miscage 27.11.2003 18:11:36 | |
---|
Kyllä mun mielestä Luttisen jutuissa on ihan hyvä pointti..ja musiikissa munaa ja asennetta, sitä ei vaan pidä ottaa liian vakavasti. Vittu saatana..! =) -comedy doesn`t pay |
sikanaama 27.11.2003 18:24:57 | |
---|
Sadhu Saatana. Luttinen on pelottava. Aveikkapatahelluvanoois! |
-K- 27.11.2003 19:00:29 | |
---|
Niin no mielestäni musiikillisesti impukoilla ei ole hirveästi annettavaa. Aika punkkia bläkkistä, diggaa jos diggaa. NTH on kyllä hyvä biisi, eikä pelkästään vaan sanoitusten takia ...Mielestäni luttisen jutuissa oli kyllä ihan asiaakin. Olisi mukava seurata vaikka YLE 24:lta Tony Halme vs. Mika Luttinen -väittelyä kristinuskosta ;) Ei suotta elämys. |
KTR 27.11.2003 19:43:51 | |
---|
Olisi mukava seurata vaikka YLE 24:lta Tony Halme vs. Mika Luttinen -väittelyä kristinuskosta ;) Loistava idea! Luttinen on hauska epeli. Hyppii lavalla panosvyössä ja kalsareissa. |
Härski 27.11.2003 21:39:19 | |
---|
Kuka on Luttinen? Taikuri Luttinen? Ei jeesus. |
Saami 27.11.2003 21:40:23 | |
---|
Impaled Nazarene-mies. |
KTR 27.11.2003 21:47:59 | |
---|
Taikuri Luttinen? Hmm...Taikuri Luttinen panosvyössä ja kalsareissa tekemässä temppuja lapsosille. Kool! |
-Mickill- 27.11.2003 22:28:03 | |
---|
Olisi mukava seurata vaikka YLE 24:lta Tony Halme vs. Mika Luttinen -väittelyä kristinuskosta ;) Vittu tää ois kova idea! Jäis melko varmasti Tony "piripää" Halme kakkoseks tossa väittelyssä. Mika Luttinen tosiaan puheli aika viisaita juttuja tossa Sessionsissa. Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
kilju 28.11.2003 11:49:21 | |
---|
Sessionsia en nähnyt, mutta Suessa oli aika hauskaa luettavaa kun luttinen aikoi lähteä metsästämään "internet-skene-homoja, joita on eräskin suomalainen messulauta täynnä". "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
riimu 28.11.2003 15:53:28 | |
---|
Sessionsia en nähnyt, mutta Suessa oli aika hauskaa luettavaa kun luttinen aikoi lähteä metsästämään "internet-skene-homoja, joita on eräskin suomalainen messulauta täynnä". Siinä onkin ukolla metsästettävää. :D Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Luttinen on jankuttaja. Olen ollut sitä mieltä ennenkin, ja olen edelleen. Sue-lehti ja Sössöns-ohjelma vahvistavat käsitykseni. Esim. Suessa Luttinen itki sensuuria. Itse en sensuuria kannata sinänsä, mutta käytännössä se etu joka saadaan, menetetään kun aikuiset ihmiset kiihottuvat örinän kuuntelemisesta ja snuff-elokuvien etsimisestä. Mielestäni kaikilla pitäisi olla vapaus tuollaiseenkin käyttytymiseen, mutta en käytännössä voi arvostaa ihmisiä, joille tuo vapaus on lopulta konkreettista. Jotkut sanovat Luttista ironian, sarkasmin ja huumorin mestariksi. Jos Luttinen olisi kaikkea tätä, en sanoisi häntä jankuttajaksi. Miehen esiintymisestä on vaikea löytää mitään huumoriin viittaavaa, tai mitään etäisesti älyllistä. Ja on vaikea uskoa, että älykäs mies olisi Luttisen kaltainen rasisti. |
rc 28.11.2003 17:07:38 | |
---|
Sessionsia en nähnyt, mutta Suessa oli aika hauskaa luettavaa kun luttinen aikoi lähteä metsästämään "internet-skene-homoja, joita on eräskin suomalainen messulauta täynnä". Tämä messulauta? kives ja penikset |
Turmis 28.11.2003 17:21:24 | |
---|
Tämä messulauta? Veikkaanpa että tarkoittaa Imperiumin Messulautaa. Tämä sitäpaitsi on Muusikoiden.net keskustelu. :) |