Aihe: Caparison tuli tilattua
1 2 3 4 5
p_ofony
27.11.2006 12:44:24

Nyt se sitten tapahtui, Caparison lähti tilaukseen. Tarkemmin malli on Dellinger FX-HGS. Tänään maksoin kitaran Japaniin, eli se pitäs olla mulla parin viikon päästä.
Huh, vähän pistää jännittämään..
VHT Pittbull = über sound
Ze Kink
27.11.2006 13:20:26
Nams, Horus HGS:ää on ite tullut vähän kuolattua. Pistähän kuvia sit.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
JuSu
27.11.2006 13:41:09
se on vaan niin rankan näkönen. Ja ilmeisesti aika hyvä soittaakkin

Siinäpä aika hyvät perusteet n. 1500 (?) euron kitaran tilaamiselle...

Toivon vilpittömästi, että saat hyvän ja itsellesi sopivan kitaran. Laatukitara toki ja varmasti speksit kohdallaan, mutta muuta ei voikaan vielä tietää.

Rohkea kaveri, itse en olisi uskaltanut.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
p_ofony
27.11.2006 13:54:57

Siinäpä aika hyvät perusteet n. 1500 (?) euron kitaran tilaamiselle...

Toivon vilpittömästi, että saat hyvän ja itsellesi sopivan kitaran. Laatukitara toki ja varmasti speksit kohdallaan, mutta muuta ei voikaan vielä tietää.

Rohkea kaveri, itse en olisi uskaltanut.

JuSu

Minäkin toivon (ja uskon) vilpittömästi että se on hyvä, ihan omasta puolestani!
Hinta-arviosi ei ihan osunut kohdilleen: 847€+ suomen verot. Enkä ostanut siis yksityiseltä vaan ihan isosta kitaraliikkeestä tokyosta, ja kitara on uusi, ei käytetty.
Tuo hinta oli yksi suuri syy miksi sen tilasin, tommonen kaupattiin saksassa käytettynä 1800 euroon, eli pitäs tosta omat saada pois jos en siitä tykkää:)
JuSu
27.11.2006 14:22:34
Hinta-arviosi ei ihan osunut kohdilleen: 847€+ suomen verot.

Jaa, eli lopullinen hinta jotain 1050-1100 euroa?

Tuo hinta oli yksi suuri syy miksi sen tilasin, tommonen kaupattiin saksassa käytettynä 1800 euroon, eli pitäs tosta omat saada pois jos en siitä tykkää:)

No tämä tietty hiukka saattaa helpottaa jännitystä. Arvaas muuten mitä tää ketju tekee jälleenmyyntiarvolle... =)

No, lähdetään nyt siitä, että sieltä tulee kitara, jota ei tarvitse myydä.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
Ze Kink
27.11.2006 14:24:03 (muokattu 27.11.2006 14:27:15)
Mitä? Mistä kaupasta saa noin halvalla? Paljonko on lopullinen hinta? Hitto, jos noin halpaa on, niin voi olla että lähtee Horus HGS tulemaan joskus kesällä...

E: Kauanko muuten kestää tulla Suomeen?
-Mie haluun keksiä!
-Toi!
p_ofony
27.11.2006 14:38:11

Mitä? Mistä kaupasta saa noin halvalla? Paljonko on lopullinen hinta? Hitto, jos noin halpaa on, niin voi olla että lähtee Horus HGS tulemaan joskus kesällä...

E: Kauanko muuten kestää tulla Suomeen?

www.ikebe-gakki.com , sinne vaan suffaamaan, ei ole meinaa englanninkieliset nuo sivut:) Tämä minun tilaamani kitara oli halvempi kuin muut Dellingerit koska siinä oli takapuolella pieniä naarmuja. Horuksetkin oli vähän kalliimpia, mutta ei kyllä paljoa.
Suomeen kitaran pitäis tulla n. 3-4 päivässä, mutta se kuinka kauan se on suomen päässä tullissa on sitten asia erikseen. Hinnaksi tosiaan tuli kokoinaisuudessaan n.1020€. Ja mukaan tulee tietysti originaali Caparisonin kovalaukku. Ei mielestäni mikään paha hinta.
Werde
27.11.2006 14:43:28
Tuolla ainakin alavireet hoituu säätöjen kanssa tuskailematta. Joskus on itsekin tuollaisesta tullut haaveiltua, ja houkutus vaan lisääntyy kun hinta on noinkin järkevä lopuiltaan. Oliko Hellraiserin kanssa muuten vaikeuksia saada intonaatio sopivaksi B-kielelle?
this1sux
27.11.2006 14:43:56
Jep,

hienoja keppejä tosiaan on ja nimekkäitä kavereita noillakin soittelee, mm. Arch Enemyn Amott, Hauntedin toinen jamppa ja Symphony X:n Romeo. Mielestäni varsinkin Amott ja Romeo ovat melko virtuooseja enkä usko että soittelisivat huonoilla skeboilla.
lalalaa
ogre
27.11.2006 14:56:45
Jep,

hienoja keppejä tosiaan on ja nimekkäitä kavereita noillakin soittelee, mm. Arch Enemyn Amott, Hauntedin toinen jamppa ja Symphony X:n Romeo. Mielestäni varsinkin Amott ja Romeo ovat melko virtuooseja enkä usko että soittelisivat huonoilla skeboilla.

