Sakmäster 25.11.2006 01:20:46 | |
---|
Nonni!! Vielä Ouluun tulisivat, niin ei voisi parempaa toivoa. Hui hui! siinä vaan pitäisi pelätä sitä että keikka on K18, sittenhän se menis perseelleen. Kesällä luultavasti festareille lykkäävät, sekin olisi jotakin. Täysetti jossain klubilla ois mahtavaa... Larsson bergeri |
Akiman 25.11.2006 01:20:57 | |
---|
Bändi on noussut meikäläisen silmissä semmoseen suosioon, että pakko päästä näkemään livenä. Tällä hetkellä ehdottomasti parhaassa joukossa. Kesällä olivat festareilla, mutta vetivätkö klubi-keikkoja paljon? missä jos vetivät? 2003 syksyllä Nosturi, Pakkahuone ja Lutakko. 2005 syksyllä Tavastia, Tavastia ja Nosturi. 2006 kesällä Ruisrock, Tuska Open Air ja Ankkarock. Sitä ennen Tuska 2003 piti tulla, mutta peruivat melkeinpä viime hetkellä. Näistä keikoista on itse tullut todistettua kuusi ja lisää kaipaa, ei voi mitään. :: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: THE HAUNTED, PROFANE OMEN ja TAROT :: |
Nonni!! Vielä Ouluun tulisivat, niin ei voisi parempaa toivoa. Hui hui! siinä vaan pitäisi pelätä sitä että keikka on K18, sittenhän se menis perseelleen. Kesällä luultavasti festareille lykkäävät, sekin olisi jotakin. Täysetti jossain klubilla ois mahtavaa... Kävin tossa vähän aikaa sitten Teatrian foorumilla mainostamassa että bookkaisivat Opethin sitten jos ilmoittelevat kiertuetta tänne päin, jospa vielä jonain päivänä tuottais tulosta... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Sakmäster 25.11.2006 11:30:54 | |
---|
Kävin tossa vähän aikaa sitten Teatrian foorumilla mainostamassa että bookkaisivat Opethin sitten jos ilmoittelevat kiertuetta tänne päin, jospa vielä jonain päivänä tuottais tulosta... Teatrialla käyny sen verran suuria bändejä, että opeth ois mahdollinen...varmasti riittäisi porukkaa katsomaan. Larsson bergeri |
south_of_heaven 28.11.2006 16:42:45 | |
---|
Noniin, ostin Blackwater Parkin ja johan kolahti viimeinkin kunnolla. Voin jo nyt sanoa että helvetin hieno levy, vaikka en ole ehtinyt kuunnella kokonaan läpi vielä. The Drapery Falls on jotain todella hienoa, jota on vaikea lähteä sanoin kuvaamaan. Kyllä se Åkerfeldt vaan on parhaimpia monipuolisempia raskaan metallin vokalisteja nykypäivänä. itki south_of_heaven |
dmntn 28.11.2006 21:41:57 | |
---|
Opeth on paras, sitä on turha kenenkään kiistää. Vielä kun pääsisin joskus todistamaan Still Lifen livenä alusta loppuun niin voisin sanoa notta asiat ei voisi olla paremmin! Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
gorgonoidi 28.11.2006 21:42:26 | |
---|
Opeth on... |
dmntn 28.11.2006 21:51:17 | |
---|
Opeth on... Anteeksi "äkillinen tarpeeni" kirjoittaa jtn tähän ketjuun. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
gorgonoidi 28.11.2006 21:56:46 (muokattu 28.11.2006 21:57:04) | |
---|
Anteeksi "äkillinen tarpeeni" kirjoittaa jtn tähän ketjuun. Blaa blaa... E: HOHO! |
ekikoo 20.12.2006 16:07:47 | |
---|
Varmaan tästä on ketjun aikana pölisty mutta mua kiinnostais tietää, mitä jengi tykkää Orchid-levystä? Itse olin oston jälkeen pitkään sillä kannalla että homma on ekalla levyllä ihan liian hakusessa, ja siten melko huono. Tosin se esitteli minulle yhden parhaista pianokappaleista mitä olen ikinä kuullut (ei niitä itse asiassa montaa ole). Levy avautuikin hitaasti, ja nyt yritän kuunnella sitä ahkerasti löytäen hienouksia melko tahdilla. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
