Aihe: Juice Leskinen on kuollut :(
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
pekkajau
26.11.2006 00:50:04
Levätköön rauhassa. Hyvä sanoittaja, mutta muuten ei lähtö hetkautanut.

Pakko kuitata! Ymmärän hyvin että et ymmärrä!
Joo sanoi Olli kun leipä loppu.
vibraslim
26.11.2006 00:54:19
Olin taannoin menossa autolla postiin, matkan aikana alkoi soida radiossa "Kaksoiselämää". Parkkeerasin auton ja päätin, että en perkl poistu autosta, ennen kuin piisi on soinut loppuun!

Vastaavanlainen ilmiö on aikaisemmin sattunut Chydeniuksen "Sinua sinua rakastan" -kappaleen kohdalla.

Jotkut kappaleet ovat niin hienoja, että ne joko kuunnellaan kokonaan tai ei ollenkaan.

Jälleen kerran totean, että tekijämiehet poistuvat yksi kerrallaan takavasemmalle, ja jäljelle jää vain hemmetinmoinen kasa (nuoria) afrodiletantteja.

En uskalla edes miettiä, miten monessa kotitaloudessa lökäpöksyt ovat reagoineet, että "Kuka vtun juice?"

No näinpä ajattelin meidänkin taloudessa kunnes poika 12 v totesi ; eikös Juankoski here i come ole em. herran biisi...että näin onnelisesti tällä kertaa
Prophet
26.11.2006 01:53:25
En uskalla edes miettiä, miten monessa kotitaloudessa lökäpöksyt ovat reagoineet, että "Kuka vtun juice?"

Mm. Syksyn sävel, Viidestoista yö ja Kaksoiselämää olivat usein musiikkitunneilla toivotuimpia kappaleita, joita yläaste- ja lukioaikoina bändillä säestettiin. Musiikkituntien levyraadissakin kuunneltiin Juicen kappaleita. Toista se taitaa olla nykymeininki.
Sertzo S
26.11.2006 08:00:49
Eikös se ollut myös Juicen tekemä teksti "Justiinsa juu ja jetsulleen"-iskelmäralliin? Eino Valtanen sen lauloi, näin muistelisin. Varmaan teki tekstin viidessä minuutissa luulisin.
R.Syke
26.11.2006 09:53:15 (muokattu 26.11.2006 09:53:29)
Pauli Juhani Leskiselle kevyet mullat. Pikkujouluissa on biisejänsä settilistalla.

Musta kuitenkin aurinko aina nousee!
Rokkimamma75
26.11.2006 11:15:09
Pekkajau kirjoitti sen mitä minä aioin...

Kukahan nyt tekee meille hyviä biisejä? :/
Life is a Bitch and so am I!
mack the knife
26.11.2006 12:15:17
"Aamu alkaa a:lla ja illan päättää a." Kirjain vai a-kalja, siinäpä miettimistä...
COVS n:o 1.
R.Syke
26.11.2006 12:43:04
"Aamu alkaa a:lla ja illan päättää a." Kirjain vai a-kalja, siinäpä miettimistä...

Taas puolestaan ainoa suomalainen aakkonen, mikä alkaa r:llä on ruotsalaine OO.
uruttaja
26.11.2006 13:38:06
Hienoja muistoja reilun 30 vuoden takaa mm. Osikselta, Kellon Ns:lta, Vesaisenlinnalta ja monesta monesta muusta paikasta. Lystiä oli.

Sitten me etäännyttiin, tai hän jatkoi sarallaan ja minä syöksyin humppaan.

R.I.P.
Tankero
26.11.2006 13:38:40
Pakko kuitata! Ymmärän hyvin että et ymmärrä!

hahhah. Hyvä muisti sulla.
Melkein plussan paikka.
Varmasti, vissiin.
Tankero
26.11.2006 13:54:13
hahhah. Hyvä muisti sulla.
Melkein plussan paikka.

Siitä Juicelle plussa, että se teki aikoinaan Kantola-biisin.
Tosielämän karua proosaa.
Varmasti, vissiin.
Tankero
26.11.2006 13:55:09
Edit.... jne
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
26.11.2006 20:25:39
On muuten C. Johanssonin teksti. Juice on tehnyt Valtasen "Hellurei ja hellät tunteet" -kappaleen.

Aha. Se on sitten noin.
Juupe
26.11.2006 21:13:32
Hassua, että lauantaina iltapäivällä, kun oli saatu Galaxissa kamat pystyyn, muisteltiin ja soiteltiin Syksyn säveltä, ja funtsailtiin että otettaisko ohjelmistoon. Kukaan meistä ei ollut vielä kuullut Mestarin poismenosta, ja se oli ensimmäinen kerta kun tällä bändillä soitettiin mitään Juicen biisiä. Pyhä toimitus taitaa nyt tulla ohjelmistoon.
uruttaja
26.11.2006 21:19:19
Näin kävi täälläkin päin.

Ei tarvinne olla kovin taitava ennustaja, että tribute-,muisto-,tuki- yms. konserttia ja kinkeriä järjetellään jo täyttää päätä. Katotaanpa alkuviikon lööpit, loppuviikon Oho, Katso ja 7. Juicen kuolemalla on joillekin markkina-arvo. Karua.

En ilikiä sanoa nimiä, mutta 4 veikkausta on siihen suuntaan, jossa saa naamansa kanteen.
Rokkimamma75
27.11.2006 10:20:33
Ei tarvinne olla kovin taitava ennustaja, että tribute-,muisto-,tuki- yms. konserttia ja kinkeriä järjetellään jo täyttää päätä. Katotaanpa alkuviikon lööpit, loppuviikon Oho, Katso ja 7. Juicen kuolemalla on joillekin markkina-arvo. Karua.

En ilikiä sanoa nimiä, mutta 4 veikkausta on siihen suuntaan, jossa saa naamansa kanteen.

Ihan samaa ennusteltiin isännyyden kanssa lauantaiyönä, että jokohan itsenäisyyspäivänaatoksi ekan konsertin tekevät, Juicen maammelaulut jne.

Ja ainakin neljä nimeä tulee kyllä mullakin mieleen...
Life is a Bitch and so am I!
Jäärä
27.11.2006 10:24:43
Karua.

Näin on.

Mulle eniten kolahti ne tekstit. Ehkä ne toimivat (minulle) vieläkin paremmin luettuna kuin kuultuna. Ja Juicen lastenlaulut on ihan huippuja, ei mitään turhanpäiväistä, lapsia aliarvioivaa lässytystä.

Olin keikalle menossa kun kuulin uutisen radiosta, roudatessa joku kysyi pitäiskö vetää joku biisi keikalla sitten. Ei vedetty, jotenkin ei vaan tuntunut sopivalta.

R.I.P
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Musiikkia korville
27.11.2006 10:37:16

Kaikki kunnia Juicelle teoistaan. Rankka elämäntyyli vei taas yhden..
R.I.P.
...ja tätä mieltä on MK.
ÄM
27.11.2006 10:38:31

Pahalta tuntu, on ollu mulle aina helvetin tärkee, kuten oli Gösta Sundqvist ja Junnu Vainiokin, ja nyt on kaikki menneet. Onneksi niitten biisit ei koskaan kuole pois.

Mietin hetken, että pitäiskö heti keikalla vetää joku ralli muistoks, mutta antaa olla.

Musta Aurinko Nousee mulla on kännykän MP:3-soittimessa ollu aina ja se pitää aina säännöllisesti kuunnella.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)