Mc Ban 27.11.2003 17:50:59 | |
---|
Jos ei viestistä käynyt ilmi, niin itse soitan siis rumpuja.. koskapa olen siinä melko pirun hyvä. Kukahan kitaristi suostuu soittamaan rumpalin(tai kenenkään muunkaan) tekemiä biisejä? |
Mc Ban 27.11.2003 17:58:56 | |
---|
Tuota noin. Itse aiheeseen en osaa sanoa mitään, minulla menee hyvin joka kaupungissa €$. Muuuttta. Jos ajattelisinkaan liittyväni johonkin orkesteriin jossa rumpuja pärryttää noin tosikkomainen, ittestään ylpiä ja elitistinen jätkä joka ei edes (juo viinaa) yritä tulla ihmisiä, esim. JCM900 yhtään vastaan missään ja on vieläpä vm. 85, ajattelisin uusiks. EDIT: Enkä edes usko että olet v.2001 rumpujen soiton aloitettuasi kasvanut perkeleen hyväksi rumpaliksi. EDIT: Anteeksi, tällainen mielikuva minulle on sinusta tullut. ELi vähän jos sitä hjuumoria edes saisi mukaan.. Samaa mieltä. Ja rumpalin on iahn turha yrittää kasata bändiä. Vain kitaristit voivat perustaa bändejä ja tehdä biisejä. Rumpalin on tyydyttävä menemmään johonkin valmiiseen bändiin soittamaan sitä mitä muut tahtovat. |
FearMTC 27.11.2003 20:01:21 | |
---|
Voisin minä periaatteessa soittaa kitaraakin.. tai bassoa.. tai vaikka laulaa siinä bändissä. Mutta jos sinä sanot, että kukaan ei suostu soittamaan rumpalin tekemiä biisejä, tai että rumpali ei voi kasata bändiä, olet kyllä yksi suurimmista ääliöistä mitä tiedän. Ei mitään henkilökohtaista. Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti?
- Sieniä? |
vanttera 27.11.2003 21:56:55 | |
---|
Voisin minä periaatteessa soittaa kitaraakin.. tai bassoa.. tai vaikka laulaa siinä bändissä. Tämähän riitti lopettamaan koko topicin, älä turhaan perusta bändiä vaan osta raituri ja soita itse kaikki. helppoa ja huoletonta, saat myös toteuttaa itseäsi täysin. eikä tartte nauraa saatana. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
FearMTC 27.11.2003 22:03:18 (muokattu 27.11.2003 22:04:35) | |
---|
Kyllä minulla on raituri.. ja mikseri.. ja tietokone ja Cool Edit. Paskempi homma vain lähteä livenä soittelemaan. Don't you think? Ihan hyvä idea silti. Kävi itselläkin mielessä pari vuotta sitten. Silloin minä teinkin jotain, mutta sen verran paskalaatuisia oli, että jätin idean sikseen. Naurattaa jo valmiiksi, että mitähän sinä seuraavaksi keksit. "Jos bändi on suomalainen, niin se ei voi pärjätä maailmalla"? Ja jos sinulla ei ole mitään oikeaa asiaa, niin painu mielummin johonkin hevon******n. En minä ole täällä ottamassa vastaan "hyviä" neuvoja, vaan etsimässä bändiä, tai jotain paikkakuntaa, josta sellaisen saisi kasaan. Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti?
- Sieniä? |
vanttera 27.11.2003 22:56:30 | |
---|
Jos bändi on suomalainen, niin se ei voi pärjätä maailmalla. Ja jos sinulla ei ole mitään oikeaa asiaa, niin painu mielummin johonkin hevon******n. En minä ole täällä ottamassa vastaan "hyviä" neuvoja, vaan etsimässä bändiä, tai jotain paikkakuntaa, josta sellaisen saisi kasaan. Ota seuraavaksi kohteeksi tuo Wanted-palsta. Sehän on kuitenkin alunperin tarkoitettu soittokavereiden etsintään. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
FearMTC 27.11.2003 23:56:21 | |
---|
Jos käyttäisit vähän järkeäsi, niin tajuaisit, että en ole hakemassa soittokavereita jostain tietystä paikasta. Kyselen tässä, että mistä niitä voisi löytyä ja mihin kannattaa muuttaa. Jos tietäisin muuttavani vaikkapa Helsinkiin, niin voisin wanted-palstalla hakea sieltä bändikavereita. Sitä paitsi rekisteröidyin tänne oikeastaan vain tuota kysymään, eikä tullut oikeasti mieleeni katsoa, että onkohan täällä jokin palsta, jolla erikseen etsitään bändikavereita. Olen minä sen nyt kuitenkin jo aikoja sitten huomannut. Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti?
- Sieniä? |
vanttera 28.11.2003 00:01:02 | |
---|
Jos käyttäisit vähän järkeäsi, niin tajuaisit, että en ole hakemassa soittokavereita jostain tietystä paikasta. Kyselen tässä, että mistä niitä voisi löytyä ja mihin kannattaa muuttaa. Jos tietäisin muuttavani vaikkapa Helsinkiin, niin voisin wanted-palstalla hakea sieltä bändikavereita. Sitä paitsi rekisteröidyin tänne oikeastaan vain tuota kysymään, eikä tullut oikeasti mieleeni katsoa, että onkohan täällä jokin palsta, jolla erikseen etsitään bändikavereita. Olen minä sen nyt kuitenkin jo aikoja sitten huomannut. M'hm. No etsi rauhas. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
Fortune 28.11.2003 00:07:12 | |
---|
Joku on syönyt ärrinmurrinpuuroa aamulla. Kone kiinni, nukkumaan ja aamulla oikeiden ihmisten pariin, niin saattaa helpottaa. Ei tarvitse angstissa kieriä ja reagoida neuvoihin hyökkäävästi. Ei sillä tavalla saa kuin vittumaisen ihmisen maineen. |
FearMTC 28.11.2003 10:16:05 | |
---|
Anteeksi.. Minua vain ärsyttää tuollaiset turhat neuvot ja kaiken maailman itsestäänselvyyksien laukominen - aivan kuin toisilla nyt ei olisi omaa järkeään käytettävänä. Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti?
