Speedball 23.11.2006 21:54:02 | |
---|
Njoo. En siis luullut,että speedball kuvitteli tuon paidan olevan cob:n. Kunhan nyt totesin,että kyseessä on Impaled Nazarenen paita,eikä mikään crack-nistien tunnusmerkki. Kuvittelin vain Speedballin funtisivan,että tuo paita on joku random "kivaprovosoivateksiselkään" (mikä kyllä onkin),koska kertoi viestissään Laihon diggailevan sellaisista. Edit. Eikä mua tod. haittaa vaikka olisi luullut sitä Oasiksen paidaksi. Tarkoitus ei ollut päteä yms. Juu siis luulin et on vaa joku kivaprovosoivateksiselkään-paita kun Laiho sanoi siinä haastattelussa niin. Tosin se sano siinä etttä hänen Ex-tyttöystävä(HH) osti sen paidan sille Metal up your ass!!! |
Novac 26.11.2006 10:24:40 | |
---|
Mua rupesi tuossa Chaos Ridden Yearsilla ärsyttämään se niitten soiton epäpuhtaus. Esim. Every time I die -biisin soolo on mielestäni kauheaa kuultavaa, se kuulostaa lähinnä samalta kun Youtuben "soittanut 1v" -pätkät. Myös muiden biisien sooloissa on samanlaista huolimattomuutta ja epätarkkuutta, jota ei Laihon kaltaiselta kitaristilta odottaisi. Ja myös komppisoitossa molemmat kitaristit soittavat joka väliin pinch harmonicceja ja divebombeja. Ei sillä, etteikö tämä olisi bodomien soittotyyli, mutta täytyy sanoa että se on aika rasittavaa kuultavaa tuossa em. dvd:llä. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Skebameizi 27.11.2006 15:24:37 | |
---|
Subtv: 21.55 Children of Bodom: Living Dead Beat Tietääkö kukaan mikä juttu tämä on? www.neverend-hq.net |
ballfish 27.11.2006 15:26:17 | |
---|
Subtv: 21.55 Children of Bodom: Living Dead Beat Tietääkö kukaan mikä juttu tämä on? Musiikkivideo. |
Nyt Bodomia voisi viimeistään kutsua "suureksi" bändiksi, kun tyypeiltä on YHDELTÄ albumilta 4 musiikki videota :) Olen Stratocaster_90 |
gorgonoidi 27.11.2006 15:49:46 | |
---|
Nyt Bodomia voisi viimeistään kutsua "suureksi" bändiksi, kun tyypeiltä on YHDELTÄ albumilta 4 musiikki videota :) ?????????????????? |
gorgonoidi 27.11.2006 15:50:28 | |
---|
Musiikkivideo. Oli muuten nappastu tuolta DVD:ltä |
Ibanez_90 27.11.2006 17:29:18 | |
---|
No, hyvä että täällä tiedetään mikä ero on musiikkivideolla ja jollain helvetin live keikalla :( No kolme musavideota uudelta albumilta sitten. Olen Stratocaster_90 |
inCHAOS 27.11.2006 19:46:35 | |
---|
...joojoo ,,ei kuulu tänne mutta olisko täällä semmosia ihmisiä jotka tietää miten saadaan tämmönen bodom soundi ihan vaan normi combolla ja halvalla multiefektillä, noin suurinpiirtein |
Räkkipeli 27.11.2006 20:13:33 | |
---|
...joojoo ,,ei kuulu tänne mutta olisko täällä semmosia ihmisiä jotka tietää miten saadaan tämmönen bodom soundi ihan vaan normi combolla ja halvalla multiefektillä, noin suurinpiirtein no ei mitenkään. miks ees haluut bodom-saundin? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
inCHAOS 27.11.2006 20:52:57 | |
---|
miks ees haluut bodom-saundin? no ehkä siks että kun yrittää soittaa jotain kyseisen bändin biisiä että ees soundi osuis kutakuinkin kohdalleen jos ei sitte mikään muu |
