Aihe: Kitara&efektien järjestys
1
mikkosah
28.11.2003 15:26:24
Kertokaa mulle mikä on oikea järjestys kitaran ja eri efektien sekä vahvistimen kytkennöissä. Mulla on tietty kitara, Boss PW-10 wah, Bossin särö ja Zoom4040Pro multiefekti jossa on erilliset ulos ja sisääntulot ulkoisille laitteille. Ja tietenkin vahvistin. Vahvari on huono koska siinä ei ole kuin 1kpl input paikkoja, outputteja ei ole ollenkaan.

Joku suositusjärjestys näille ilmeisesti on mutta kun en ole "sähkömies"..

kertokaa viisaammat.
Let´s go through the wall!!!!
HulluSimo
28.11.2003 15:31:01
Samaan aiheeseen liittyen kysyn, että missä järjestyksessä pitäis pedaalit laittaa, että tulis mahdollisimman vähän häiriöitä ym. jos pedaaleina on kaksi säröä, delay, phaser ja wahi?
...or still alive! Katsokaa wanted!
JuSu
28.11.2003 15:31:56
Kertokaa mulle mikä on oikea järjestys kitaran ja eri efektien sekä vahvistimen kytkennöissä. Mulla on tietty kitara, Boss PW-10 wah, Bossin särö ja Zoom4040Pro multiefekti jossa on erilliset ulos ja sisääntulot ulkoisille laitteille. Ja tietenkin vahvistin. Vahvari on huono koska siinä ei ole kuin 1kpl input paikkoja, outputteja ei ole ollenkaan.

Kerrankin tällaisessa kysymyksessä on kunnolliset lähtötiedot! Hyvä!

Mitään 'oikeaa' järjestystä ei ole, mutta hyväksi havaittuja systeemejä kylläkin...

Itse laittaisin nuo seuraavasti: Kitara => Wah => Särö => Zoom => vahvistin. Jaa, säröpedaalin voisikin laittaa Zoomin lenkkiin, niin sen saisi halutessaan käyttöön Zoomin kautta, ei tarvisi erikseen polkea... Ja vahvistin ultrapuhtaaksi, ei säröjä sieltä.

JuSu
Räkki- ja midirompetta myytävänä, katso Torilta!
zorro
28.11.2003 19:30:16
Samaan aiheeseen liittyen kysyn, että missä järjestyksessä pitäis pedaalit laittaa, että tulis mahdollisimman vähän häiriöitä ym. jos pedaaleina on kaksi säröä, delay, phaser ja wahi?

mää pistäsin kitara-> säröt-> wah-> phaser-> delay

ite laittasin (riippuen käyttötarkotuksesta) toisen särön ketjun viimeiseksi,
OSTETAAN: EH Small Stone
Mrezzye
30.11.2003 20:13:29

Wah, särö, chorus, (delay), muut nurkkaan pölyttymään.
Myykää nyt joku mulle BOSSin CE-5 Kooruspedaali, myykää pliis. Ja halavalla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)