petrutsi 20.12.2006 16:36:51 | |
---|
Varmaan tästä on ketjun aikana pölisty mutta mua kiinnostais tietää, mitä jengi tykkää Orchid-levystä? Itse olin oston jälkeen pitkään sillä kannalla että homma on ekalla levyllä ihan liian hakusessa, ja siten melko huono. Tosin se esitteli minulle yhden parhaista pianokappaleista mitä olen ikinä kuullut (ei niitä itse asiassa montaa ole). Levy avautuikin hitaasti, ja nyt yritän kuunnella sitä ahkerasti löytäen hienouksia melko tahdilla. Forest of October oli yksi ekoja piisejä mitä kuulin, ja samalla vei mukanaan. Yksi levyn kohokohdista tietty kanssa: "I laugh..UNDER THE WEEPING MOOOOOOON.." Parhautta. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Kikolaa 20.12.2006 16:37:43 | |
---|
Varmaan tästä on ketjun aikana pölisty mutta mua kiinnostais tietää, mitä jengi tykkää Orchid-levystä? Itse olin oston jälkeen pitkään sillä kannalla että homma on ekalla levyllä ihan liian hakusessa, ja siten melko huono. Tosin se esitteli minulle yhden parhaista pianokappaleista mitä olen ikinä kuullut (ei niitä itse asiassa montaa ole). Levy avautuikin hitaasti, ja nyt yritän kuunnella sitä ahkerasti löytäen hienouksia melko tahdilla. Mä ainakin pidän Orchidista. Siinä on absoluuttisia helmiä kuten The Apostle in Triumph ja Forest of October. Oikeestaan mikään Opeth levy ei mun mielestä ole mitenkään muita huonompi. Kaikissa on puolensa. |
Lebowski 21.12.2006 15:40:38 | |
---|
Ouluun - kannatetaan!!! No joo, ei auta liikoja toivoa, mutta se, että näkisi Opethin tuossa kilometrin päässä....voisi viedä jalat maasta. Ei viittisi aina etelään reissata. prkl. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Sipri 21.12.2006 17:41:53 | |
---|
Ouluun - kannatetaan!!! No joo, ei auta liikoja toivoa, mutta se, että näkisi Opethin tuossa kilometrin päässä....voisi viedä jalat maasta. Ei viittisi aina etelään reissata. prkl. Tulisivatkin Ouluun. Olisin heti ryntäämässä ostamaan lippuja. Vaikka ilman ruokaa että pääse näkemään Opethin! Jos minä sanon että se on näin silloin se on noin! |
Ali 22.12.2006 00:43:13 | |
---|
Tulisivatkin Ouluun. Olisin heti ryntäämässä ostamaan lippuja. Vaikka ilman ruokaa että pääse näkemään Opethin! Jos niinkin "tuntematon" yhtye kuin Anathema on käynyt Teatrialla, niin en pitäisi Opethin keikkaa mahdottomuutena. Onhan bändi huomattavasti "isompi" kuin Anathema Suomessa. Vai onko? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Butcheri 22.12.2006 01:16:00 | |
---|
Ostin tänään Still Lifen. Ei miul muuta. Here comes the Rocco! |
Akiman 22.12.2006 07:44:03 | |
---|
Ostin tänään Still Lifen. Ei miul muuta. Mistä kaupasta ostit Still Lifen klo 00-02 välillä? 19.01. Nosturi: STREAM OF PASSION / AYREON (+ Lullacry ja Silentium) Lisätietoja: www.korroosio.fi |
Akiman 22.12.2006 07:44:03 (muokattu 22.12.2006 07:44:16) | |
---|
Tuplaördäys. 19.01. Nosturi: STREAM OF PASSION / AYREON (+ Lullacry ja Silentium) Lisätietoja: www.korroosio.fi |
gorgonoidi 22.12.2006 10:26:12 | |
---|
Ostin tänään Still Lifen. Ei miul muuta. No onko hyvä levy? |
carnation 22.12.2006 11:13:03 | |
---|
Ostin tänään Still Lifen. Ei miul muuta. Teit elämäsi huonoimman ostoksen. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |