Estranged 27.11.2006 17:19:12 | |
---|
Mites toi keppi muuten, onks mikit hyvät? Miten ne eroaa esim MMV06 mikeistä? Eikös nuo LH-300:t ole juuri nämä ESPin "hz:t"? "In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
saasta217 27.11.2006 18:17:37 | |
---|
Eikös nuo LH-300:t ole juuri nämä ESPin "hz:t"? Eikös tuossa MMV06 pitänyt myös olla ESPn hz? Jos siinä kumminkin on EMG-hz mikit? Vaatiiko se satasen lisää hintaa että voi lukea edes mitkä mikit siinä on. |
Estranged 27.11.2006 19:00:38 | |
---|
Eikös tuossa MMV06 pitänyt myös olla ESPn hz? Jos siinä kumminkin on EMG-hz mikit? Vaatiiko se satasen lisää hintaa että voi lukea edes mitkä mikit siinä on. Omassa MMV:ssäni on kyllä HZ:t mutta kovasti hullu_ukko väitti että olisi nuo ESPin omat mikit. Omani on siis 06-malli ja EMG-HZ mikit on, ja tyytyväinen olen ollut, toisaalta saatan kylläkin vaihtaa nuo tässä joskus "In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
Omassa MMV:ssäni on kyllä HZ:t mutta kovasti hullu_ukko väitti että olisi nuo ESPin omat mikit. Omani on siis 06-malli ja EMG-HZ mikit on, ja tyytyväinen olen ollut, toisaalta saatan kylläkin vaihtaa nuo tässä joskus Kerroin vain asian kuten sen havaitsin tässä syksyllä käydessäni Musamaailmassa. Toisaalta ko. kitara ei kuulu mitenkään erityisesti kiinnostukseni kohteisiin, joten en tunne ensisilmäyksellä jokaisen mmv:n vuosimallia. Kyseessä saattoi siis aivan hyvin olla '05 malli, mutta ESP luki mikeissä. E: Anteeksi. Olen koko ajan muuten puhunut tuosta Mmv:n sn-versiosta. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
saasta217 27.11.2006 19:36:41 | |
---|
Musamaailman mukaan SN mallissa on ESP-EMG Pickups ja BO mallissa ESP Pickups. |
saasta217 27.11.2006 19:42:56 | |
---|
Musamaailman mukaan SN mallissa on ESP-EMG Pickups ja BO mallissa ESP Pickups. Siis miten noi eroaa toisistaan, jos ne on samat miks niillä on eri nimet. |
Estranged 27.11.2006 19:52:03 (muokattu 27.11.2006 19:52:21) | |
---|
Siis miten noi eroaa toisistaan, jos ne on samat miks niillä on eri nimet. Uskoisin että molemmilla tarkoitetaan ESPin LH-300 mikkejä. Mutta kuten olen jo useampaan otteeseen sanonut niin minun MMV:ssäni oli HZ:t ihan vakiona. Ja on siis 06-malli ja Musamaailmasta ostettu. "In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
saasta217 27.11.2006 19:57:29 (muokattu 27.11.2006 19:58:16) | |
---|
Uskoisin että molemmilla tarkoitetaan ESPin LH-300 mikkejä. Mutta kuten olen jo useampaan otteeseen sanonut niin minun MMV:ssäni oli HZ:t ihan vakiona. Ja on siis 06-malli ja Musamaailmasta ostettu. Miksiköhän tuossa jaetaan sitten väärää tietoa. Siis nettisivuilla kitaran tiedoissa. Ei ole edes ESPin sivuilla tuota että näkis sieltä, suomi spesiaali kun on. |
Estranged 27.11.2006 20:06:22 | |
---|
Miksiköhän tuossa jaetaan sitten väärää tietoa. Siis nettisivuilla kitaran tiedoissa. Ei ole edes ESPin sivuilla tuota että näkis sieltä, suomi spesiaali kun on. En itsekään ymmärrä tätä. Itse kun tilasin tuon niin oletin että on nämä ESPin LH-300:t, eli ilmeisesti nämä "espin hz:t", ja kun niistä olin hyvää kuullut niin tilasin, mutta kun avasin paketin kitarassa oli EMG-HZ:t. Olen kyllä ollut näihin mikkeihin tyytyväinen ja yleensäkin tuohon kitaraan. Eipä tuolla sivuilla taideta sanoa myöskään että mistä puusta tuo kitara on tehty, olisiko jollakin tietoa tähän? "In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
hullu_ukko 27.11.2006 20:17:00 (muokattu 27.11.2006 20:26:27) | |
---|
Eipä tuolla sivuilla taideta sanoa myöskään että mistä puusta tuo kitara on tehty, olisiko jollakin tietoa tähän? Alkuun taisivat olla leppää ('03-mallit ainakin) sittemmin on taidettu käyttää lehmusta. Ainakin näin muistelisin. Tiedä sitten onko nykyään alettu käyttää tuota agathista tai jotain muuta halvempaa puulajia. Näetkö maalamatonta puuta missään osassa kitaraasi? E: En jaksa tehdä uutta viestiä joten: Lukeeko se EMG-HZ jossain näkyvillä siinä mikissä? Kyllä lukee. Muistaakseni mikin oikeassa alareunassa. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
saasta217 27.11.2006 20:21:44 (muokattu 27.11.2006 20:31:50) | |
---|
Lukeeko se EMG-HZ jossain näkyvillä siinä mikissä? Kyllä lukee. Muistaakseni mikin oikeassa alareunassa. Hyvä juttu, voi huomenna kysyä myyjältä siitä kun meen kitsua kattomaan. Kysyn samalla mistä puusta toi on tehty jos vaikka tietäis. |
Estranged 27.11.2006 21:41:12 | |
---|
Lukeeko se EMG-HZ jossain näkyvillä siinä mikissä? Juu, siinä alareunassahan se. Alkuun taisivat olla leppää ('03-mallit ainakin) sittemmin on taidettu käyttää lehmusta. Ainakin näin muistelisin. Tiedä sitten onko nykyään alettu käyttää tuota agathista tai jotain muuta halvempaa puulajia. Näetkö maalamatonta puuta missään osassa kitaraasi? Empäs näe. Tuokin kolo missä on potikat ym. on tuollaiseksi mattamustaksi maalattu. Kaulaa en ole irti käyttänyt, ehkä sieltä paljastuisi maalaamatonta puuta? "In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
saasta217 28.11.2006 18:04:51 | |
---|
Tollanen MMV06 tuli sitte hankittua, hyvä soittaa, hyvä soundi. |
yannara 15.10.2012 08:19:37 | |
---|
|
Decadetroll 15.10.2012 10:08:36 | |
---|
yannara: Ilmeisesti tämä ei ole mikään hyvä vehje, kun ei kukaan juuri ole juuri tätä vehjettä kommentoinut? http://www.thomann.de/fi/espltd_ex50bk.htm Ei se mitenkään erityisen hyvä kitara ole, eikä ollut kuus vuotta sittenkään, ku tämä ketju tehtiin. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |