Errorist 28.11.2003 14:56:17 | |
---|
Splinterihän tuli kauppoihin siis jo tänään elikäs 28.11.2003. Kotiin päästyäni heitin tietysti levyn heti soimaan. Tässäpä biiseistä: Neocon: Intro biisi. Tässä on niiltä Readingin festareilta vuonna 2002 nauhotettuja huutoja katsomolta. Mahtavaa tykittelyrummuttelua. The Noose: Vähän jännitti tässä vaiheessa. Mahtavaa kitararockia alussa. Muuttuu selvästi punkiks laulujen kohalla. Mahtavaa tykitystä. Huh. Tässähän paskantaa housuun. Helvetin hyvä biisi. Ei mitään järkee. Uskomatonta. Long Way Home: Selvästi sitä tuttua Offspringia, punkimpaa kamaa. Toteutettu tosi hyvin. Pieni rumpusoolo on aivan mahtava. Stemmalaulannat käyvät biisiin hyvin. Hit That: Radiobiisi ehdottomasti. Jotkut tykkää, jotkut ei. Minä tykkään. Ei tosin levyn parhaita biisejä. Erilainen ja myös siksi hyvä. Jatkaa samaa linjaa Pretty Fly:n ja Original Prankster:n kanssa. Race Against Myself: Aivan uskomattoman hyvä biisi. Ehkä hieman erilaista Offspringia. Biisistä tulee vähän mieleen se Evanecencen(vai miten se kirjotetaan) biisi. Jotenkin ihan tosi uskomaton laulu tämä. Helvetti että on kyllä hyvä. Kuunnelkaa. (Can't Get My) Head Around You: Huh. Tässä on rockia. Perkeles. Mahtava biisi. Se sama mikä on siinä making of-videolla mikä on offspring.comissa. Tosi rockaava. Hyvä. The Worst Hangover Ever: Jeah. Nyt päästiin asiaan. Ska-biisi. Tosi hyvä biisi. Ei ainakaan samanlaista biisiä Offspringilla oo. Torvia on. Never Gonna Find Me: AFI tulee hieman mieleen tästä. Ehkä just stemmalauluista. Tai kuitenkin. Punkkia elikäs hyvä juttu. Hyvä punkkibiisi. Tosi tykitystä. Lightning Rod: Tosi hyvä kitarahässäkkä alussa. Punkkia, jeah. Hyvä biisi. Erilainen kanssa. Spare Me The Details: Hauska biisi. Kitarapoppista, mutta sanasta saa väärän käsityksen. Tuli hieman ehkä Green Day mieleen. Tosi hyvä. Da Hui: Tässä on sitä jotain. Perkele. Ei jätetä mitään hampaankoloon. 100% punk rockia. When You're In Prison: Heh. Jännittävämpi tapaus tämä. Kunnon rutinat ja kaikki. Kuulostaa 30-luvulta olevalta biisiltä. Ei huono. Dexter osaa kyllä laulaa. No mitäpäs jäi käteen? Helvetin hyvä levy. Tuntuu kokonaiselta eikä todellakaan huonolta levyltä. Päinvaistoin. EHKÄ Offspringin paras levy. Tässä on sitä oikeata asennetta ja kaikkea mitä hyvältä levyltä vaatii. Jatkan kuuntelua. Vasta pari kertaa tullu kuunneltua läpi. Kuunnelkaa. "i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise |
Pedroz 28.11.2003 15:52:45 | |
---|
Hyvältä kuulostaa. Kävin juuri ostamassa sen, mutta en ole vielä soittimeen uskaltanut pistää. Limited Editionissa on myös DVD, jossa on Da Hui -video, sen Making of ja Making Of itse levystä. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Negative creep 28.11.2003 16:24:20 | |
---|
heti ku näin tän jutun niin menin suoraan kauppaan ostamaan cdn. ennen kuin edes luin koko jtun. helvetin siisti musavideo muuten. You snooze, you lose - Dexter Holland |
cdllä on helvetin paljo kaikkee ekstraa esim: the kids arent alright ja when youre in prison havaijilais tyyliin. da hui musavideo. taustapapruja. kommentti härvelin kaa da hui. ja sit esittely video siitä studiosta tai jotain. OSTAKAA SE. You snooze, you lose - Dexter Holland |
