Aihe: Machine Meniltä uusi single + levy
1 2 3 4
kirvesAxe
09.11.2006 13:00:35 (muokattu 10.11.2006 13:41:22)

http://www.machinemen.net

Ilmeisemmin helmikuussa ilmestyy Machine Menin kolmas pitkäsoitto "The Shadow Gallery"

Itse odotan kyseistä tekelettä suurella innolla.

Edit, iha ok typo ?D
Trooper pelasti minut hiphopilta.
HEWI MEDL IS TEH FORE WER
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24)
lapio
09.11.2006 16:54:27 (muokattu 09.11.2006 16:54:58)

http://www.machnemen.net

Miees... Korjataas linkki.
Basil79
10.11.2006 07:39:36
Toivottavasti ottavat kehityksessä nyt pienen harppauksen. Ei siinä,että aiemmat huonoja olisivat olleet. Toivottavasti pystyisivät nyt jotenkin selkeämpään ulosantiin ja läpimurto killeri ei olisi paha. Edelleenkään en oikein tajua, miksi yhtye ei koskaan julkaissut niitä kaikkein iskevimpiä ralleja, jotka vain demona löytyy. Albumit ovat olleet hyviä, mutta tasapaksuja.
Karvanaama-Zakk
10.11.2006 11:50:16

Eilen tuli uuslevy kuuneltua.Ja kyseessä oli ihan valmis tuotos...Täytyy kyllä sanoo että nyt on tapahtunu ISO harppaus eteenpäin.Jos kyseinen levy ei ole ens vuoden kovin hevilevy nii minä kyllä haistatan paskat levykriitikoille ja muutan pois Suomesta.
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
kirvesAxe
10.11.2006 13:55:53

Eilen tuli uuslevy kuuneltua.Ja kyseessä oli ihan valmis tuotos...Täytyy kyllä sanoo että nyt on tapahtunu ISO harppaus eteenpäin.Jos kyseinen levy ei ole ens vuoden kovin hevilevy nii minä kyllä haistatan paskat levykriitikoille ja muutan pois Suomesta.

Ala jo kerätä paskaa kriitikoita varten, ei ne mitään musiikista ymmärrä ;---)
Niitä on just muutama kriitikko joilta tulee mukavan kuuloisia arvioita, ja nekin siksi kun ne sattuvat itse niistä samoista tykkäämään. Niinkuin se yks niistä Soundin ~20 kriitikosta, jonka "parhaat levyt 2005" -listalla oli mm. Machine Menin Elegies, Dickinsonin Tyranny of Souls, Teräsbetonin Metallitotuus ja Sentencedin Funeral Album... ;)

...mut oon hiton kateellinen kun on teitä jotka pääsee kuuntelemaan tota levyy etukäteen :(:(

No jooh. Saisivat äijät ilmoitella pian, koska on levynjulkkarikiertueen keikat, että vois varata itelleen viikonlopun sitä varten...
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24)
lapio
10.11.2006 14:25:26

Mulle ei tosiaan tuo edellinen levy oikein kolahtanut. Toivottavasti uusi sitten sitäkin enemmän. Keikalla olen pari uutta biisiä kuullut, pitää varmaan odotella julkaisuun asti, jos ei jostain sattumalta pääse kuulemaan etukäteen mitään muuta.
Cathi777
10.11.2006 16:44:29

Mulle ei tosiaan tuo edellinen levy oikein kolahtanut. Toivottavasti uusi sitten sitäkin enemmän. Keikalla olen pari uutta biisiä kuullut, pitää varmaan odotella julkaisuun asti, jos ei jostain sattumalta pääse kuulemaan etukäteen mitään muuta.

Itsellä kyllä edellinen levy kolahti todella kovaa ja jos uusi pystyy siitä paremmaksi laittamaan niin sitten ruvetaan tyylilajissaan olemaan aika lähellä jo sitä korkeinta huippua. Ehdottomasti kovin bändi alallaan tällä hetkellä.
Only pop music can break my heart...
Karvanaama-Zakk
10.11.2006 17:09:28

^Mitä nyt eilen Lutakon pihassa vanhassa Corollassa tuli kuunneltua nii prkl kovalta vaikutti...Jos vielä verrataan Iron Maideniin nii suatana
Karvanaama-Zakk
24.11.2006 11:08:52

ennakkomaistiaisia... www.myspace.com/machinemenband
Räbbänä
24.11.2006 11:32:10
ennakkomaistiaisia... www.myspace.com/machinemenband

Hyvää tavaraa kuulostas olevan.

Bändin tuotannosta itellä vasta Elegies hyllysssä kun ekaa ei meinaa mistään saada kohtuuhinnoin. :/
Karvanaama-Zakk
24.11.2006 12:05:45

^Joo.On kyllä kumma ettei Scars And Wounds halpene...Kai se menee hyvin kaupaks tai jotain :D
Skebameizi
24.11.2006 16:19:51

Voi vittu miten hyvältä kuulostaa toi Circus of Fools! voi pojat...
www.neverend-hq.net
Ivory
27.11.2006 14:13:28 (muokattu 27.11.2006 14:15:56)
Joo. Onhan perhanan kova levy tulossa. Raskaampaa hyvinkin.
"Juustoa!"
Karvanaama-Zakk
27.11.2006 16:15:22

^Pakkohan se on ostaa ku 3kpl muutakin saman bändin tuotosta löytyy hyllystä =)
kirvesAxe
04.12.2006 18:54:56

Kevään keikka-aikataulu julkaistu! Tavastia here I come!
...?D
Guitarwall
19.01.2007 22:29:09

Kohta on viikko kuunneltu tätä kokopitkää, ja pikkuhiljaa kyllä alkaa mielestä MM:lle asettua nimitys "Suomen tylsin hevibändi", näin sävellyksien osalta. Pojat on kolme levyllistä nyt tehny biisejä, joista vain muutama erottuu joukosta suurimman osan ollessa suoraan sanottuna tylsää, ja erittäin tasapaksua. Uusikaan albumi ei säväytä millään lailla ollen huonoin MM:n julkaisuista. Ei paljoa auta, vaikka bändi oisi kuinka kova live-esiintyjä, kun sävellykset kusee näin pahasti. Keikoilla harvemmin tunnistaa biisejä edes toisistaan, ennen kuin saa laulun ja lyriikat mukaan. 6/10 olisin valmis antamaan levylle, korkeintaan. Laskee sitä myöten mitä enemmän kuuntelee.
For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause
_m_
20.01.2007 13:14:02

Kohta on viikko kuunneltu tätä kokopitkää, ja pikkuhiljaa kyllä alkaa mielestä MM:lle asettua nimitys "Suomen tylsin hevibändi", näin sävellyksien osalta. Pojat on kolme levyllistä nyt tehny biisejä, joista vain muutama erottuu joukosta suurimman osan ollessa suoraan sanottuna tylsää, ja erittäin tasapaksua. Uusikaan albumi ei säväytä millään lailla ollen huonoin MM:n julkaisuista.

Mitä sie hourit? Ite rieskan pari kertaa pyöräyttäneenä sanoisin, että nimenomaan sävellysosastolle on tullut uutta ja vieläpä aika omaperäisen kuuloisia juttuja. Aikaisemmat julkaisut ovat olleet selkeästi enemmän perinnehevin kontekstissa, mikä on kuulunut sävellyksistä, mutta nyt ovat erkanemassa siitä ilmaisusta kokeilevampaan suuntaan. Vitun kuuma lätty tuo on.
Real metal for true bastards
Ivory
24.01.2007 20:54:05
Pärähtivät 2. sinkkulistalla! Mahtavata.
Juopa
25.01.2007 18:42:11
Perse edellä pulloon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)