- Sieniä? |
Samaa mieltä. Ja rumpalin on iahn turha yrittää kasata bändiä. Vain kitaristit voivat perustaa bändejä ja tehdä biisejä. Rumpalin on tyydyttävä menemmään johonkin valmiiseen bändiin soittamaan sitä mitä muut tahtovat. ...Gggggggahhhh...! Männöö hermo kerta kerran jälkeen kanssasi, prkl. Kuka tahansa joka osaa tehdä piisejä voi ihan hyvin kasata pumpun ympärilleen. |
Aegis 28.11.2003 14:42:20 | |
---|
Ja rumpalin on iahn turha yrittää kasata bändiä. Vain kitaristit voivat perustaa bändejä ja tehdä biisejä. Rumpalin on tyydyttävä menemmään johonkin valmiiseen bändiin soittamaan sitä mitä muut tahtovat. Jätkä varmaan vaan trollailee ja viihdyttää itseään muita ärsyttämällä. Ei näitä sun juttuja voi oikein muutenkaan selittää. Too fast to be dead! |
Mc Ban 28.11.2003 17:24:13 | |
---|
Voisin minä periaatteessa soittaa kitaraakin.. tai bassoa.. tai vaikka laulaa siinä bändissä. Mutta jos sinä sanot, että kukaan ei suostu soittamaan rumpalin tekemiä biisejä, tai että rumpali ei voi kasata bändiä, olet kyllä yksi suurimmista ääliöistä mitä tiedän. Ei mitään henkilökohtaista. Jos sinulla ei ole muuta kriteeriä asuinpaikkakunnan valitsemisen suhteen kuin bändin löytäminen, olet yksi suurimmista ääliöistä joita tiedän. Ei mitään henk. koht. |
Mc Ban 28.11.2003 17:25:10 | |
---|
Tämähän riitti lopettamaan koko topicin, älä turhaan perusta bändiä vaan osta raituri ja soita itse kaikki. helppoa ja huoletonta, saat myös toteuttaa itseäsi täysin. eikä tartte nauraa saatana. Toi oli muuten hyvä ehdotus. Kannattaa ottaa vaarin. |
FearMTC 28.11.2003 18:06:53 | |
---|
Toi oli muuten hyvä ehdotus. Kannattaa ottaa vaarin. Tässä toinen hyvä ehdotus: Lue mitä vastasin tuohon. Ja kolmas hyvä ehdotus: Mieti vähän mitä sanot. En minä ole ikinä väittänyt, että valitsisin asuinpaikkani pelkästään sen perusteella, mistä bändi sattuu löytymään. Luoja sentään millaisia ihmisiä täältä löytyy... On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Mc Ban 28.11.2003 18:54:50 | |
---|
Tää ketjun aloittaja on muuten nainen. |
Hammer Of The Gods 28.11.2003 20:08:07 | |
---|
Hitto mitä ihme nahistelua!... Noh palautetaan homma takaisin oikeille raiteille ja vastataan alkuperäiseen kysymykseen. Itse asun Kuopiossa ja uskon vakaasti, että mistä tahansa Kuopiota isommasta kylästä löytyy soittajia tarpeeseen kuin tarpeeseen. Soittajia löytyy jo tämänkin kokoisesta kaupungista, kun aktiivisesti etsiskelee. Kun miettii muita Suomen kaupunkeja jotka ovat samassa kokoluokassa tai suurempia kuin Kuopio, niin takuulla löytyy soittoseuraa. Niinkuin Kivi mainitsi, niin ylipäätään kaikki kaupungit, joissa on yliopisto, ovat sellaisia kaupunkeja missä bänditoimintaa harrastetaan paljon. Noissa porukoissa kun kaiken maailman "muusikonrentut" tuntuvat viihtyvän. Mitä helpommin, sitä helpommin! |
FearMTC 28.11.2003 20:39:26 | |
---|
Joop. Ajattelin tosiaankin Mynämäelle lähteä opiskelemaan artesaaniksi. Enpäs tiedä, onko siellä yliopistoa. Tuskinpa vain. Tosin Turkuun siitä sitten taitaa olla vain 20-30 km. Ei yhtään huono paikka siis. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
FatSam 28.11.2003 21:09:52 | |
---|
Joop. Ajattelin tosiaankin Mynämäelle lähteä opiskelemaan artesaaniksi. Enpäs tiedä, onko siellä yliopistoa. Tuskinpa vain. Tosin Turkuun siitä sitten taitaa olla vain 20-30 km. Ei yhtään huono paikka siis. On siellä Suomen suurin yliopisto. Tosiaan Turkuun n. 30km. Olen kitaristi Turusta. Tulen siis bändiisi soittamaan. Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn! |
FearMTC 28.11.2003 21:28:37 | |
---|
Loistavaa! Vai Mynämäellä Suomen suurin yliopisto. Noh, taaspa todistettiin mitä minä tiedän.. heh. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |