Tälläinen perinteikäs bluesvalitus. Rävähti viime yönä päähän. Ei onni istu mun olkapäillä Ei onni istu mun olkapäillä Sadepilvi pääni päällä, Joka säällä Ei raha kasva mun pihapuissa Ei raha kasva mun pihapuissa Nopeet naiset, hitaat hevoset Vei ne multa pois Ei rakkaus ole vastaan tullut Ei rakkaus ole vastaan tullut Kiertänyt ja kaartanut Piiloon mennyt, kadonnut Ei kortit ole mua suosineet Ei kortit ole mua suosineet Muille valtit menneet Muut ovat voitoista nauttineet On yksi joka ei ei ole hylännyt On yksi joka ei ei ole hylännyt Ovat blues ja soul kanssani aina viihtyneet Ovat blues ja soul kanssani aina viihtyneet Viikon päästä tulee se resonaatori! Jiihaa. "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Ihan jees. Vaikea laji, kuten jo mainittiin. Henkilökohtainen näkökulma, kuten bluesissa aina on, ja sopiva aihepiiri. Vertauskuvia voisi käyttää rohkeammin, nehän on bluesille ominaisia. Samoin kuin paikan-, henkilönnnimet yms. ,ne voisivat tuoda lisää "kosketuspintaa" tekstiin. Jatka ihmeessä bluestekstien kirjoittamista. Ja onnea resonaattorin johdosta! :-) - It's been a long time coming - |