Jos tuo biisi kuulosti Paranoidilta, niin enpä kyllä osaa sanoa siihen mitään... muuta kuin että aika outoa... On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Mc Ban 30.11.2003 10:50:31 | |
---|
En ole nainen ja voitkin siksi varmasti ymmärtää, miksi todellakin vituttaa kun joku hinttari tulee puristelemaan perseestä. Se on viettänyt vuoden Ameriikassa vaihto-oppilaana. Kyllä siellä kai oppii. Matkustelee lisäksi muutenkin aika paljon. Harmi. Niaspuolinen progerumpali olisi mukava juttu:) Jos tuo biisi kuulosti Paranoidilta, niin enpä kyllä osaa sanoa siihen mitään... muuta kuin että aika outoa... No vähän... Ei liigaa. |
FearMTC 30.11.2003 10:53:32 | |
---|
Olisi varmasti.. minustakin.. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
WyW 30.11.2003 15:41:58 | |
---|
Ompas pöhökö meisinki. ttu. :D Kannattaa varmaan alkaa antaan sit rumpu/kitara/basso/laulu -tunteja siellä mihin muutat ku haltsaat noin hyvin. Varmasti muodostuu jono ovelle, eikä pieni opintotuki haittaa menoa. YEAH! Pööp. |
FearMTC 30.11.2003 16:59:54 (muokattu 30.11.2003 17:02:43) | |
---|
Njaa, ihan hyvä ajatus. Voisihan niitä kaikkien soittimien alkeita ainakin opettaakin. Miksei vähän kehittyneempiäkin juttuja. Laulua en kyllä oikein tiedä, miten sitä opetetaan. Se vain tulee minulla ihan luonnostaan. Kitaraa, bassoa, pianoa, rumpuja.. miksei, jos joku haluaa minut opettajakseen. On minulle muutamat täällä paikkakunnallakin ehdottaneet, että alkaa musiikinopettajaksi. Se teoriapuoli on vain niin vattumaista. Ei sillä, kyllähän se hallussa on (teen paljon biisejä) - joskin sanasto melko huonosti. En edes muista mitä allegro meinaa. Kaikki forte fortessimot ja mezzo pianot on kyllä osaa, mutta 3/3 teoriassakin uusin sanakokeen varmaan 5 kertaa, ennen kuin pääsin mininmipisteillä läpi. Kyllä.. miksei.. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Imper 10.12.2003 01:26:54 | |
---|
Njaa, ihan hyvä ajatus. Voisihan niitä kaikkien soittimien alkeita ainakin opettaakin. Miksei vähän kehittyneempiäkin juttuja. Laulua en kyllä oikein tiedä, miten sitä opetetaan. Se vain tulee minulla ihan luonnostaan. Kitaraa, bassoa, pianoa, rumpuja.. miksei, jos joku haluaa minut opettajakseen. On minulle muutamat täällä paikkakunnallakin ehdottaneet, että alkaa musiikinopettajaksi. Se teoriapuoli on vain niin vattumaista. Ei sillä, kyllähän se hallussa on (teen paljon biisejä) - joskin sanasto melko huonosti. En edes muista mitä allegro meinaa. Kaikki forte fortessimot ja mezzo pianot on kyllä osaa, mutta 3/3 teoriassakin uusin sanakokeen varmaan 5 kertaa, ennen kuin pääsin mininmipisteillä läpi. Kyllä.. miksei.. Jep, muuta mille tahansa paikkakunnalle ja opeta itsellesi tarvittavat jäsenet bändiisi. Ratkaisu? Saat vielä roppakaupalla kunnioitusta muilta bändin jätkiltä kun olisit sitten niinkun "master". Everyone is a per-son |
Eddy 10.12.2003 23:02:14 | |
---|
Tosin Turkuun siitä sitten taitaa olla vain 20-30 km. Ei yhtään huono paikka siis. Lauseet aika pahasti ristiriidassa keskenään... Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
FearMTC 11.12.2003 01:28:38 | |
---|
Jep, muuta mille tahansa paikkakunnalle ja opeta itsellesi tarvittavat jäsenet bändiisi. Ratkaisu? Saat vielä roppakaupalla kunnioitusta muilta bändin jätkiltä kun olisit sitten niinkun "master". Joo.. sitten kuusikymppisenä tekemään heviä *naur* Ei paha. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Hannu H. 12.12.2003 18:23:00 (muokattu 12.12.2003 18:23:16) | |
---|
Lauseet aika pahasti ristiriidassa keskenään... On se kumma kun sitä Turkua aina parjataan. Kaupunki siinä missä muutkin... EDIT: niin älkää nyt luulko että Turussa asun... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
FearMTC 12.12.2003 20:31:47 | |
---|
Ei minusta Turussa ainakaan ole mitään vikaa.. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Bonham 12.12.2003 22:36:42 | |
---|
Ei minusta Turussa ainakaan ole mitään vikaa.. Näin o... muistakaa; Turku, home of muusikoiden.net... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Vilhelmus 12.12.2003 23:05:45 | |
---|
Ei minusta Turussa ainakaan ole mitään vikaa.. Ei, niin kauan kun sitä ei siirretä Suomen puolelle. |
Fortune 13.12.2003 11:55:51 | |
---|
Jep, muuta mille tahansa paikkakunnalle ja opeta itsellesi tarvittavat jäsenet bändiisi. Ratkaisu? Saat vielä roppakaupalla kunnioitusta muilta bändin jätkiltä kun olisit sitten niinkun "master". Tämmöisistä jätkistä sitä tykätään ja varmasti jaetaan bussi ja takahuone mielellään. Just. Ensimmäiseksi karsisin egosentrisyyttä ja omassa erinomaisuudessa kieriskelyä, ettei tule yllätyksenä vastaan se, että sellaisia olmimaisia suorittajia ei bändiin löydy kuin korkeintaan Rolandilta. Eivät osaavat soittajat bändiin tule komenneltaviksi. "Look behind you, a three-headed guitar!" |
vanttera 13.12.2003 14:07:46 | |
---|
Tämmöisistä jätkistä sitä tykätään ja varmasti jaetaan bussi ja takahuone mielellään. Just. Ensimmäiseksi karsisin egosentrisyyttä ja omassa erinomaisuudessa kieriskelyä, ettei tule yllätyksenä vastaan se, että sellaisia olmimaisia suorittajia ei bändiin löydy kuin korkeintaan Rolandilta. Eivät osaavat soittajat bändiin tule komenneltaviksi. Das ist ein Panzerwagen! Eli totta puhut. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
Imper 28.12.2003 20:04:01 (muokattu 28.12.2003 20:07:41) | |
---|
Tämmöisistä jätkistä sitä tykätään ja varmasti jaetaan bussi ja takahuone mielellään. Just. Ensimmäiseksi karsisin egosentrisyyttä ja omassa erinomaisuudessa kieriskelyä, ettei tule yllätyksenä vastaan se, että sellaisia olmimaisia suorittajia ei bändiin löydy kuin korkeintaan Rolandilta. Eivät osaavat soittajat bändiin tule komenneltaviksi. Tää on tätä intternetin puutteellisuutta, kun pitäisi aina pistää hymiöt että sarkasmi ymmärrettäisiin.:) EDIT: Siis, viittasin nyt tuohon aiempaan omaan tekstiini, jota olit lainannut. Everyone is a per-son |