Johann Onn 24.11.2006 23:51:46 | |
---|
Onhan tuo musiikkimaku tässä vuosien saatossa laajentunut huomattavasti. Iskelmä ei iske edelleenkään. Just näin. Yhdessä duunissa oli muuten tuskaa, kun joka tauolla soi iskelmäradio. Jos mää kuuntelen musaa, sen täytyy olla mielummin hyvää sellaista. |
Just näin. Yhdessä duunissa oli muuten tuskaa, kun joka tauolla soi iskelmäradio. Jos mää kuuntelen musaa, sen täytyy olla mielummin hyvää sellaista. Jussstt juust näin! |
KillingMachine 25.11.2006 10:53:28 | |
---|
Vielä vuosi sitten olin sitä mieltä että mikään muu ei kelpaa kuin kunnon heavy. Sittemmin kuitenkin suosikkiyhtyeiksi tulivat U2, Rage Against the Machine, Soundgarden ja tämmöset ja Slayerit ja Sepulturat poistu. Tätä nykyä kuuntelen kyllä vielä hieman enemmänkin heavya Dream Theaterin, Kornin ja semmosten yhtyeiden tahdissa. Saattaa mun metallin kuuntelu lähteä laskuun taas kun bändistä tuli ero, mutta ei se metalli koskaan tule poistumaan kokonaan mun musamausta. Basistit kunniaan. |
Super-Jari 25.11.2006 11:00:31 | |
---|
En väitä ettei räp ole musiikkia, mutta eihän itse räppääminen ole musiikkia, puhetta se on. Pitäisi olla joku musiikin määritelmä. Kuten että siinä pitää olla säveliä. Laulaminen olisi tällöin musiikkia, mutta jo rummut saattaisivat olla kiistan alaisia :) Lyhyesti: Räp musiiki on musiikkia, itse räppääminen ei. Minun mielipide. Mun mielestä musiikkiin riittää jo rytmi. |
DVD-SOITIN 25.11.2006 11:40:22 | |
---|
Mun mielestä musiikkiin riittää jo rytmi. Rytmi on koko kuvion selkäranka, ja se koukku, joka saa jalan vipattamaan ja pään heilumaan musiikin tahdissa. Eli samaa mieltä. Plussan arvoinen heitto näinkin sitkäessä ketjussa. |
Jaqqi1991 25.11.2006 18:23:51 (muokattu 25.11.2006 18:24:04) | |
---|
EI! En aio sitä koskaan tehdä, mutta olen alkanut hieman huolestua. Olen huomannut, että yhä useammin laitan mielummin koneelta soimaan Meiju Suvasta, kuin Cannibal Corpsea (kärjistetty esimerkki). Häämöttääkö kangashousuvaihe vielä tuolla jossain?! Löytyykö vastaavia kokemuksia? Tulenko katoamaan täältä metallipalstalta vai onko tämä vain normaalia iän karttumisen myötä tulevaa musiikkimaun laajentumista? Voi olla, että saan tästä petturin/luopionleiman, mutta otan riskin? Nimimerkki: Identiteettikriisi(kö?) Vähä ittekki oon huomannu samanlaista.. Nykyään useamman laitan jimi hendrixit soimaan kun jotain metallia |
Super-Jari 25.11.2006 18:29:29 | |
---|
Mulla taas menee ihan kausittain tuo kuuntelu. Toisinaan tulee viikkoja jolloin soittimessa ei mitään Sanatoriumia kevyempää käy ja toisinaan saatan kuunnella pelkästään J Karjalaista ja Agentsia viikkotolkulla. En jaksa vaivata päätä sillä mitä kuuntelen ja milloin joku ei miellytä. Mun musiikkimaku elää kuitenkin kokoajan. |
-Cale 25.11.2006 18:47:48 | |
---|
80-luvun tukkahevi, muuta ei tarvita! |
Deathrace King 25.11.2006 19:05:18 | |
---|
EN IKINÄ LUOVU METALLISTA, VITTUPERKELESAATANA!!! M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
M!Xu 25.11.2006 20:53:49 | |
---|
