Aihe: PDP:t Musamaailmasta
1
fabarm
26.11.2006 23:56:31
Itse ostin CX:t, joissa 10 lugia bassarissa. 2006-vuodelle tuli kaikkiin bassareihin 10 lugia. Eli jos ostaa, kannattaa varmistaa, että ovat tuota uudempaa mallia.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.
rumpali-isti
28.11.2006 19:03:04
OT:
Kysynpä vaan et mitenkäs toi vaikuttaa basarin soundiin et on 10-luginen verattuna 8-lugiseen. Itellä on toi 8-luginen....
Onhan se tarkempi virittää, mutta mitä muuta??
Jyrkkä EI tuplille!
drumm
28.11.2006 19:30:02
Onhan se tarkempi virittää, mutta mitä muuta??

Kai sen nyt järkikin sanoo, että mitä enemmän - sitä nopeampi.
kaksi
28.11.2006 23:40:57
Ittelläni on Pdp:tä ja oon soittanu kuitenki aika monia settejä ja voin sanoa että ainakin itte tykkään paljon. Riippuu aika paljon siitä setistä kyllä vaikka kaikki ovat aika hyviä settejä. Ainakin varmasti hyvä ostos on MX- ,FX- ,CX- ,LX-series setti ja kyllä sillä EX-seriesilläkin pärjää.
Timo.
gulfstream650
29.11.2006 20:21:48

Ittelläni on Pdp:tä ja oon soittanu kuitenki aika monia settejä ja voin sanoa että ainakin itte tykkään paljon. Riippuu aika paljon siitä setistä kyllä vaikka kaikki ovat aika hyviä settejä. Ainakin varmasti hyvä ostos on MX- ,FX- ,CX- ,LX-series setti ja kyllä sillä EX-seriesilläkin pärjää.

Styydiolla meillä on MX:t ja soundaavat äärimmäisen hyviltä. Keikkarummuiksi raskaat ja monimutkaiset hardwareltaan, mutta studiolle helmet.
Svengaa kuin saksanhirvi.
Ozagon
01.12.2006 12:45:17
Sain varmistettua musamaailmasta, kiitti vastauksista kumminkin! Yks pointti oli se, et mieleen hiipi ajatus että nää 8 lugiset ois ollu jotain "made in taiwan" matskua ton meksikon sijaan, mut olivatkin 05 vm:ää. 06:ssa onkin jo 10 luginen basso ja virppa. Lähiaikoina lähtee shellpakki tilaukseen sitten. :)
Bacchus
01.12.2006 13:58:23
Sain varmistettua musamaailmasta, kiitti vastauksista kumminkin! Yks pointti oli se, et mieleen hiipi ajatus että nää 8 lugiset ois ollu jotain "made in taiwan" matskua ton meksikon sijaan, mut olivatkin 05 vm:ää. 06:ssa onkin jo 10 luginen basso ja virppa. Lähiaikoina lähtee shellpakki tilaukseen sitten. :)

Eipä noilla halpatuotantomailla ole mitään eroa.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
hansakemanelius
04.12.2006 15:45:09

Onko MX- ja LX-mallistolla mitään muuta eroa kuin pinnoite. Mistä johtuu suuri hintaero? Soundstoressa LX-shell pack on 1190e ja MX 850e.
WyW
04.12.2006 15:49:34

Onko MX- ja LX-mallistolla mitään muuta eroa kuin pinnoite. Mistä johtuu suuri hintaero? Soundstoressa LX-shell pack on 1190e ja MX 850e.

No hardware o samaa (paskaa) ja ku äkkiä kattelin ni en ainakaa ollu huomaavinani mitään eroa noissa. Shellpack o hyvä valinta ja sit kunnon rauta vaa mestoille.

