Bonham 28.11.2003 10:35:28 | |
---|
Mulla tilttas yhteys puolen yön jälkeen ja ilmeisesti aammullakin oli ongelmia.. Vai oliko kyseessä jokin kaistaan liittyvä trabeli.. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 28.11.2003 10:40:29 | |
---|
Kaipa se oli jokin nukkumaanmenokäsky. Tahmivat täälläkin päässä. |
Jami 28.11.2003 10:40:53 | |
---|
Yöllä tuli senverran väkevää ja vahvaa tekstiä ettei piuhat taaskaan kestäneet. Pitäiskö sitä masinoida keräys että Juhani ja Johtaja saisivat hankittu niin ison serverin ettei kaadu vaikka vähän vahvemminkin keskustellaan. Euro per lurjus Juhanin kertomalle tilille. Käyttäjämäärät jos vähänkään pitää paikkansa niin poijat sais vielä pullon olviakin keräyksen tuotolla. Jos vapaaehtoinen keräys yhtään saa kannatusta niin ruvetaan hommiin. Ottakaa kantaa. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
hemmo 28.11.2003 10:41:33 | |
---|
Jos vapaaehtoinen keräys yhtään saa kannatusta niin ruvetaan hommiin. Ottakaa kantaa. Paan vitosen. Säröä beibi! |
Bonham 28.11.2003 10:41:50 | |
---|
Kaipa se oli jokin nukkumaanmenokäsky. Tahmivat täälläkin päässä. Mutta jos sivut olivat nurin, miksi ylläpito vaikenee tästä dramaattisesta asiasta? Meillä on oikeus tietää. Eikö ylläpito ole tehtäviensä tasalla:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 28.11.2003 10:42:18 | |
---|
Paan vitosen. Mä kansa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 28.11.2003 10:42:20 | |
---|
Jos vapaaehtoinen keräys yhtään saa kannatusta niin ruvetaan hommiin. Ottakaa kantaa. Tuommoisesta rahaliikenteestä kiinnostuu jo verottajakin siinä määrin, että hyöty voi olla vähän sama juttu kuin housuun kuseminen pakkasella.
|
lxi 28.11.2003 10:43:51 | |
---|
Jos vapaaehtoinen keräys yhtään saa kannatusta niin ruvetaan hommiin. Ottakaa kantaa. Ehdotettu on monesti ja mukana ollaan heti kun moinen järjestetään. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Bonham 28.11.2003 10:45:33 | |
---|
Tuommoisesta rahaliikenteestä kiinnostuu jo verottajakin siinä määrin, että hyöty voi olla vähän sama juttu kuin housuun kuseminen pakkasella. Kai yksityiset henkilöt saavat toiselle yksityiselle henkilölle vitosia lähettää... joulukin tulossa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jami 28.11.2003 10:45:59 | |
---|
Jos mä annan Jussille euron niin mitä se verottajalle kuuluu. Ja jos Jussille kertyy kymppitonni niin kyllä siitä jo joutaa verottajallekkin. Ei se kaikkia vie. Ei tuo nyt voi este olla. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Fortune 28.11.2003 10:47:17 | |
---|
Jos mä annan Jussille euron niin mitä se verottajalle kuuluu. Ja jos Jussille kertyy kymppitonni niin kyllä siitä jo joutaa verottajallekkin. Ei se kaikkia vie. Ei tuo nyt voi este olla. Suomen verottajallehan kuuluu omasta mielestään kaikki. Ja toisekseen ne tulkitsisivat sen säännölliseksi tuloksi, jos osaisivat yhdistää tähän sivustoon. Ja sitten ollaan pissassa. |
hemmo 28.11.2003 10:48:19 | |
---|
Kai yksityiset henkilöt saavat toiselle yksityiselle henkilölle vitosia lähettää... joulukin tulossa... Hjuu, jolulahja rahana sen ainaisen vinapullon sijasta. Säröä beibi! |
Bonham 28.11.2003 10:48:52 | |
---|
Suomen verottajallehan kuuluu omasta mielestään kaikki. Ja toisekseen ne tulkitsisivat sen säännölliseksi tuloksi, jos osaisivat yhdistää tähän sivustoon. Ja sitten ollaan pissassa. Pannaan femma Juhanin tilille ja kolme verottajalle... kunnon prossa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
