Aihe: Ensimmäinen rakenteluprojekti: 7-kielinen tai telecaster
1 2
Ze Kink
23.11.2006 22:25:55
Totesin tuossa, ettei tuohon ainakaan kaulamikkiä tule. Eli joko pelkkä tallamikki, tai sitten tallamikki ja keskimikki. Pitää vielä vähän tuumailla tosin.

Mites tuo finish? Esim. tuo mattamusta kiinnostaisi. Tai jos petsaisi tummaksi, ja vetäisi vaan öljyt. Kirkasta lakkaa tuskin laitan. Tuli vaan mieleen, kun kuulin, että Meshuggahin pojat olisivat vaihtaneet Nevborninsa Ibanezeihin, koska Nevbornit olivat imeneet niin paljon kosteutta, että siitä tuli jotain haittavaikutuksia.

Ja minkäköhän tallan tuohon laittaisi? Kiinteä haussa siis, mutta "Stratotyylinen" eikä tuneomatic. Ja varmaan joku, jossa menee kielet läpi rungon.

Puusuosituksia ottaisin edelleen mielelläni vastaan...
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
Ze Kink
25.11.2006 21:48:29
Mitenköhän toimisi saarni, tai oikeastaan suosaarni? Haluan erottelevaa saundia tuosta siis, mutta yläkielet ei saisi kuulostaa liian rääkyviltä, ja alapään pitäisi pysyä tukevana. Lehmusbodyä mietin myös. Kaula siis tulee olemaan vaahteraa kolmesta palasta, ja otelauta eebeniä.
-Mie haluun keksiä!
-Toi!
P2
26.11.2006 12:02:31
Suosaarnin saatavuus on Suomessa tosi huono, eli ulkomailta tilailuksi melkein menee. Saarni voisi kyllä olla ihan hyvä puu. Stratotyylisiä kiinteitä talloja saa muistaakseeni sp-elektroniikasta, muistaakseeni ovat vielä stringthru-meiningillä, maksavat jotain parisenkymppiä.
Ze Kink
26.11.2006 14:07:33
Suosaarnin saatavuus on Suomessa tosi huono, eli ulkomailta tilailuksi melkein menee. Saarni voisi kyllä olla ihan hyvä puu. Stratotyylisiä kiinteitä talloja saa muistaakseeni sp-elektroniikasta, muistaakseeni ovat vielä stringthru-meiningillä, maksavat jotain parisenkymppiä.

Hmm, entä jos yrittäisi vain saada jostain mahdollisimman kevyttä saarnia? Toimisiko se yhtä hyvin?
-Mie haluun keksiä!
-Toi!
P2
26.11.2006 14:09:18
Luulis, onhan saarni kirkassoundinen puu, tuo normaali on vaan sitä painavampaa valitettavasti.
Hiku
27.11.2006 16:50:11
Esimerkiksi tuolla on jotain: www.viilukeskus.fi
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss.
Ze Kink
27.11.2006 16:57:56
Esimerkiksi tuolla on jotain: www.viilukeskus.fi

Hmm, pitänee pistää postia ja kysellä.
-Mie haluun keksiä!
-Toi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)