mannerheim666 28.10.2006 19:45:34 | |
---|
Seniorilaulajia tässä kuunnellessa, joidenkin kohdalla, vibra manee niin överiksi että oli pakko herättää keskustelua makuasioita vibran käytönstä laulussa. Käsittääkseni on olemassa kolmenlaista vibraa. Kurkkuvibra, palleavibra (sellainen hieman kehittyneempi ja monesti kamalin) ja sitten alavatsavibra NS oikea tyyppinen oopperavibra. TAi jotain sinne päin ja sitten ne miljoonat sekoitukset noista. Kellä on kamalin ja kellä kaunein vibrankäyttö, miksi? Itse pyrin välttämään ainakin tietoisella tasolla tekemällä tehtyä vibraa. Mutta on se joskus hyvä tehokeinokin. Jne..TAngosaralla on tullut kuultua kyllä mitä mielenkiintoisampia vibroja. MOnesti pelkää joidenkin puolesta että päivän ruuat tulee ylös jo melkein silmin nähtävällä vibralla..Vibratoo kaikkeni oot |
Nalle Puh 29.10.2006 00:34:43 (muokattu 30.10.2006 19:52:11) | |
---|
niin sä oot! |
insight 30.10.2006 16:48:55 (muokattu 30.10.2006 16:49:36) | |
---|
Mä lauloin joskus karaokessa My wayn yliampuvalla vibralla ihan vitsinä ja jengi hurras tosi kovasti. En sitten tiedä tajusko ne mun vitsin vai pitikö ne ihan oikeesti siitä kamalan kuuloisesta vibrasta :O Vai saako karaokessa sitä isommat aplodit, mitä huonommin laulaa? =) |
Nalle Puh 30.10.2006 18:02:17 | |
---|
Jos sä oot uus Elvis?? |
Shakti 17.11.2006 21:39:16 | |
---|
Vai saako karaokessa sitä isommat aplodit, mitä huonommin laulaa? =) Mistä sitten ajattelit karaokekulttuurin suosion johtuvan? Is it you and me in this colorful spaceship? |
Mistä sitten ajattelit karaokekulttuurin suosion johtuvan? Totuushan on, että hyvää laulajaa karaokessa katsotaan (tai ainakin pitäisi katsoa) vähän samaan tyyliin kuin jos SM-liigapelaaja menisi yläasteen liikkatunnilla kaukaloon peippailemaan ja taklailemaan pikkupoikia. Ja ihan aiheesta, turhaa pätemistähän se vaan on :) I want to be the king and queen of cheese |
MartinB 28.11.2006 15:48:55 | |
---|
Ei, ei... Karaokessa pitää saada yleisö tavallaan "syttymään" se on kaiken A ja O. Ensin täytyy kuitenkin itse "syttyä". Niin se vaan on. Yksi tapa saada esitykseen jotain ekstraa on juuri tehdä se erikoisella tavalla. Itselläni on taktiikkana useinkin karaoke tyylisissä tapahtumissa reväyttää pari korkeata huutoa ennen varsinaisia vokaaleja. Esim. Smoke on the waterilla sellaista "war-cry" huutoa introriffin päällä joka glissandona nousee g' stä g'':een, jossa lopulta parin oktaavin vibra ;) Kerran kun olin erään classic-rock kappaleen esittänyt yksi kaveri sanoi, että kaikki ne serenaadit oli ihan parasta esityksessä. Selvisi että "serenaadit" oli kaikki lauluosuudet ilman tekstiä... niinkin voi käydä. Eihän mitään karaokea kannata ottaa kuolemanvakavasti. |
insight 28.11.2006 22:29:19 | |
---|
jossa lopulta parin oktaavin vibra ;) Kuulostaa hyvältä. Parin oktaavin vibran on pakko kuulostaa todella loistavalta =D Massa on energiaa, painovoima ilmentää sitä suhteellisesti |