Qsine 26.11.2006 00:10:58 | |
---|
Ziisös... Tarja Ylitalo, Kake Randelin, Mikko Alatalo, Frederik. Siinäpä ne tärkeimmät. Ulkomaalaisia ei kuunneltu! Perversio 80-luvun alun iskelmämusiikkiin ei koskaan laannu siitäkään syystä, että hittien mojovissa syntikkasaundeissa riittää ihmeteltävää ja analysoitavaa! Tähän nojaten väittäisin, että Randelinin "Kop kop kop" on merkittävimpiä iskelmälevyjä, mitä on koskaan tehty. Kuunnelkaa nyt se nimipiisin synainferno: se tuo kokonaisuuteen tarvittaessa myös kieliposkessa-huumoria, jota ei 90-luvulta lähtien ole iskelmässä löytynyt! Jori Sivonenko noita taustoja teki... "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
pekkajau 26.11.2006 00:12:29 (muokattu 26.11.2006 00:14:40) | |
---|
Ziisös... Tarja Ylitalo, Kake Randelin, Mikko Alatalo, Frederik. Siinäpä ne tärkeimmät. Ulkomaalaisia ei kuunneltu! Perversio 80-luvun alun iskelmämusiikkiin ei koskaan laannu siitäkään syystä, että hittien mojovissa syntikkasaundeissa riittää ihmeteltävää ja analysoitavaa! Tähän nojaten väittäisin, että Randelinin "Kop kop kop" on merkittävimpiä iskelmälevyjä, mitä on koskaan tehty. Kuunnelkaa nyt se nimipiisin synainferno: se tuo kokonaisuuteen tarvittaessa myös kieliposkessa-huumoria, jota ei 90-luvulta lähtien ole iskelmässä löytynyt! Jori Sivonenko noita taustoja teki... Kyllä! Sivonen... Juankoskelta! http://www.elvisry.fi/022005/sivonen.html Joo sanoi Olli kun leipä loppu. |
vibraslim 26.11.2006 02:14:31 | |
---|
Minulla se oli ehdottomasti Leo Linkovesi! Opettelin silloin luistelemaan rottinkisauvojen kanssa läheiselle suohaudalle tehdyllä luistinradalla luistelua kun Leksa voitti maailmanmestaruuden! Sitten tuli Kjell Isaksson ja sitten monia muita! RIP...Leksa. Oli näin jälkikäteen ajatelutuna melkoinen jermu kun olosuhteiden pakosta pystyi treenaamaan ainoastaan luonnonjäillä... |
Ukko 26.11.2006 11:25:42 | |
---|
Ziisös... Tarja Ylitalo, Kake Randelin, Mikko Alatalo, Frederik. Siinäpä ne tärkeimmät. Ulkomaalaisia ei kuunneltu! Perversio 80-luvun alun iskelmämusiikkiin ei koskaan laannu siitäkään syystä, että hittien mojovissa syntikkasaundeissa riittää ihmeteltävää ja analysoitavaa! Tähän nojaten väittäisin, että Randelinin "Kop kop kop" on merkittävimpiä iskelmälevyjä, mitä on koskaan tehty. Kuunnelkaa nyt se nimipiisin synainferno: se tuo kokonaisuuteen tarvittaessa myös kieliposkessa-huumoria, jota ei 90-luvulta lähtien ole iskelmässä löytynyt! Jori Sivonenko noita taustoja teki... Kyllä nyt olis lääkityksen aika :( |
R.Syke 26.11.2006 12:48:12 | |
---|
Kyllä nyt olis lääkityksen aika :( Otahan pois, niin helpottaa. Kellonaikojen kanssa oltava tarkkana. Dosetissa on usein vain viikonpvä. |
uruttaja 26.11.2006 13:34:26 | |
---|
Tarzan. Johnny Weissmuller. Ja sitten kun en enää ilennyt uikkareissa puupuukko vyöllä huidella kaupungilla tuli Beatles ja Dizzy miss Lizzy single, sen jälkeen ei ole ollut paluuta ja alamäki jatkuu. |
Ukko 26.11.2006 13:50:23 (muokattu 26.11.2006 13:50:51) | |
---|
Tarzan. Johnny Weissmuller. Ja sitten kun en enää ilennyt uikkareissa puupuukko vyöllä huidella kaupungilla tuli Beatles ja Dizzy miss Lizzy single, sen jälkeen ei ole ollut paluuta ja alamäki jatkuu. Aaaaaaaaaaahaaaa bundolo !!!!!!!!!!! Tää kaiku aina metsikössä kun sunnuntaisin 60 luvulla oli tullut Tarzan leffa :) |
omarklah 26.11.2006 14:03:10 | |
---|
Tarzan. Johnny Weissmuller. Ja sitten kun en enää ilennyt uikkareissa puupuukko vyöllä huidella kaupungilla tuli Beatles ja Dizzy miss Lizzy single, sen jälkeen ei ole ollut paluuta ja alamäki jatkuu. Tartsanin lisäksi John Wayne oli idolina kuuskytluvulla. Viidakkoa ja inkkareita. Jees. Minut rokkisuohon pudotti lopullisesti Led Zeppelinin Whola Lotta Love.... Tää sit sanois tälleen... |
