Dr. Muff 28.11.2003 12:40:43 | |
---|
Trowerit ja Henkat pitäis irrota. Pariin olen tutustunut: -RM: Voodoo Vibe, daiju kallis. Käytetyistä pyydetään uusien hintoja. -Voodoo Lab: Micro Vibe, ei erityisen halpa tämäkään, simppelimpi. Ei liiku käytettynä. Jos jollain on noita niin kertokaa mitä olette tykänneet yms. Oliskos muita kunnollisia univibe kopsuja? Wanted: Rumpali |
PIM 28.11.2003 12:57:43 | |
---|
Jos vibaa haluaa niin ei toi Voodoo Vibe ole todellakaan kallis laatuunsa nähden. Johan jostain putiikkisäröstä pyydetään samoja hintoja ja sellaisiin nähden tuo on avaruusteknologiaa. Paakkasen Sepe taisi juuri viikko pari sitten kaupitella riffin torilla VV:tä 285 eurolla. Terveisiä vaan sinne Hyvinkään suuntaan. If the tool we have is
a hammer, make the problem look like a nail. |
Vilppu 28.11.2003 13:14:53 | |
---|
Voodoo Vibeä voi suositella, jos on valmis vääntelemään nappeja ja etsimään niitä soundeja. Eli kyseessä on todella monipuolinen vehje, joka vaatii hieman tutustumista ennen kuin siitä saa kaikkea irti. Hyvä peli kuitenkin Ole jazzkitaristi - osta PM100. |
Dr. Muff 28.11.2003 13:39:14 | |
---|
Jos vibaa haluaa niin ei toi Voodoo Vibe ole todellakaan kallis laatuunsa nähden. Ei välttämättä kallis siinä mielessä että laatuvekotinhan se varmasti on, mutta mulle toi 345e on pirun iso raha. Kuukauden opintotuki, melkein. Ja tohon uuden hintaan nähden mun mielestä toi 285e on melko korkee. Vai? Wanted: Rumpali |
tuluppa 28.11.2003 13:48:06 (muokattu 28.11.2003 13:51:03) | |
---|
Muutes, jos joku sattuu haluamaan mahdollisimman halvalla univibemäistä vipatusta niin kuulin semmosia huhuja että Danelectron chicken salad vibrato olisi ainakin kliineillä soitettuna hyvinkin toimiva univibe-ratkaisu. Joojoo, heikko rakenne, kuluttaa pattereita, syö soundi jne, mutta 31e... Todistakaa joku minulle tämän huhun olevan täyttä potaskaa niin ei jää enää meikäläistä vaivaamaan sen osto. EDIT: harmonycentralissa joku kehtaa kirjoittaa tähän tyyliin: "This is damned close to a UniVibe, I know because I have owned two-the Dunlop and a Voodoo Labs Micro Vibe." " I actually looked at the circuit board and IT USES THE PHOTOCELLS AND INCADESCENT LAMP just like the $200 Dunlop and $150 Micro Vibe!!!! So for anyone who dares to say it isn't close, listen again. That makes me wonder why Dunlop and Voodoo Labs ask so much?" :) |
Zammy 28.11.2003 14:06:20 | |
---|
Muutes, jos joku sattuu haluamaan mahdollisimman halvalla univibemäistä vipatusta niin kuulin semmosia huhuja että Danelectron chicken salad vibrato olisi ainakin kliineillä soitettuna hyvinkin toimiva univibe-ratkaisu. Joojoo, heikko rakenne, kuluttaa pattereita, syö soundi jne, mutta 31e... Todistakaa joku minulle tämän huhun olevan täyttä potaskaa niin ei jää enää meikäläistä vaivaamaan sen osto. Itse omistan kyseisen pikkupedaalin ja minun mielestäni siinä alkaa olla tosiaan hinnalle vastinetta. Ei varmaan maailman autenttisin Univibe-klooni, mutta sopivaa pehmeää pulputusta sillä saa aikaan. Tuossa on paljon myös sellaista phasermaista meininkiä 70-luvun henkeen, kuten Rekku Reckhardtilla Wigwamissa. Tosin minun korvaan vanhemmat phaserit kuulostaakin kovasti Univibemaisilta. |
Muutes, jos joku sattuu haluamaan mahdollisimman halvalla univibemäistä vipatusta niin kuulin semmosia huhuja että Danelectron chicken salad vibrato olisi ainakin kliineillä soitettuna hyvinkin toimiva univibe-ratkaisu. Joojoo, heikko rakenne, kuluttaa pattereita, syö soundi jne, mutta 31e... Todistakaa joku minulle tämän huhun olevan täyttä potaskaa niin ei jää enää meikäläistä vaivaamaan sen osto. Tein juuri mm. tuosta Kana Salaatista tilauksen T-kauppaan. Kieltämättä nuo HC:n ylistykset/halpa hinta saivat innostumaan, kun Hendrix/Trower vipatus stratolla kiinnostaa. Eli palataan astialle... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
PIM 28.11.2003 19:22:52 | |
---|
Ei välttämättä kallis siinä mielessä että laatuvekotinhan se varmasti on, mutta mulle toi 345e on pirun iso raha. Kuukauden opintotuki, melkein. Ja tohon uuden hintaan nähden mun mielestä toi 285e on melko korkee. Vai? Eikös bussilippukin ole opintotuella elävälle aika kallis? Kaikki on niin suhteellista ja mitä käytettyjen hintaan tulee niin sen määrää aika pitkälle kysynnän ja tarjonnan laki. Eipä noita montaakaan kappaletta näy vuoden aikana Suomessa myynnissä joten hinta on perusteltu. Toisin kysessähän on nimenomaan hintapyyntö ja lopullinen hinta on aina neuvottelukysymys. If the tool we have is
Dr. Muff 28.11.2003 21:48:11 | |
---|
Eikös bussilippukin ole opintotuella elävälle aika kallis? Kaikki on niin suhteellista ja mitä käytettyjen hintaan tulee niin sen määrää aika pitkälle kysynnän ja tarjonnan laki. Sitähän juuri että kaikki on suhteellista, mutta ei bussilippu ny niin kallis ole, 78senttiä/laaki on mun mielestä ihan sopuhinta. :) Micro Vibea sais kohtuu hinnalla ebay:stä. Wanted: Rumpali |
PIM 29.11.2003 20:45:29 | |
---|
Sitähän juuri että kaikki on suhteellista, mutta ei bussilippu ny niin kallis ole, 78senttiä/laaki on mun mielestä ihan sopuhinta. :) Täälläpäin taitaa olla pari euroa zipale. If the tool we have is