Aihe: Ohjelmaa pikkujouluun
1 2 3
R.Syke
22.11.2006 19:10:35
Puuropuheet vois säästää loppuiltaan. Myös Santa lusijan tulee esiintyä, jos joukossa on andersson, nilsson tai karlsson.
KoskPaavo
22.11.2006 19:13:13
Sellainen "sairausbingo" , viime joulun allahan tuota ideoitiin. Jossain vanhainkotikeikalla vois kokeilla.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
R.Syke
22.11.2006 19:15:25 (muokattu 22.11.2006 19:16:11)
Sellainen "sairausbingo" , viime joulun allahan tuota ideoitiin. Jossain vanhainkotikeikalla vois kokeilla.

Onnistuis ilmeisesti tuolla tm-pikkujouluissakin talvella? Ei muuta kuin kuponkia laatimaan:

Mitäs siihen vois tulla? Klamydia armas, kotikylän tauti, ainakin. Laktoosi-impotenssi, kaihi, kihti, pukamat...
KoskPaavo
22.11.2006 21:16:15
Onnistuis ilmeisesti tuolla tm-pikkujouluissakin talvella? Ei muuta kuin kuponkia laatimaan:

Mitäs siihen vois tulla? Klamydia armas, kotikylän tauti, ainakin. Laktoosi-impotenssi, kaihi, kihti, pukamat...
tinnitus, kuulovamma..
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
poppamies
22.11.2006 21:32:48

Sinäkin Brutukseni. Meikä on joutunut esittämään Herodesta useastikin. Paice60 oli murjaanien kuningas ( sopii hunpparunpalille ) ja JonLord Knihti ( nykyään se on kihti ).

Entä Lukkari? Oliko tähdenpyörittäjä? Itse olen joutunut vetämään mujaanin osaa. Johtisiko siitä että on/oli musta kihara tukka. Ei tarvinnut kun laittaa vähän kaakaota naamaan niin siinä oli elävä neekeri.
G-strings are for strippers!
rintapek
22.11.2006 21:34:11

Tässä karaoken luvatussa valtakunnassa suosittelen yhteislaulua.
Ykköspiisinä Juicen "sika". Esilaulaja vetää piisin, ja yleisö hoilaa, minkä kurkusta lähtee kertosäkeen, eli siis kaikki kohdat - "sika". Vain ja ainoastaan sen. Ei ole liian vaikea muistaa edes pikkujouluissa. Helpolla on hyvä aloittaa. Esilaulajaksi pikkujoulupukki, niin homma on bueno.
One kind of music only - the good kind
Ukko
22.11.2006 21:35:05

Entä Lukkari? Oliko tähdenpyörittäjä? .

Se oli ajettu pois kotoa jo ennen sitä :/
Coelhinho21
23.11.2006 16:55:05

Tässä karaoken luvatussa valtakunnassa suosittelen yhteislaulua.
Ykköspiisinä Juicen "sika". Esilaulaja vetää piisin, ja yleisö hoilaa, minkä kurkusta lähtee kertosäkeen, eli siis kaikki kohdat - "sika". Vain ja ainoastaan sen. Ei ole liian vaikea muistaa edes pikkujouluissa. Helpolla on hyvä aloittaa. Esilaulajaksi pikkujoulupukki, niin homma on bueno.

ja sen "lapset laulaa jouluntähti on ehdoton" kohdan myös,
sovituksella; yhteen ääneen, eri tahtiin, nuotin vierestä, kovaa..
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
rintapek
24.11.2006 00:57:32

ja sen "lapset laulaa jouluntähti on ehdoton" kohdan myös,
sovituksella; yhteen ääneen, eri tahtiin, nuotin vierestä, kovaa..

Juuri näin. mitä enemmän päin peetä, sitä paremmalta kuulostaa. Kun vain tulee tunteella, ja kovaa.
One kind of music only - the good kind
lukkari
25.11.2006 15:23:30
Entä Lukkari? Oliko tähdenpyörittäjä? Itse olen joutunut vetämään mujaanin osaa. Johtisiko siitä että on/oli musta kihara tukka. Ei tarvinnut kun laittaa vähän kaakaota naamaan niin siinä oli elävä neekeri.