hemmo 28.11.2003 10:49:11 | |
---|
Suomen verottajallehan kuuluu omasta mielestään kaikki. Ei kerrota sille, ellet sää sitte kerro? Säröä beibi! |
Bonham 28.11.2003 10:50:45 | |
---|
Ei kerrota sille, ellet sää sitte kerro? Hitto, eihän sitä tiedä, montako verotarkastaja-kitaristia täälläkin pyörii... käry on jo käynyt... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
skebajaba 28.11.2003 11:03:56 | |
---|
Hitto, eihän sitä tiedä, montako verotarkastaja-kitaristia täälläkin pyörii... käry on jo käynyt... enemmän ne on basisteja, mokomatkin verenimijät=) joo voin kans olla keräyksessä mukana. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Teijo K. 28.11.2003 11:10:48 | |
---|
enemmän ne on basisteja, mokomatkin verenimijät=) joo voin kans olla keräyksessä mukana. Eipäs vaan puhaltajia. Puhaltajat puhaltaa muutenkin aina bändin rahat. ;-) Ja mukana olisin, jos vain tuota. Pystyisiköhän sitä verotusasiaa diskreetisti kyselemään jostain? Voisin tietysti itsekin yrittää netistä, mutta jospa tästä monituhatpäisestä laumasta löytyisi sattumalta joku veroekspertti, niin sehän olisi siinä. Olisi kovin noloa, jos hyvää tarkoittavasta eleestä tulisi ongelmia. Jiihaa.
-Teppo "Jiihaa" Nättilä. |
Mohla 28.11.2003 12:00:30 | |
---|
Kyllä minä ainakin olen mukana, jos tämmönen vapaaehtoinen "keräysjuttu" järjestetään. Kyllähän muutkin koukussa olevat joutuu niistä aineistaan maksamaan. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
-Q- 28.11.2003 12:16:34 | |
---|
Tiedän ainakin yhden palstan jossa juuri suoritettiin vastaava keräys. Ei siinä tietääkseni verottajaa tarvittu laisin.. :) Käyttäjät vain spontaanisti päättivät siirtää rahaa tililtä toiselle. Useinhan näitä rahankeruujuttuja suoritetaan myymällä jotain "support" -tuotetta riittävän hyvällä katteella. Tyyliin Mnet t-paita tai hiirimatto. Plektrat vois olla myös kova sana täällä kitaristien luvatussa maassa. En tiedä sitten verottajan kantaa asiaan. |
Verottajalta ei löytynyt ennakkotapausta ihan vastaavasta tapauksesta. Periaatteessa verottaja voi katsoa tuota kertynyttä summaa Juhanille ja Johtajalle työtulona. Silloin he joutuisivat maksamaan summasta verokortin sivutuloprosentin mukaisen veron. Jos minä olen antamassa 5euroa niin ei verottaja mua asiassa kyllä rankaise vaikka tavallaan työstä maksajana mun pitäiskin pidättää vero ja tilittää valtion kassaan. Pankit on täynnä kaikenlaisia keräyksiä ja listoja yksityisille ihmisille. Joku täyttää vuosia ja hänelle on lahjalista pankissa. Haluavat voivat muistaa. On listoja kuolemantapausten tiimoilta jne. Eikä niihin verottaja puutu. Tämä meidän homma voitais aivan hyvin hoitaa joululahjana. Jos meidät katsotaan työnantajiksi josta vastineena maksaisimme ylläpidolle niin yksittäisen antajan lahja sais olla muutaman kymmenen euroa. Joulukinkin hinta. Sen alle olevan lahjan saa henkilökunnalle antaa verovapaasti. Lahja lapselleen saa olla 3400euroa per vuosi. Verovapaasti. Plektroja meidän ei kannata pojilta ostaa kun se menee heille myyntituotoksi jota taas verotetaan. Heidät voidaan katsoa liikkeenharjoittajiksi. Eli jos haluamme antaa joululahjan ylläpidolle niin ei siinä kuinkaan käy. Vaikka kuinka kävis. Asia voitais hoitaa bäckstagella sopivan otsikon alla. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.