IA soittelee kanssa niillä, pitää sitten miehestä tai ei niin ei kyllä voi suoralla naamalla sanoa että ei lahjoja ole sillä tyypillä. Itse olin vuosia sitten näistä kepukoista kiinnostunut, laittelin meiliä suuntaan jos toiseen (ei tainnut olla englanninkielellä sivustoja silloin), ja selvisi että niitä ei vasurina saa. Se siitä sitten.

Onnea vaan :P
p_ofony
27.11.2006 15:05:27

Oliko Hellraiserin kanssa muuten vaikeuksia saada intonaatio sopivaksi B-kielelle?

Kyllähän siinä meinasi säätövara loppua, mutta kyllä sen tyydyttäväksi sai. Schecter on ollut helvetin kova peli, mutta Caparison on se mistä oon jo viimeset 2 vuotta haaveillu. Oli pakko vaan tilata.
p_ofony
27.11.2006 15:06:32

Älä vielä onnittele, jos sieltä japaniasta tuleekin kasa paskaa Caparisonin laukussa:)
this1sux
27.11.2006 15:14:40
IA soittelee kanssa niillä, pitää sitten miehestä tai ei niin ei kyllä voi suoralla naamalla sanoa että ei lahjoja ole sillä tyypillä. Itse olin vuosia sitten näistä kepukoista kiinnostunut, laittelin meiliä suuntaan jos toiseen (ei tainnut olla englanninkielellä sivustoja silloin), ja selvisi että niitä ei vasurina saa. Se siitä sitten.

totta tosiaan, kuinkas mä nyt hänet unohin kun eka kerta kun caparisonia näin niin taisi ollakin juuri IA:n kädessä.

p_ofony, offtopic, mutta ei sua kiinnostas vaihtaa mesan kaappisi vht:n kaapin kanssa? saatas molemmat mätsäämään nupit ja kaapit ;)
lalalaa
p_ofony
27.11.2006 15:30:03

p_ofony, offtopic, mutta ei sua kiinnostas vaihtaa mesan kaappisi vht:n kaapin kanssa? saatas molemmat mätsäämään nupit ja kaapit ;)

Riippuu paljonko maksat väliä? Mun Mesan kaappi on ihan mint-kunnossa ja se on ostettu uutena 1,5 vuotta sitten. Enkä tiedä tosta VHT:n kaapista oikein mitään. Mutta voin kyllä harkita asiaa. Mitkä elementit siinä on?
Jebe-
27.11.2006 15:51:28
Miten tuo Caparisonin hinta oli tippunut noin paljon, jos siinä oli vain pari naarmua takana? Eikö tuo malli maksa 1350e uutena tuollakin päässä?
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
trih
27.11.2006 15:59:41
Minäkin toivon (ja uskon) vilpittömästi että se on hyvä, ihan omasta puolestani!
Hinta-arviosi ei ihan osunut kohdilleen: 847€+ suomen verot. Enkä ostanut siis yksityiseltä vaan ihan isosta kitaraliikkeestä tokyosta, ja kitara on uusi, ei käytetty.

Tuohan maksaa saksassa uutena 1799e.
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … 0035272/sid/!18121995/quelle/listen
Ze Kink
27.11.2006 16:40:25
Miten tuo Caparisonin hinta oli tippunut noin paljon, jos siinä oli vain pari naarmua takana? Eikö tuo malli maksa 1350e uutena tuollakin päässä?

Villi veikkaus: japanilainen kulttuuri ei hyväksy sekundatöitä, koska ne olisivat häpeällisiä tms.
-Mie haluun keksiä!
-Toi!
kimurantti1
27.11.2006 17:36:05
Mua kiinnostaisi kovin se Eklundhin signaturemalli "Apple Horn". Vaikken mitään sähkökitaraa olekaan ostamassa, mutta silti. :-)
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
p_ofony
28.11.2006 09:00:05

Villi veikkaus: japanilainen kulttuuri ei hyväksy sekundatöitä, koska ne olisivat häpeällisiä tms.

No juurikin näin. Tuolla Ikebelle on sivuillaan vaikka kuinka paljon samoja kitaramalleja eri hinnoilla. Japanissa kun havaitaan se ensimmäinen pikku naarmu niin hinta tippuu valehtelematta 40 000 yeniä heti. Näin se vaan menee. Suomessa porukka taas melkein pyytää käytetyistä enemmän kuin uudesta. Ne on näitä kulttuuri eroja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)