ulipalsternak 26.11.2006 17:53:34 | |
---|
Näistä kaikista edellämainituista idoleista päätellen tällä osastolla ei viihdykkään enää mitkään lapsukaiset ;) Ei sillä,eikä millään. Käytetystä apulantasäkistä laaditun viitan kanssa meikäläinenkin on aikoinaan talon katolta hyppinyt. Vittu,en ikinä saanu olla batman,aina vaan robin. Isoveli kun oli puolet isompi,niin se sai luonnollisesti valita eka. |
poppamies 26.11.2006 18:03:49 | |
---|
Näistä kaikista edellämainituista idoleista päätellen tällä osastolla ei viihdykkään enää mitkään lapsukaiset ;)... Ei! Tämä on miesten puoli. G-strings are for strippers! |
Tankero 26.11.2006 18:43:42 | |
---|
Tartsanin lisäksi John Wayne oli idolina kuuskytluvulla. Viidakkoa ja inkkareita. Jees. Minut rokkisuohon pudotti lopullisesti Led Zeppelinin Whola Lotta Love.... Se tärähti kunnolla. Toki olin tykännyt jo sitä ennen Beatlesista ja...no okei Monkeesista. Tosin noin eka/tokaluokkalaisena. Ison veljen kaveri oli tuonut ruottista stereot ja niistä kun Whole lotta love tärähti niin se oli siinä. Eikä ole rakkaus ruostunut. Varmasti, vissiin. |
Ei! Tämä on miesten puoli. No mihinkäs naiset sitten saa kirjoittaa? Yleiset naiset tietty tonne Yleiset -osioon,mutta mihinkäs muut? Ite olen siis kyllä mies,tarkistin asian juuri. |
poppamies 26.11.2006 18:45:44 | |
---|
No mihinkäs naiset sitten saa kirjoittaa? Yleiset naiset tietty tonne Yleiset -osioon,mutta mihinkäs muut? Ite olen siis kyllä mies,tarkistin asian juuri. No ois pitänyt tarkentaa. Tämä on naistenmiestenpuoli. Onko nyt hyvä? G-strings are for strippers! |
ulipalsternak 26.11.2006 18:48:54 | |
---|
Hittolainen,tässähän oikein herkistyy,kun alkaa muistella. Toi Ivan Hoe(kirjotetaanko se noin?) oli kanssa tosi kova. Siihen aikaan olin kyllä tosi pieni,mutta joitakin muistikuvia tuostakin epelistä vielä löytyy. Ja Monkeesia ihmeteltiin mustavalkotöllöstä myös. |
ulipalsternak 26.11.2006 18:49:53 | |
---|
Onko nyt hyvä? Nyt on hyvä. |
uruttaja 26.11.2006 19:07:11 | |
---|
Hittolainen,tässähän oikein herkistyy,kun alkaa muistella. Toi Ivan Hoe(kirjotetaanko se noin?) oli kanssa tosi kova. Siihen aikaan olin kyllä tosi pieni,mutta joitakin muistikuvia tuostakin epelistä vielä löytyy. Ja Monkeesia ihmeteltiin mustavalkotöllöstä myös. Ivanhoe. Roger Moore esitti sitä. Se oli tosi jännä, tunnusbiisi rupes soimaan välittömästi tuolla keskusyksikössä, kun sitä pikkusen potkas. |
Tankero 26.11.2006 19:33:12 | |
---|
Ivanhoe. Roger Moore esitti sitä. Se oli tosi jännä, tunnusbiisi rupes soimaan välittömästi tuolla keskusyksikössä, kun sitä pikkusen potkas. Se oli sitävaille, että olla jo liiankin jännä. Varmasti, vissiin. |
half 26.11.2006 19:43:21 | |
---|
Mä kuuluin Batman-kerhoon ja mulla on vieläkin tallella Batmanpassi, joka oikeuttaa minut taistelemaan vääryyttä vastaan kaikkialla maailmassa. Onko se lupa tappaa ? Esim. Liimataiset ? |
Tankero 26.11.2006 19:52:33 | |
---|
Mä kuuluin Batman-kerhoon ja mulla on vieläkin tallella Batmanpassi, joka oikeuttaa minut taistelemaan vääryyttä vastaan kaikkialla maailmassa. Onko se lupa tappaa ? Esim. Liimataiset ? Pikemminkin velvoitus. Varmasti, vissiin. |
Ukko 26.11.2006 20:07:57 | |
---|
Mä kuuluin Batman-kerhoon ja mulla on vieläkin tallella Batmanpassi, joka oikeuttaa minut taistelemaan vääryyttä vastaan kaikkialla maailmassa. Onko se lupa tappaa ? Esim. Liimataiset ? Olet kova koville ( tämä on vanha viidakon sananlasku ). |