v_m_kangas 27.11.2006 10:45:44 | |
---|
Mietin hetken, että pitäiskö heti keikalla vetää joku ralli muistoks, mutta antaa olla. Keikalla ihmiset kävivät nimenomaan toivomassa jotain Juicelta. Soitimme sitten Viidestoista Yö biisin. Ihmiset tanssivat niin kovin, että päätimme soittaa tuota muillakin keikoilla. Humppaa tai soita humppaa |
baron 27.11.2006 10:53:04 | |
---|
Keikalla ihmiset kävivät nimenomaan toivomassa jotain Juicelta. Soitimme sitten Viidestoista Yö biisin. Ihmiset tanssivat niin kovin, että päätimme soittaa tuota muillakin keikoilla. Mä olin pikkujoulukeikalla kun kuulin Juicen kuolemasta. Järjestäjän kanssa keskusteltiin, että pitäiskö jotenkin reagoida. Kun ainoa joululaulu Juicelta, jonka tunsin, oli Sika, päätettiin jättää väliin. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 27.11.2006 10:53:39 (muokattu 27.11.2006 10:56:30) | |
---|
Mä olin pikkujoulukeikalla kun kuulin Juicen kuolemasta. Järjestäjän kanssa keskusteltiin, että pitäiskö jotenkin reagoida. Kun ainoa joululaulu Juicelta, jonka tunsin, oli Sika, päätettiin jättää väliin. Me vedettiin sikaa lauantaina pätkä. Yleisö tykkäs. Möllisty |
baron 27.11.2006 10:55:09 (muokattu 27.11.2006 10:56:03) | |
---|
Me vedettiin sikaa lauantaina. Kyllä mäkin yleensä siinä vaiheessa, kun ihmiset alkaa kinkkua syödä. ("Ihmiset on sitä mitä ne syö") "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
EP 27.11.2006 11:41:13 | |
---|
Me vedettiin sikaa lauantaina pätkä. Yleisö tykkäs. Minä en kyllä satu tykkäämään! ..en ainakaan jouluna. |
Fuzzy Boner 27.11.2006 11:47:02 (muokattu 27.11.2006 11:53:43) | |
---|
Minä en kyllä satu tykkäämään! ..en ainakaan jouluna. tosta olisit tykännyt. tiedän sen (heh) Möllisty |
Radio Mega soittaa Juicea...nyt tulee kokonaisuudessaan (16 min) "Bluesia Pieksämäen asemalla"...piiiitkä biisi. Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
Rokkimamma75 27.11.2006 13:49:14 | |
---|
Radio Mega soittaa Juicea...nyt tulee kokonaisuudessaan (16 min) "Bluesia Pieksämäen asemalla"...piiiitkä biisi. Mutta ah niin mainio!! Life is a Bitch and so am I! |
isojussi 27.11.2006 15:02:32 | |
---|
Me vedettiin sikaa lauantaina pätkä. Yleisö tykkäs. Me päätettiin keikka lauantaina (yleisön pyynnöstä) biisin Viidestoista Yö. Aika iso pala kurkussa tuli vedettyä. Sen päälle ei voinut enää vetää mitään. Mä kuulin sen muisto-ohjelman alun, jossa Juice itse totesi "Vaikka mä kirjoittaisin maailman parhaan kirjan, tai maailman parhaan näytelmän, jota esitettäis Broadwaylla kuuskyt vuotta ja Lontoot päälle, niin mut muistettais biisistä Viidestoista Yö" Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 27.11.2006 15:03:06 | |
---|
Minä en kyllä satu tykkäämään! ..en ainakaan jouluna. Hm - materialisti! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 27.11.2006 18:58:47 | |
---|
Me soitettiin eilen Juicen kunniaksi Ekumeeninen Jenkka, hyvä biisi. Miks´ mä oon täällä? |
mack the knife 27.11.2006 23:04:09 | |
---|
Me vedetään varmaan Aisan kanssa Isoisän hinttipussi viikonloppuna. COVS n:o 1. |
baron 27.11.2006 23:23:53 | |
---|
Me vedetään varmaan Aisan kanssa Isoisän hinttipussi viikonloppuna. Mä oon soitellut Pyhää toimitusta koko illan kun viikko sitten sain huomisia treenejä varten läksyksi sen pianosoolon. Jos mä uskoisin enteisiin mutta kun en usko, pelkkä sattuma. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 27.11.2006 23:26:08 | |
---|
Mä oon soitellut Pyhää toimitusta koko illan kun viikko sitten sain huomisia treenejä varten läksyksi sen pianosoolon. Jos mä uskoisin enteisiin mutta kun en usko, pelkkä sattuma. Muistin tuon sun läksyn kun tänään tuli radiosta kyseinen biisi. Ei ole Tikanmäki miettinyt asiaa perinteisesti, tuohon olis meikäläinen soittanu kyllä miljoona kertaa typerämmän soolon. COVS n:o 1. |
baron 27.11.2006 23:27:39 | |
---|
Muistin tuon sun läksyn kun tänään tuli radiosta kyseinen biisi. Ei ole Tikanmäki miettinyt asiaa perinteisesti, tuohon olis meikäläinen soittanu kyllä miljoona kertaa typerämmän soolon. Joo, aika monta kertaa oon viikonlopun aikana kuullut, helpottaa treenaamista. Ei maailman vaikein muuten (tietysti vaikea hienosti tulkittuna) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
uusiipe 28.11.2006 08:24:59 | |
---|
Joku voisi rustata tänne sellaisen 5 minuuttisen Juice tribuutti-medleyn. Sovittais sitten, että kaikki soittaa sen jokaisella keikalla vuoden loppuun asti. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
Kukko 28.11.2006 10:09:12 | |
---|
Oltiin 50-v synttäreillä lauantaina. Mietittiin että soitetaanko Juicen biisi ja yleensä pystytäänkö esitykseen...Synttärisankari sitten toivo lopuksi syksyn säveltä.Niin soittajapojat kun suuri osa yleisöstä kyynelehti. ******* R.I.P Juice "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
isojussi 28.11.2006 12:28:37 | |
---|
Katteltiin äskön mukuloitten kanssa se Juícen 50-vuotishaatattelu. Aika painavaa asiaa setä lasketteli, mutta osa Salla Paajasen kyssäreistä oli kyllä.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 28.11.2006 13:35:30 | |
---|
Katteltiin äskön mukuloitten kanssa se Juícen 50-vuotishaatattelu. Aika painavaa asiaa setä lasketteli, mutta osa Salla Paajasen kyssäreistä oli kyllä.... Joo, joskus nuo haastattelijat on ihan pihalla noitten vähän originelliempien kavereitten kanssa. Samoin oli pari vuotta sitten Tiina Klemettilä pihalla Aamu-TV:ssä Huuhaa-Innasen haastattelussa. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
oivasorsa 28.11.2006 22:56:03 | |
---|
La vedettiin viidestoista yö ja syksyn sävel. -- Juicen keikalla joku huusi: "Mulla on sun kaikki levyt!" Juice tähän välittömästi: "Jaa, olenkin ihmetellyt, missä ne on" - sana hallussa |