Minä kävin saman "siirtymän" toiseen suuntaan, eikä todellakaan ottanut koville. On hienoa että voi kuunnella sekä Einojuhani Rautavaaraa että Morbid Angelia ja innostua molemmista. Sama homma. Kuuntelin aikoinaan räppiä aika paljon. Jossain vaiheessa tajusin, ettei mikään räppi kuulosta enää miltään. Sitten eräänä päivänä löysin faijan levyhyllystä Guns N' Rosesin Use Your Illusion 1:n. Se kolahti ihan hullusti. Siitä sitten rok- ja hevilevyjä lainailemaan kirjastosta ja ostamaan myös. Ps. Vanha kunnon Fintelligens kuulostaa vielkin hyvältä ja muistoja tulee mieleen! pöö |
saastara 26.11.2006 01:03:51 (muokattu 26.11.2006 01:07:33) | |
---|
Isketään random biitti taustalle ja puhutaan ja kiroillaan päälle, allright, kukin tyylillään. Tämä on juuri tämä kaikkien aikojen huonoin ja naurettavin argumentti.. Terveisin nimin. "Laitetaan jotkin nopeet rummut sinne alle, hakataan soittimia ja laula sä Saatanasta ja demoneista sillei ilkeesti sinne mikkiin". E: Prkl.. Mihin katosi loppuosa tekstistäni.. Kirottua! Enkä varmana muuten kirjoita uudestaan. ;( Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Invader 26.11.2006 01:48:58 | |
---|
Tai sitten ei.. |
Tunttone 26.11.2006 01:59:15 | |
---|
Warettaminen on perseestä. |
gorgonoidi 26.11.2006 13:44:37 | |
---|
|
Werihukka 26.11.2006 14:58:48 | |
---|
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
gorgonoidi 26.11.2006 15:12:30 | |
---|
Ei iske. Ei saa jalkaa liikkeelle saatika tukkaa heilumaan. :) Mutta kukin tyylillään. Itseasiassa mulla alkaa aina pää hieman nytkymään huomaamattomasti tuon tahdissa. Outoa. |
saastara 26.11.2006 16:04:32 | |
---|
Räppärit ovat ymmärtäneet sen mitä hevarit eivät.. Musiikin pitää groovata. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Super-Jari 26.11.2006 16:06:14 | |
---|
Räppärit ovat ymmärtäneet sen mitä hevarit eivät.. Musiikin pitää groovata. :) Nyt laskeuduit tuonne 14v hevifanin tasolle. |
saastara 26.11.2006 16:28:22 | |
---|
Nyt laskeuduit tuonne 14v hevifanin tasolle. Äläs nyt.. Missasit olennaisen hymiön. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Juustonaksu 26.11.2006 16:34:29 (muokattu 26.11.2006 16:36:37) | |
---|
Tämä on juuri tämä kaikkien aikojen huonoin ja naurettavin argumentti.. Terveisin nimin. "Laitetaan jotkin nopeet rummut sinne alle, hakataan soittimia ja laula sä Saatanasta ja demoneista sillei ilkeesti sinne mikkiin". E: Prkl.. Mihin katosi loppuosa tekstistäni.. Kirottua! Enkä varmana muuten kirjoita uudestaan. ;( Älä nyt, tuohan oli varsin mainio vertaus. Kaksi yhtä hyvää kärjistystä kahdesta eri musiikkityylistä, mitä tässä enää tarvitaan. :D Räppärit ovat ymmärtäneet sen mitä hevarit eivät.. Musiikin pitää groovata. :) Eilen tuli kaverin toimesta kuunneltua täysannos räppiä ja hiphoppia. Suurin osa oli sellaista tylsää peruskamaa, mitä juuri vieroksun, mutta välistä löytyi helmiä. Varsinkin vanhempi 70-90 lukujen kama oli paljon rytmikkäämpää, melodisempaa ja groovimpaa kuin nämä nykyajan MTV-räppärit. Joitain niistä voisi jopa haukkua hyväksi ja alkoi pakostakin jalka vipattamaan jotain Wu Tang Clan:ia kuunnellessa. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |