Poopa 27.11.2003 23:04:07 | |
---|
Plaah...Stevehän soittaa ne voittokitarat oikeasti ite, eli ei tartte kumartaa karate-kidiä. Sitäpaitsi Vailla on paljon vaativampiakin juttuja. Eniten ihmettelen hänen blues-tapping tyyliä. Jos jollakulla sattuu olemaan "Guitarist"-lehden tammikuu 2000 CD, niin tietää mistä puhun. omistan kyseisen lehen ja on tullu pari kertaa ihmeteltyyn. Steve Vai vie minun ääneni. Aivan käsittämätön jätkä. |
Dumb 27.11.2003 23:59:57 | |
---|
Munky&Head. Katos vaan, ei tarvinnutkaan kirjoittaa itse tuota. 8-) Olen nyt niin KoRnin vallassa ettei mitään rajaa niinQ! >:) Olet löytänyt oikean tien. |
Esko Piirimäki 28.11.2003 10:03:19 | |
---|
hämmentävät... siis hyvät soittajat vai muutenvaan sekopäät? paras on ehrottomasti soitos... soitos... ihavitusama, kunhan alcoholia riittää. Ihan vitun pöhnäs! |
kunnasja 28.11.2003 13:03:22 | |
---|
Toiset tekee kitaralla mitä ne osaa... Jotkut tekee mitä ne haluaa. Steve Vai Michael Romeo Brian Setzer A. Laiho Roope Latvala Ja niin monet muut... mutten nyt jaksa miettiä. Visit http://www.helionprog.com |
Slo-Hand 28.11.2003 14:37:05 | |
---|
SRV - Se soundi on aivan ällistyttävä :)) " I use heavy strings, tune low, play hard and floor it. Floor it. That's technical talk. " - Stevie Ray Vaughan |
JacksonMan 28.11.2003 14:53:19 | |
---|
Ehdottomasti Jason Becker..siinäpä vasta oli nero, upea ja ehdottomasti maailman nopein kitaristi. |
Piirakka 28.11.2003 14:55:49 | |
---|
Jerry Donahue:e kun kuuntelee niin alkaa vituttaa, äijä saa telellä aikaan enemmän kuin kahdeksanraajainen pedalsteel soittaja. George Benson on myös äijä! "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
skinkarde 28.11.2003 16:23:59 | |
---|
crossroads-elokuvassa se penikka tosiaan "soittaa" itse ne jutut. se vaan että sitä on nopeutettu ihan helvetisti. steve vai oli ilmeisesti neuvonut, että milloin ja missä sormien pitää olla. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Collapsed 28.11.2003 16:34:17 | |
---|
Mick Mars ja Dimmun kitaristi. Ei moni pysty soittamaan yhtä hassusti. :):):) Kumpi Dimmun kitaristeista soittaa hassusti? |
askomiko 28.11.2003 17:56:43 | |
---|
- Se viimeinen soolo siinä oli Steve Vain soittama ja muistaakseni 30% nopeutettuna. Muut soolot on ihan "oikeita" eri henkilöiden soittamia. Normaalivauhtiahan se menee. |
Eemil 28.11.2003 18:03:51 | |
---|
crossroads-elokuvassa se penikka tosiaan "soittaa" itse ne jutut. se vaan että sitä on nopeutettu ihan helvetisti. steve vai oli ilmeisesti neuvonut, että milloin ja missä sormien pitää olla. Viralliset elokuvassa käytetyt audioraidat on Vain itsensä soittamia. Tai ei kaikki, mutta mm. Eugene's trick bag. Karate kid ei todellakaan soita siinä yhtään mitään. Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
blastoff 28.11.2003 18:14:40 | |
---|
Mitenhän tämä Crossroads(hirveä elokuva btw)-jupakka oikein liittyy alkuperäiseen aiheeseen? Niin, ja sen karate kidin osat siinä leffassa soitti muuten Ry Cooder, joten se siitä. A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |
MeatPie 28.11.2003 18:53:53 | |
---|
Lopetus(?) Crossroads-väittelylle: Kitaristi Arlen Roth opetti Karateskidin esittämään soittavaa. Karate Kidin osat loppukohtauksessa soittavat Arlen Roth, Bill Kanengiser(klassiset osat) ja Ry Cooder. Vai soittaa omansa, ja niitä on vissiin nopeutettu joissain kohtia. Osoitteesta http://www.fast-rewind.com/ löytyy muutakin kivaa faktaa leffasta. |
Cletus Awreetus 28.11.2003 19:31:47 | |
---|
Kumpi Dimmun kitaristeista soittaa hassusti? Hmm.. se joka soittaa Metal Heart -coverin soolon. En ole perehtynyt yhtyeeseen, mutta kun kuulin tuon räpellyksen niin siinä alkoi omaa soittoa pitää jo hyvän kuuloisena. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Cletus Awreetus 28.11.2003 19:32:47 | |
---|
Mutta ite se ei oikeasti soitat niitä kunnon juttuja ainakaan. Se on oikeasti joku näytteliä(vekara). Katotaanpa leffa samantien ja katotaan soittaako! Niin siis ei itse soita niitä mutta feikkaa kyllä... Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Nun Chuka 28.11.2003 21:53:03 | |
---|
Ehdottomasti Jason Becker..siinäpä vasta oli nero, upea ja ehdottomasti maailman nopein kitaristi. Uskomaton kitaristi, oli 18 ku teki ekan levyn, "Perpetual Burn." Kovaa kamaa. Ikävä kohtalo vaa kaverilla... Vai ja Cooder soittaa kahestaa ne battlepätkät. Arlen Roth opetti Ralph Macciolle kitaran alkeet, jotta olis tuonut vähän uskottavuutta kitaran räpläämiseen. |
mikko1 28.11.2003 22:02:03 | |
---|
minua hämmennetään aika helposti mutta, Randy Rhoads: Osaa soittaa todella paskastikin mutta kyllä siltä tribuuttilevyltä löytyy slellaisia juttuja että huhhuh... Jimi: pitääkö tämä erikseen perustella? Kurt Cobain: soittaa mailman siisteimmät rääkkäyssoolot, osaa tehdä biisejä. Dime: Soittaa samantyyppisiä juttuja kuin Rhoads, mutta se soundi. God. ja viimeisenä, minä: soitin viimeviikolla pari biisiä akustisella koneelle euron mikillä, yllätyin, ei kuulostanutkaan ihan paskalta... "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Aegis 28.11.2003 22:57:11 | |
---|
Meshuggahin Fredrik Thordendal saa kitarastaan ulos ihan ihme äänitaajuuksia. Sitten ne riffitkin on ihan sairaita, varsinkin sillä sen soololevyllä. Jukka Tolonen onkin sitten toinen aivan mahtava sälli. Soolot ovat aivan hervottoman tyylikkäitä. Too fast to be dead! |
Da Make 29.11.2003 20:46:21 | |
---|
Niin siis ei itse soita niitä mutta feikkaa kyllä... btw Ronnie on v*tun hyvä! Cräx, Change, Ötöm!? |