S--tnana alunperin minä olin se murjaani, ukko oli knihti, lordi ei päässy edes vielä mukaan ja paice väänsi paskaa kehdossa.
lukkari
25.11.2006 15:24:09 (muokattu 25.11.2006 15:24:46)
S--tnana alunperin minä olin se murjaani, ukko oli knihti, lordi ei päässy edes vielä mukaan ja paice väänsi paskaa kehdossa.

Virhe, ukko olikin se tähdenpyörittäjä. Eli mäntti, mitä se on vieläkin.
Ukko
25.11.2006 18:30:22

Ei mahdu muistikuvaani. Ne oli ne kaksi muuta veljestä jotka eivät täällä kuluta aikaansa, jotka olivat sinun kuvioissasi tiernapojissa. Tuo Paice60:nen kehdossa paskan vääntäminen taitaa kuulua hänellä kuvioihin vieläkin ;)
jon lord
25.11.2006 18:33:22
. Tuo Paice60:nen kehdossa paskan vääntäminen taitaa kuulua hänellä kuvioihin vieläkin ;)

Nykyään se tekee sitä golf kärryssä. Kohta se hyökkää esiin ja sanoo jotain viisasta. Ai niin se taitaakin olla lapin kiertueella vai meneekö vasta ensi viikolla?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
paice60
27.11.2006 18:30:01
Nykyään se tekee sitä golf kärryssä. Kohta se hyökkää esiin ja sanoo jotain viisasta. Ai niin se taitaakin olla lapin kiertueella vai meneekö vasta ensi viikolla?

Mun jäähy loppu eli voin taas alkaa turhan vittuilun. Saariselällä ollaan ja kauden ensimmäinen hiihtolenkki on takana.
Miks´ mä oon täällä?
lukkari
28.11.2006 12:04:32
Mun jäähy loppu eli voin taas alkaa turhan vittuilun. Saariselällä ollaan ja kauden ensimmäinen hiihtolenkki on takana.

Teitkö senkin paskat vaipassa?
faith
28.11.2006 12:36:05
Knihti tuli oltua monta vuotta,husaari olen minä sodassa ja urhoollinen sotamies.....
Se oli osa joka minulle lankesi luonnostaan. Ukko kun halusi olla tietenkin Herodes,tottakai ja Paice60 pistettiin murjaaniksi, siltä ei kyselty.
Tehkää sellaiset pikkujouklut niinkuin oli Akkaapäälle sarjassa jakso;pikkujoulut. Voi prk....sitä touhua.

Kuka oli Kyykkä?
Olis mukavaa laulaa jossain mukavassa kokoonpanossa. Mutta eipä se tietenkään onnistu ku ei vedä mitään heviä. *mutin*
Kukko
28.11.2006 13:31:25

Musavisa

Kannattaa valita etukäteen 3x 3-5 hlön joukkueet. (nuoria/vanhoja/naisia/miehiä)
Säestys kuuluu tietysti asiaan...

Kysymys kuuluu tietysti että mikä biisi!

1. Valitset n-5-10 kappaletta (tunnettuja, yhteislauluun soveltuvia)
2. Jokaisesta kolme lausetta; 5, 3, 1, ;en pisteen vihjeet.(esim. Sen löysin tuolta maantien ojasta)
3. Alkuperäinen esittäjä säv/san lisäpisteet
4 Extrapisteet lauluesityksestä..

Tällainen kilpailu/visailu oli viime keikalla, ja säestelin innokkaita esiintyjiä. Järjestäjällä oli asiallisesti mukana sointumerkit/sanat sekä ylimääräiset laput laulajille. Suosittelen!!
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
uruttaja
28.11.2006 15:20:12
Niin muuten kuka oli Kyykkä, siis ihan oikeesti?

Se on KYYPPÄ. Eli 5. tiernapoika, joka vahti oikeitten kamppeita joko ulkona tai tuulikaapissa.

Kyykkä on peli jota Karjalassa pelataan.
Ukko
28.11.2006 15:54:07

Se on KYYPPÄ. Eli 5. tiernapoika, joka vahti oikeitten kamppeita joko ulkona tai tuulikaapissa..

Josta luonnollisesti johtuu sana kyyppäri.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)