Aihe: I "Between Two Worlds"
1 2
LexaR
25.11.2006 01:54:53
Noniin, kovimmat turskanperkaajat on varmasti kuullu tästä Abbathin (Immortal) vetämästä ns. supergroupista jolta vastikään tuli ilmoille ensilevy "Between Two Worlds". Itte sain levyn Amazonista vähän aikaa sitten ja jösses että kolahti.

Mukana on myöhemmän Immortalin ystäville reilusti rässähtäviä bläkkisriffittelyjä mut messissä on selkeästi havaittavissa Bathoryn ja Motörheadin vaikutteita ja muutenkin meininki on suhteellisen oldskoolia. Abbathin vokalisoinnit on paljon monipuolisempia kun se vanha tuttu kuolonkorina (jota kyllä löytyy riittämiin) ja soundit on täysin kohallaan. Suosittelen kaikille Immortalin ystäville, mukana on myös reilusti kuunneltavaa perinteisemmän kaman ystäville. Tällä kestää helposti uuden Immortalin levyn ilmestymiseen asti.

Virallinen kotisivu: http://www.i-metal.net/

MySpace biisisampleineen: http://www.myspace.com/abbathi
Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms
Ben_D
25.11.2006 08:55:15

Todella asiallista tavaraa. Levy on tulossa vinyylimuodossa. Loistavaa kamaa kuten pari viimesintä Immortaliakin.
http://www.fiercemetal.org
Veco
25.11.2006 11:52:41
Joutuu ostamaan, kuulostaa niin hyvältä/Immortalille.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Super-Jari
25.11.2006 12:42:56
Tämähän rokkaa ns. vitusti. Ostolistalle mars.
Deino
25.11.2006 12:44:36

Mainstreamattua Immortalia, well, toimii.
Sleepless
25.11.2006 12:48:00
Ei tämä paljoa Immortalille kuulosta laulua lukuunottamatta. Biisit kyllä potkii persuksille. Varsinkin tuo "Cursed we are" oli tosi menevä biisi. Huomasitteko että Abbathin "anti-soolot" on muuttuneet ihan kunnon kitaroinniksi? Taitaa se toinen kitariti vetää nuo.
Hiljaa hyvä tulee.
Closure
25.11.2006 12:52:18
Mainstreamattua Immortalia, well, toimii.

No mulle tää toimiikin juuri siksi. Hii.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Master of Disguise
25.11.2006 12:55:08
Hyvältä kuulostaa. Kovaa porukkaa ainaki jengissä.
LexaR
25.11.2006 14:03:05 (muokattu 25.11.2006 15:28:23)
Ei tämä paljoa Immortalille kuulosta laulua lukuunottamatta

Ei ehk toi Storm I Ride mut tost Cursed We Aren pääriffistä tulee mulle ainaki mieleen vahvasti Immortal. Sitten semmonen biisi kun Far Beyond the Quiet on jotain aivan helvetin mahtavaa.

Oon havaitsevinani nois soolois lisäks pieniä Maidenmäisyyksiäkin, ainakin Ice Dalen kitaroinnissa.
Ze Kink
25.11.2006 14:09:41
Uujeah, tää on pakko ostaa.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
saastara
25.11.2006 14:18:33
Huomasitteko että Abbathin "anti-soolot" on muuttuneet ihan kunnon kitaroinniksi? Taitaa se toinen kitariti vetää nuo.

Roskaa.. Abbath on ihan jumalattoman timmi kitaristi. Rokkaa, hankitalistalle menee.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Sleepless
25.11.2006 14:44:25
Roskaa.. Abbath on ihan jumalattoman timmi kitaristi. Rokkaa, hankitalistalle menee.

Et sitten varmaan ole kuunnellu niitä vanhempia levyjä ollenkaan, joilla Abbath kitaroi? Tosi timmiä komppia heittää juu, mut ne soolot on jotain ihan käsitämätöntä. Kyllä ne tietyllä tavalla sopii niihin biiseihin. Vanha Immortal fani itsekin, mutta kyllä ne soolot saa välillä hymyilyttämään.

np. Immortal - (Pan)Demonium
Hiljaa hyvä tulee.
Räbbänä
25.11.2006 17:26:42
Vaikka en Immortalista enkä muistakaan saman tyylin bändeistä koskaan pitänyt (paitti hieman Immortalista humoristisiksi menevien biisien ja videoiden osalta)

Mutta täähän kuulostaa yllättävän hyvältä.
Veco
25.11.2006 20:35:30 (muokattu 25.11.2006 20:36:03)
Abbath muuten kuulostaa todella paljon Lemmyltä välillä. Ja tämä levy menee ostoon ja lujaa, aivan loistavaa.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Super-Jari
25.11.2006 20:46:02
Abbath muuten kuulostaa todella paljon Lemmyltä välillä. Ja tämä levy menee ostoon ja lujaa, aivan loistavaa.

Testaappas Abbathin Bömbers ja totea minkä verran herra oikeasti kuulostaa Lemmyltä halutessaan.

http://www.bombers.no/index.php?fil=music
Moratoria
25.11.2006 20:49:14
Pakkohankinta.
saastara
25.11.2006 21:15:11
Et sitten varmaan ole kuunnellu niitä vanhempia levyjä ollenkaan, joilla Abbath kitaroi? Tosi timmiä komppia heittää juu, mut ne soolot on jotain ihan käsitämätöntä. Kyllä ne tietyllä tavalla sopii niihin biiseihin. Vanha Immortal fani itsekin, mutta kyllä ne soolot saa välillä hymyilyttämään.

np. Immortal - (Pan)Demonium

Tyylilajin nimissä kaikki toki.. :) Kuunteleppa itse kymmenen vuotta vanhoja soolojasi. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
LexaR
26.11.2006 00:23:12
Testaappas Abbathin Bömbers ja totea minkä verran herra oikeasti kuulostaa Lemmyltä halutessaan.

http://www.bombers.no/index.php?fil=music

Johan on perkele. Itte voisin mennä täysin halpaan jos ei etukäteen tietäis.
Colturkeu
26.11.2006 04:38:16

eikös demonaz soita niillä vanhoilla levyillä kaikki kitaroinnit
;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)