Pedroz 28.11.2003 22:30:31 | |
---|
Nyt on levy pariin kertaan kuunneltu, enkä oikein osaa sanoa siitä mitään. Joitain tosi hyviä kappaleita löytyy, kuten esimerkiksi Da Hui ja Lightning Rod, mutta The Worst Hangover Ever tuntuu aika turhalta. Samaa kategoriaa Why Don't You Get a Jobin kanssa. Joten ehkä siitä biisistä saadaan seuraava sinkku ja siihen joku hassunhauska video. (Can't Get My) Head Around Youn ensimmäisen säkeistön ja When You're In Prisonin laulu ei muuten juurikaan kuulosta Dexteriltä. Vetääköhän Noodles tai Greg ne? When You're In Prison olisi mielestäni kannattanut jättää bonusbiisiksi. Eihän siinä mitään eroa olisi, kuin se, että biisin nimeä ei näkyisi kannessa, mutta silti se olisi ollut jotenkin järkevämpää, kun kyseessä on kuitenkin sellainen hassuttelu. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
FatSam 28.11.2003 22:49:55 | |
---|
Onko yhtä hyvä kokonaisuus jopa kuin Smash? Täytyykö munki nyt ostaa? Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn! |
Negative creep 28.11.2003 23:02:55 | |
---|
Onko yhtä hyvä kokonaisuus jopa kuin Smash? Täytyykö munki nyt ostaa? mun mielestä ainakin. on siinä pari smashin tapasta kappaletta ja loput o muutenki hyviä. da huin musavideoki o. OSTA PERKELE. OSTA. You snooze, you lose - Dexter Holland |
Viceroy 29.11.2003 00:48:09 | |
---|
Kävin tänään (28.10.) kaupassa, mutteipä näkyny Record Shopissa saatika Anttilassa...käyn kohtapuoliin uudestaan. Pakko saada! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Negative creep 29.11.2003 20:21:49 | |
---|
Pakko saada! yes it is! (kirjotinko oikein, kirjotinko?) You snooze, you lose - Dexter Holland |
Booligan 29.11.2003 20:22:34 | |
---|
Jep, ostinpa minäkin tuon vaikka viime aikoina on metalli musiikki iskenyt enemmän. 2 kertaa ooon nyt kuunnellut Splinterin ja täytyy sanoa: en pettynyt. (ainakaan pahasti). Se ska-biisi on hauska ja Spare me the details, kun tajusin ne sanat ni mä nauroin koko biisin ajan ;) Da Hui sai mut ostaa ton leyvn :D Conspiracy of one on ehkäpä hieman parempi kuin tuo. Ehkä. Americanakin saattaa päihittää tuon, mutta vaikea sanoa. En vain tajua että mikä Conspiracyssa ja Americanassa mättää ku kaikki haukkuu niitä koko ajan? Mun mielestä ne on loistolevyjä molemmat. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Negative creep 29.11.2003 20:58:44 | |
---|
En vain tajua että mikä Conspiracyssa ja Americanassa mättää ku kaikki haukkuu niitä koko ajan? Mun mielestä ne on loistolevyjä molemmat. I agree. You snooze, you lose - Dexter Holland |
Viceroy 29.11.2003 23:39:16 | |
---|
Se nyt on niin muodikasta haukkua (ainakin) noita kahta. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Väinämöinen 30.11.2003 00:11:24 | |
---|