M4ss3 m/ 27.11.2006 20:57:58 | |
---|
Soittaako CoB CGCFAD-vireessä? Siis mikä tää on??soittanu ½vuotta oppilaana ½ ei oppilaana:)Jackson on paras(ehkä)älkää vetäkö hernettä nenää tän takii(pelkkä vitsi tää homma) |
gorgonoidi 27.11.2006 21:08:24 | |
---|
No, hyvä että täällä tiedetään mikä ero on musiikkivideolla ja jollain helvetin live keikalla :( No kolme musavideota uudelta albumilta sitten. En mä sitä meinannut vaan sitä, että tekeekö se muka bodomista suuren bändin? |
Jaqqi1991 27.11.2006 21:09:58 | |
---|
Soittaako CoB CGCFAD-vireessä? Kyllä soittaa uudemmalta levyltä kaikki biisit ja hate crewilta osa D- virees ja something wildilta osa C# virees(?) |
Ibanez_90 28.11.2006 07:50:21 (muokattu 28.11.2006 08:36:55) | |
---|
Menee aivan väärälle puolelle, mutta Bodomin mainitseminen muissa topiceissa aiheuttaa pieniä konlifkteja. Eli siis, tämä tyyppi : http://www.youtube.com/profile?user=cyphol onnistuu saamaan tämän FAB Metal säröpedaalin http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … ;pid=5977&mgid=17&sgid=337# avulla aika täydellisen Laiho soundin (tosin soittaahan hän Laihon kitarallakin), niin ajattelin että kun minulla on Micro Cube, niin kannattaisiko tuhlata 20 euroa ja ostaa moinen kapistus, kun se kullemma on "pretty fucking amazing" :D Älkää nyt luulko että yritän omilla vehkeillä sammanlaista soundia saada (turhatoivo), mutta edes sinneppäin. Olen Stratocaster_90 |
gorgonoidi 28.11.2006 08:55:10 (muokattu 28.11.2006 08:55:25) | |
---|
Älkää nyt luulko että yritän omilla vehkeillä sammanlaista soundia saada (turhatoivo), mutta edes sinneppäin. Cubellakin saa jo ihan kiva bodom saundin... Hehe :) |
santa 28.11.2006 09:51:34 | |
---|
Soittaako CoB CGCFAD-vireessä? she is bjyytivul ainakin on. myöskin alkuperäinen biisi on. |
Räkkipeli 28.11.2006 10:33:50 | |
---|
Soittaako CoB CGCFAD-vireessä? droppi biisit on, muut on D:stä paitsi just Something Wildillä biisit. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Räkkipeli 28.11.2006 10:34:48 | |
---|
Menee aivan väärälle puolelle, mutta Bodomin mainitseminen muissa topiceissa aiheuttaa pieniä konlifkteja. Eli siis, tämä tyyppi : http://www.youtube.com/profile?user=cyphol onnistuu saamaan tämän FAB Metal säröpedaalin http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … ;pid=5977&mgid=17&sgid=337# avulla aika täydellisen Laiho soundin (tosin soittaahan hän Laihon kitarallakin), niin ajattelin että kun minulla on Micro Cube, niin kannattaisiko tuhlata 20 euroa ja ostaa moinen kapistus, kun se kullemma on "pretty fucking amazing" :D Älkää nyt luulko että yritän omilla vehkeillä sammanlaista soundia saada (turhatoivo), mutta edes sinneppäin. alexilla on aika erotteleva soundi mikeissä. Hanki kunnon mikit ni se jo auttaa asiaa paljon. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
inCHAOS 28.11.2006 15:16:42 (muokattu 28.11.2006 17:23:27) | |
---|
tuosta bodom soundista viellä että voisitteko kertoa edes nämä tämmöiset gain- basso- trebel-arvot suunnilleen |