superfly 28.11.2003 21:18:35 | |
---|
Minulle ainakin DT ja LTE ovat niin progea kuin proge vain voi olla. Jos joku käskee mainita progebändin, niin sanon kyllä ensimmäisenä Dream Theaterin. Tätä mä just tarkoitin. Harppu on alaston piano |
bedlam 28.11.2003 21:24:26 | |
---|
Tätä mä just tarkoitin. Eikö ole parempaa tekemistä? http://www.mikseri.net/kiasma |
Eikö ole parempaa tekemistä? Miten niin? Harppu on alaston piano |
bedlam 28.11.2003 21:29:04 | |
---|
Miten niin? No kun olet olevinaan niin Ultracool kaikkitietävä musiikkimies. Heitä nyt oma listasi, niin katsotaan vittuillaanko takaisin. http://www.mikseri.net/kiasma |
Bonham 28.11.2003 21:30:43 | |
---|
Miten niin? Jatkakaa te nahistelua, mutta mä mainitsen yhden puuttuvan monen hyvän täällä jo olevan lisäksi: Colosseum: The Valentyne Suite (1972) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
superfly 28.11.2003 21:37:15 | |
---|
Mikä helvetin "Ultracool kaikkitietävä musiikkimies" :) Sitä yritän nyt tässä vihjailla, esim. että DT ja LTE eivät oikein ole sitä mitä useimmat progeksi kutsuvat, makuasiahan tuo tietenkin on. Älkääkä hermostuko, jos vähän väännetään.... Harppu on alaston piano |
bedlam 28.11.2003 21:38:16 | |
---|
Ja minä mainitsen vielä Estradaspheren It's Understood-levyn, välittämättä siitä onko se kenen mielestä mitä. http://www.mikseri.net/kiasma |
bedlam 28.11.2003 21:40:56 | |
---|
Mikä helvetin "Ultracool kaikkitietävä musiikkimies" :) Sitä yritän nyt tässä vihjailla, esim. että DT ja LTE eivät oikein ole sitä mitä useimmat progeksi kutsuvat, makuasiahan tuo tietenkin on. Älkääkä hermostuko, jos vähän väännetään.... No sitä tarkoitin, että jos jonkun mielestä DT on progea, niin luuletko että turhat ja närää aiheuttavat kuittailusi muuttavat hänen mielipidettään suuntaan tai toiseen? http://www.mikseri.net/kiasma |
superfly 28.11.2003 21:43:04 | |
---|
No sitä tarkoitin, että jos jonkun mielestä DT on progea, niin luuletko että turhat ja närää aiheuttavat kuittailusi muuttavat hänen mielipidettään suuntaan tai toiseen? Ei mulla mitään missioo ole. Harppu on alaston piano |
FearMTC 28.11.2003 21:45:26 | |
---|
Kyllä minusta progea on sitten myös Yes, ELP, Pink Floyd, Jethro Tull, Kingston Wall, Tabula Rasa, Tasavallan Presidentti, Genesis, King Crimson, Transatlantic, Spock's Beard, The Flower Kings, Explorer's Club... niin ja kyllähän näitä riittää, jos viitsii alkaa oikein luettelemaan... On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
duluoz 30.11.2003 13:29:09 | |
---|
Onko Weather Report progea? jos on, lisään listaan Heavy weatherin ja Floydin koko tuotannon.... |
inkognito 30.11.2003 13:36:08 | |
---|
Mun mielestä Dream Theater on fuusiojazzmetallia. Mutta samahan se, en muutenkaan jaksa innostua koko yhtyeestä. |
leka 30.11.2003 13:55:39 | |
---|
Wigwam fairyport Yes close to the edge Genesis selling england Crimson red Tull thick as a brick Wakeman six wives Floyd dsotm Tolonen summer games Oldfield tubular Camel snow goose oho tuli jo kymmenen yleistäminen on aina väärin |
blastoff 30.11.2003 14:17:12 | |