Itse ajattelin seuraavalla kalvojenvaihtokerralla hioa viisteet noist pöntöistä kuntoon, kun jäi semmone kutina hyppysiin, ettei se niin vaikiaa ookkaan =).. suosittelen tekemään tuon heti, kun settiä kalvottaa. Eli eka vähä karkeemmalla ja sit jollain 240/400:lla, hyvä tulee! Mul o ny kynttilää viisteissä ja seki o iha hyvä ratkasu.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm
HeavyMachinery
05.12.2006 21:31:33

No hardware o samaa (paskaa) ja ku äkkiä kattelin ni en ainakaa ollu huomaavinani mitään eroa noissa. Shellpack o hyvä valinta ja sit kunnon rauta vaa mestoille.

Itse ajattelin seuraavalla kalvojenvaihtokerralla hioa viisteet noist pöntöistä kuntoon, kun jäi semmone kutina hyppysiin, ettei se niin vaikiaa ookkaan =).. suosittelen tekemään tuon heti, kun settiä kalvottaa. Eli eka vähä karkeemmalla ja sit jollain 240/400:lla, hyvä tulee! Mul o ny kynttilää viisteissä ja seki o iha hyvä ratkasu.

Mistäs moinen ? :D
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
WyW
05.12.2006 21:57:35

Mistäs moinen ? :D

Jaa-a ... vaikia sanoa :D:D
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm
hansakemanelius
06.12.2006 12:19:05

Tuota hardwarea en olekaan ajatellut hankkia mutta mikä siinä on noin huonoa
että pitää täysin arvottomaksi leimata. Siis p:tä verrattuna mihin?
Kysymys kuuluu vieläkin, onko LX- ja MX-sarjoissa muuta eroa kuin pinnoite
kun hintaero on noin suuri ja voiko pinnoitteen ero todellakin olla lähes 30% hinnasta.
rumpali-isti
06.12.2006 13:37:11
^Kyllä. Mx, Lx ja Cx ovat rungoltaan kaikki samanlaisia. Ainoastaa pintakäsittelyssä ja hinnassa on eroja.

E: Nii joo. Lx:ssä on paremman tason hardware kun noisa muissa. Tietysti jos shellpackin ostat, niin ei asialla ole väliä...
Jyrkkä EI tuplille!
WyW
06.12.2006 18:03:35

E: Nii joo. Lx:ssä on paremman tason hardware kun noisa muissa. Tietysti jos shellpackin ostat, niin ei asialla ole väliä...

Tampereella oli myynnissä keltaiset LX:t joissa oli sama hardware, kuin mun MX:ssä.

Symbaaliständit on ihan ok, mutta noita tomiständejä en lähtisi ylistämään. Sen lisäksi jotain närää on aiheuttanut virvelin mattosyvennyksen puute. Oli noissa muutakin, mutten nyt muista. Kuitenkin setti on hintaluokassaan vallan kelpo peli, enkä edes harkitsisi Superstareja saati sitten Exportteja.
JanneO
06.12.2006 21:44:08 (muokattu 06.12.2006 21:46:42)
Kai sen nyt järkikin sanoo, että mitä enemmän - sitä nopeampi.

Eikös siinä ole just enemmän ruuvattavaa??? Tarkoitit kaiketi että helpompi saada vireeseen?
Basari menee mun mielestä sen verran alas taajuudeltaan, niin en pidä siinä suuressa merkityksessä noitten lugien määrää.
Itsellä mulla on aika löysällä tuo kalvo.
Ehkä jos sen kireämmälle laittaa, niin noista kymmenestä lugista on hyötyä ja saat tarkemman vireen.
Nolte
07.12.2006 17:48:20
Eikös siinä ole just enemmän ruuvattavaa??? Tarkoitit kaiketi että helpompi saada vireeseen?
Basari menee mun mielestä sen verran alas taajuudeltaan, niin en pidä siinä suuressa merkityksessä noitten lugien määrää.
Itsellä mulla on aika löysällä tuo kalvo.
Ehkä jos sen kireämmälle laittaa, niin noista kymmenestä lugista on hyötyä ja saat tarkemman vireen.

Eikäkun, se oli vaan sitä "drumm"in kyynistä huumoria taas.
Hyvät kamat - huono soittaja!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)