Se nyt on niin muodikasta haukkua (ainakin) noita kahta. Taitaa olla..voi, miksi? Ihmiset tietysti luulevat kuultuaan Original Pranksterin, että koko Conspiracy of One on samanlainen, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Mutta toisaalta, minkäs teet kun Suomen radiokanavat soittavat vain sokeasti "parhaita uutuuksia". Itse en ole vielä levyä ostanut, mutta luultavasti sen teen lähipäivinä (tai sitten viimeistään pukinkonttiin). Mutta se levyhän ostetaan. Tästä ei neuvotella. Olen kuullut levyltä kappaleet Neocon, The Noose, Hit That, (Can't Get My) Head Around You, Lightning Rod ja Da Hui kokonaan ja jo pelkästään sanoinkuvaamattoman hienon The Noosen takia koko levy on tarpeellinen. The Noose on sitä itseään; kappale, jollaiset ovat punkkarin polttoainetta, kappale, jollaisista suosikkibändini pitäisi tulla tunnetuksi. Valitettavasti varmaankin vastaava kappale tullee olemaan Hit That, josta en pidä yhtään. Naiset edustavat kauneuden voittoa älystä, miehet älyn voittoa moraalista (Dorian Grayn muotokuva, Ocsar Wilde) |
Juugeli 30.11.2003 02:53:31 | |
---|
En vain tajua että mikä Conspiracyssa ja Americanassa mättää ku kaikki haukkuu niitä koko ajan? Mun mielestä ne on loistolevyjä molemmat. Hyviä levyjä, perkele. Minun mielestä parempia ja tasaisempia kokonaisuuksia kuin Smash. Mutta Self Esteem; se jos mikä rulettaa! |
Il Brutto 30.11.2003 15:42:09 | |
---|
Kesälevy, eli periaatteessa väärään aikaan näin pohjoisen ihmisen mielestä julkaistu. Toisaalta tuleepahan edes jotakin piristettä talveen. Parempi on kuin Americana tai Co1, tycker jag, mutta eiköhän Smash ja Ixnay kuitenkin loppupeleissä voiton vedä. Don't fuck with Da Hui. Dead bodies everywhere
Piles of blood and entrails and hair
I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside
-Armstrong/Frederiksen |
Deg 30.11.2003 21:54:39 | |
---|
Parempi on kuin Americana tai Co1, tycker jag, mutta eiköhän Smash ja Ixnay kuitenkin loppupeleissä voiton vedä. Don't fuck with Da Hui. Miksei kukaan puhu Ignitionista saatikka debyytistä? En valitettavasti ole vielä kuullut tätä uutta, joten en voi kehua enkä haukkua. Mutta Smash, Ixnay ja Americana ovat kaikki huippulevyjä, ja samalla asetin ne paremmuusjärjestykseen. Sexual Chocolate, Baby!! |
Pedroz 30.11.2003 22:09:13 (muokattu 30.11.2003 22:09:37) | |
---|
Miksei kukaan puhu Ignitionista saatikka debyytistä? Paria ekaa levyä ei välttämättä ihan jokaisesta levyhyllystä löydy. Ignition on kyllä erittäin kovatasoinen levy, eikä The Offspringkaan huono ole. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
kid ego 30.11.2003 23:54:21 | |
---|
Kävin tänään (28.10.) kaupassa, mutteipä näkyny Record Shopissa saatika Anttilassa...käyn kohtapuoliin uudestaan. Pakko saada! FRS:stä löytyy. Muutaman kerran olen levyn kuunnellut, en lämmennyt. "Bubba was my best good friend" -Forrest Gump |
Emplate 01.12.2003 14:36:22 | |
---|
Uskaltaakohan tuota ostaa.. Omistan kyllä kaikki Offspringin levyt, mutta se Conspiracy oli aika huono. Liian useasti tekivät saman levyn. Kyllä vähän pelottaa, että jos sitä heittää rahojaan kaivoon tuon ostamalla. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Negative creep 01.12.2003 16:39:36 | |
---|
offspringin eka levy o aika "rankka" myös. se o sitä vanhoo punkkia... You snooze, you lose - Dexter Holland |