Boogierooster 24.11.2006 17:48:39 | |
---|
Eli jokin tollanen Yamahan laite myynnissä paikallisella kirpparilla. Ihan perus sähköurulta näytti, bassopedaalit, paljon äänensäätömahdollisuuksia ja varmaankin jonkinlainen taustageneraattori. Muistaakseni oli koskettimet kahdessa rivissä. Vaan ikkunanläpi sitä kattelin mutta tuli mieleen että minkä hintanen se oikeasti olisi. Voisi sellasen nurkkaan ostaa odottamaan jos joskus urkujen soitosta kiinnostuisin. Nää Yamahathan varmaan kestää mitä vaan joten oikeastaan vaan oikealla arvolla ja saundeilla on väliä! Kiitoksia paljon avusta! Taisi olla tällanen http://www.cgs.synth.net/organ/pic/yamaha_b30ar_01.jpg Mut vasemmalla vähemmän nappuloita, en ole kyllä varma! Pastilli? |
BaariMikko 24.11.2006 19:04:26 | |
---|
Kuulostaa kuvauksen perusteella perus-Electonelta, joita on nykyään kaikki paikat täynnä. 50 euroa lienee sopiva (ylä-)hinta. "Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain."
-Zarmo
Selitys - uusin teksti 29.10 |
baron 24.11.2006 19:08:29 | |
---|
Kuulostaa kuvauksen perusteella perus-Electonelta, joita on nykyään kaikki paikat täynnä. 50 euroa lienee sopiva (ylä-)hinta. Mulla oli tuttu, joka pyysi mua etsimään Electonelleen ostajan. Kuvitteli, että joku maksaisi tunnearvosta ja pyysi 200. Myymättä jäi. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
veka2 25.11.2006 20:26:26 (muokattu 25.11.2006 20:38:50) | |
---|
Mun isäukolla oli täsmälleen toi peli. Se on todella Electone about 1971-73, jossa rytmikoneesta saa ulos hauskaa napsutusta. Tolla polviraudalla tuolla jalkatilassa muistaakseni annosteltiin "ajonaikaista" kaiun määrää, tosi hämärä parametri sille vemputtimelle. Kestävä toi on kyllä, todennäköisesti ei mitään vikoja. Mutta on 35 vuotta vanha laite ajalta jolloin digitaalivermeistä ei kuulunut huhujakaan, ei missään tapauksessa 80-luvulta 50 euroa. |
moder 25.11.2006 22:41:51 | |
---|
Käy kattomassa sitä, ja kerro mitä hintaa pyydettiin. Eipä tollasesta muutamaa kymppiä enempää kannata maksaa. |
Boogierooster 25.11.2006 23:52:43 | |
---|
Hinta oli 100e. Joten kenties siis liikaa. Pastilli? |
Leikari 26.11.2006 10:32:03 (muokattu 26.11.2006 10:36:10) | |
---|
Hinta oli 100e. Joten kenties siis liikaa. Vilkaisepa huuto.netin haulla päättyneistä kaupoista. Pääkaupunkiseudulla/etelä-suomessa tyypillinen myyntihinta on 20-30,- - - pikkukaupungeissa ja maalla ovat harvinaisempia ja saattavat helposti sen 50, maksaa - - joskus jopa suurempiinkin ylihintoihin ostajat langenneet. minulla ensimmäinen jammu, jossa mekaaninen "leslie" olisi maksanut 50,- FIM - annoin yksinhuoltajaäidille satasen kun tuntui niin vähältä eikä ollut pienempää matkassa. Toisen, jossa on enemmän automatiikkaa, ostin viime talvena Espoosta 20,-:llä - ja penkki tuli mukaan. Molemmat käytännössä uuden veroisia ulkoa ja tekniikaltaan. Ei noille täällä PK-seudulla välttämättä ostajaa löydy ollenkaan - tarjontaa on vaan kysyntää ei. Lahdessa niitä ei välttämättä samalla taajuudella satu tyrkylle. Täysin ehjästä silti 50,- yläraja - silloinkin on hyvä tietää, että omiaan ei välttämättä myydessää saa takaisin - vaan eipä vahinko ole iso.. Jos yhtään on viallinen niin älä osta. Korjata ei kannata. Erittäin tärkeitä soiton kannalta ovat (swell)volume-pedalin, "leslien" ja pöljän automaattisäestys/rytmikoneen toiminta. Muutoin ko. laitteella ei oikeastaan tee mitään - on niissä sen verran ankeat soundit. Soitetaan jamia! |
mack the knife 26.11.2006 12:26:31 | |
---|
Alestalon Erkki myis tuon Lappiin 500 €. On se sen verran kone myyntihommissa ja kun osaa vielä malliksi soittaakin noita. :) COVS n:o 1. |
Alestalon Erkki myis tuon Lappiin 500 €. On se sen verran kone myyntihommissa ja kun osaa vielä malliksi soittaakin noita. :) ne on poromiehet muuten niin kieroja ja kovia valehtelemaan, että ko. hinta olisi niille se just oikea ;-) Soitetaan jamia! |
Pena 25.12.2006 18:12:54 | |
---|
Joo. mulla on tollaset. taitaa kyllä olla jokunen säätönappula vähemmän. 50 maksoin cash storessa. |