Thule 16.11.2006 11:37:38 | |
---|
Pari tatuointia löytyy ennestään oikean käden kyynärvarresta ja haba-alueelta. Nyt pitäisi nipullinen matskua viedä artistille, jonka kanssa sitten suunnitellaan varsinainen mestariteos... ;) Rahaa on tähän mennessä varattu 600e. Saas nähdä miten käy. It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church. |
Oceancalibra 17.11.2006 16:18:52 | |
---|
"It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
khm 17.11.2006 18:59:41 | |
---|
Nyt on tatulaatioitu selkä "valmiiksi". myöhemmin sitten jotain taustoja sinne yms yms. Kuva löytyy omakuvasta... Olé! |
Jani The Rock 17.11.2006 19:02:10 | |
---|
Nyt on tatulaatioitu selkä "valmiiksi". myöhemmin sitten jotain taustoja sinne yms yms. Kuva löytyy omakuvasta... Hemmetin tyylikäs! 10 pointsia ja papukaijamerkki. Olen kans aatellut selkäkuvaa. Hartioissa jo onkin, mutta joku isompi kuva selässä olis hieno. Ettei tule sellasta tilkkutäkkifiilistä... Tim Burton -tyylinen variksenpelätin vois olla komea. Tai ristiinnaulitunkuva wanhan ajan merimiestyyliin. The road never ends for me, kid. |
Vainaja 18.11.2006 16:23:21 | |
---|
Joo sellanen variksen pelätin olis kyllä varsin tyylikäs..isoo en tosin selkääni lähtis ottamaan koska en ole varsinaisesti mikään Ladonovi-Lajunen. Kyllä musta jos selkään ottaan ison kuvan niin pitää olla se selkäkin niin sanotusti kuosissaan. Itse olen nyt törmännyt ongelmaan...hienoja aiheita oikeen sataa eikä oikeen osaa päättää mitä laittaa. Ei sattus tähän olemaan neuvoja? on kuitenkin varmaan ihan tyypillinen onkelma.. The Land is silent...Before the storm! |
carlos 19.11.2006 12:19:53 | |
---|
Itse olen nyt törmännyt ongelmaan...hienoja aiheita oikeen sataa eikä oikeen osaa päättää mitä laittaa. Ei sattus tähän olemaan neuvoja? on kuitenkin varmaan ihan tyypillinen onkelma.. Kaikki tai ei mitään. Itse suosisin jälkimmäistä :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Thule 20.11.2006 10:12:15 | |
---|
Itse olen nyt törmännyt ongelmaan...hienoja aiheita oikeen sataa eikä oikeen osaa päättää mitä laittaa. Ei sattus tähän olemaan neuvoja? on kuitenkin varmaan ihan tyypillinen onkelma.. deviantART on hyvä paikka ideoimiseen. Siellä on huima määrä ihan tatuointikuviakin, puhumattakaan muusta taiteesta. http://www.deviantart.com/ Googlettamalla esim. "tattoo gallery" löytyy dataa. It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church. |
Vainaja 21.11.2006 20:16:10 | |
---|
Lähinnä meinasin et kuva aiheita on liikaa..ei liian vähän... The Land is silent...Before the storm! |
Thule 22.11.2006 11:01:06 | |
---|
Lähinnä meinasin et kuva aiheita on liikaa..ei liian vähän... Ohoh, katsos juu. En lukenut viestiäsi ihan sanasta sanaan... :( It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church. |
pehko 23.11.2006 08:38:58 | |
---|
ei se satu. ranteisiin ei tuntunu missään, rinta vielä vähemmän, olkavartta tuskin huomasi, yläselkä nappas vähän enemmän, mutta en nyt sano että olisi sattunut... HEAVY...FUCKING...METAL! |
ubik 23.11.2006 11:12:21 | |
---|
Itel oli ylä selkä kyl tähä meness kivuliain paikka, korkeus jotai 30 cm ja leveys siin 20 cm tienoilla, aikasemmi molemmis käsis ja mahassaa navan alla, joillaki ei satu yhtää ja jotkut taas huutaa alusta loppuu... ei selviä ku kokeilemalla. Onneks itel tarttuu muste yhel kertaa ettei tartte hitosti jurnuttaa samaa kohtaa. Kuvan valinnassa suosittelen ite suunnitelemaan ja tekemään/teettämään kyl ne tatuoijat aika hyvin osaa tehä iha suullisilla neuvoillakin, omat oon kaikki ite suunnittelu paitsi sen ekan. |
migreeni 23.11.2006 23:33:07 | |
---|
|
Vainaja 24.11.2006 23:22:38 | |
---|
voee fittan toihan on tyylikäs!! onnee uudelle tatskalle! ,,/ The Land is silent...Before the storm! |
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Migo 25.11.2006 21:24:10 | |
---|
On kyllä siisti. Itteäkin on alkanut tatuoinnin ottaminen kiinnostaa taas. Voiko tatuointeja muuten lyödä luomien päälle? Sellaisten "koholuomien" päälle ei tatuoida, mutta nehän saa näppärästi pois vaikka terveyskeskuksessa. Minulla on jalassa pari ihan pientä syntymämerkkiä ja niitten päälle kyllä sai tatuoida. Niinpä.. |
migreeni 26.11.2006 01:22:59 | |
---|
voee fittan toihan on tyylikäs!! onnee uudelle tatskalle! ,,/ thnx. jeah, on kyl magee fiilis. oon miettiny sitä viel niin pitkään että se tuntuu tavallaan "kuuluvan" siihen :) ja heti kun lähdin niin tosiaan halusin uuden :D |
Vainaja 28.11.2006 22:53:39 (muokattu 28.11.2006 22:55:05) | |
---|
thnx. jeah, on kyl magee fiilis. oon miettiny sitä viel niin pitkään että se tuntuu tavallaan "kuuluvan" siihen :) ja heti kun lähdin niin tosiaan halusin uuden :D Ole hyvä vaan..Miten toi muuten paikkana ottaa tatska...onko kuin kivulias? niinkun verrattun muihin paikkoihin? jalkaan? selkään? olkavarteen? mahaan? E: siis paikkahan on käsivarsi kyynärtaipeesta alaspäin kämmenpuolelta.. The Land is silent...Before the storm! |
Ratloz 30.11.2006 19:37:40 | |
---|
Noniin, nyt jaksoin ottaa tuosta puhelimesta tuon kuvan tatskasta ja löytyypi omakuvasta. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
samsonov 01.12.2006 11:18:10 | |
---|
9.12 lauantaina oon varannu ajan. Eka tatuointi tulossa :P All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Vainaja 01.12.2006 22:51:38 | |
---|
Kateellinen..Millasta tulee ja minne? The Land is silent...Before the storm! |