---|
Onko Weather Report progea? jos on, lisään listaan Heavy weatherin ja Floydin koko tuotannon.... Mielipidekysymys. Itse lokeroisin Weather Reportin ennemminkin jazz/fuusio puolelle. A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |
duluoz 30.11.2003 17:27:49 | |
---|
Mielipidekysymys. Itse lokeroisin Weather Reportin ennemminkin jazz/fuusio puolelle. njoo...luultavasti ehkä niin. oikealla keskustelualueella kuitenkin ollahan :) |
ZegoN 30.11.2003 19:29:15 | |
---|
Tän hetken 10 kuunnelluimmat ovat mulla: A.C.T - Last Epic Carptree - Superhero Man On Fire - Undefined Design Tangent - The Music That Died Alone Dream Theater - Train Of Thought Neal Morse - Testimony IZZ - I Move Geddy Lee - Favorite Headache Styx - Cyclorama Blackmore's Night - Ghost Of A Rose Eikä ollut missään paremmuus järjestyksessä kun ei sellaiseen nuita voi laittaa. Vielä jäi moni levy mainitsematta mitkä pyörii tällä hetkellä, mutta olkoon. I really don't care if you're not in my sight
I really don't think but I think that I'm right |
J.Ahonen 30.11.2003 21:20:25 | |
---|
hyviä levyjä: wigwam : Being,mahavishnu orchestra : inner mounting flame,pink floyd : dark side of the..., wish you were here. Camel : snow goose, moonmadness, Jethro tull : thick as a brick, songs from the wood, gensis : 5 ekaa,Caravan : in the land of.., Pohjola : Harakka pialoipokku, KC : Red, in the court... Tortoise : TNT, millions now living will never die.. Gentle giant : Acquiring the taste. Focus : Moving waves Primus : Brown album Radiohead : Ok, kid a, YES : Close to the edge, Kingston wall : II YUP : Toppatakkeja ja..., Chick corea : Light as a feather, trio töykeät : Sisu, Tool : Lateralus Satie : Gymnopedies Kyllähän näitä vielä olisi, mutta lopetan tähän. Listassa on varmasti levyjä, mitkä eivät ole "progea". |
aksiom 01.12.2003 20:04:12 | |
---|
Eipä kiistellä onko mikäkin progea, vaan keskitytään levyihin. En jaksa perustella nyt.. Suomalaisia: Wigwam - Being Tasavallan Presidentti - Lambertland Absoluuttinen Nollapiste - nimi muutettu Pekka Pohjola - Harakka Bialoipokku SE - ...ja me tehtiin rakkautta Kingston Wall - II Ulkomaisia: King Crimson - In the court of the crimson king YES - Close to the edge Camel - Mirage Genesis - Selling england by pound Jethro Tull- Thick as brick Frank Zappa - Hot rats Museo Rosenbach - Zarathustra Pink Floyd - Wish you were here Rush - 2112 Gentle Giant - Octopus Montahan noista oli sanottu jo mutta sanoin oman listani. en ole rouva bell |
gorak 02.12.2003 10:29:04 | |
---|
King Crimson: Lark's Tongues In Aspic ja USA John Bonham on hullu mursu. |
GrooveCore 07.12.2003 12:13:07 | |
---|
Listaa... 1. Pain of Salvation: The Perfect Element Pt.1 2. Opeth: Blackwater Park 3. Pain of Salvation: Remedy Lane 4. Opeth: Damnation 5. Emerson, Lake & Palmer: Kaikki albumit... 6. Kimmo Pohjonen: Kluster 7. Spock's Beard: Snow 8. Dream Theater: 6 Degrees of Inner Turbulence 9. Cynic: se ainoa minkä ne on tehneet, jonka nimeä en muista 10. Rölli-peikko: Omituisten Otusten Kerho(TÄÄ on NIIN hullua...) Nimim. "Olethan Veijo?" |