Aihe: Hämmentävät kitaristit GALLUP
1 2 3 4 5
Spiralmind
27.11.2003 11:06:06

Francesco Fareri... jaksaa aina hämmentää että mitä sen äijän päässä liikkuu kun kuuntelee sen soittoa...
"Indeed." - Teal'c
Jani The Rock
27.11.2003 11:16:26

Johnny Ramone! Billy Zoomin sanoin: "The parts you need, he plays them right. Do you know of anybody that can play the exact same part any better? I still have no idea if that`s all he`s got or if that`s just all he likes". Ja mr. Zoom (melko hämmentävä kitaristi toki itsekin) sanoi tämän jo vuonna -84...
Lowriding appeals to bad dudes.
Nun Chuka
27.11.2003 11:33:53
Ron Thal eli bumblefoot. Osaa soittaa aika pirun hyvin, äijä sekottaa välillä jazzballadin ja junglemetalliväännön keskenään, aika sairaan kuulosta.
skebajaba
27.11.2003 11:41:52
Ron Thal eli bumblefoot. Osaa soittaa aika pirun hyvin, äijä sekottaa välillä jazzballadin ja junglemetalliväännön keskenään, aika sairaan kuulosta.

ron thal on ihan kovaa musaa, on sen verran omalaatuista...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Danny s
27.11.2003 16:40:40
Kun kattoo McCoyn nykyistä kitarointia, siis sillon kun se soittaa hyvin (eroa on miehen hyvän ja huonon päivän välillä kuin yöllä ja päivällä) niin tulee sellainen olo, että miten mies jonka reidet on mun ranteen paksuset bvoi jaksaa seistä koko setin lavalla ja soittaa&näyttää noin rockilta..

naurakaa vaan mutta kokeilkaa elää yksi nelkyt vuotta kuten Hulkko ja katsotaan kuinka moni enää sen jälkeen tajuaa kuinka päin kitaraa pidetään..
reijoteppo
27.11.2003 16:52:28
Marc Ribot, Junior Watson, Danny Gatton, Zoot Horn Rollo, Morris Tepper, Mike Henderson,
R2
27.11.2003 16:54:27
Nuo nopeusmiehet säväyttävät ensikuulemalla, mutta siihen se sitten jääkin, mutta on kuitenkin yksi poikkeus: SHAWN LANE

Tämä mies oli kyllä paras kitaristi, mitä pitkiin aikoihin on ollut tai tulee olemaan. Monesta paikasta olen lukenut, että hänen kaltaisia lahjakkuuksia ei synny kuin yksi sadassa vuodessa.

Käsitykseni kitaransoitosta muuttui, kun kuulin Shawnin soittoa ensimmäisen kerran ja Power Solos opetusvideo teki sitten lopullisen vaikutuksen.
Mc Ban
27.11.2003 17:02:56
Ketkä ovat teille arvon kolleegat olleet sellaisia soittajia, joita kuunnellessa ja katsellessa ei voi muuta kuin pyöritellä päätään ja ihmetellä että: "Miten se tuon oikein tekee?"

Minulle tällaisen vaikutuksen ovat tehneet mm:

Charlie Hunter - Soittaa (custom 8-kielisellä kitarallaan) sekä bassolinjat, että kitaraosat samaan aikaan!
http://www.charliehunter.com/video/index.htm

Paco DeLucia - Ei voi muuta sanoa kuin: Käsittämätöntä!

Mitä noista!

Mutta entäs Yngwie J. Malmsteen!!! Siinä vasta käsittämätön jäbä!
Pedroz
27.11.2003 17:26:37

Kaki King

http://www.kakiking.com

Yhdellä akustisella päästelee neitonen sellaisia juttuja, että huhhuh...
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Nun Chuka
27.11.2003 17:42:12
Kaki King

http://www.kakiking.com

Yhdellä akustisella päästelee neitonen sellaisia juttuja, että huhhuh...

Mul on Kakin levy ja se on aivan loistava. Suosittelen lämpimästi!
Da Make
27.11.2003 17:48:21
Steve Vai.....ootteko kattonu leffan Crossroads, kun katon sitä lopussa olevaa kitarakaksintaistelua niin ei siinä voi kun ihmetellä.

Se jätkä on kunnon eläin. Mutta sitten tämä "Lightning Boy" tulee ja pieksee sen niillä klassisen musiikin taidollaan. Lopuksi taisi Ibanez tipahtaa lattialle.
Aika kiva leffa muuten.
Cräx, Change, Ötöm!?
Eemil
27.11.2003 18:21:22
Se jätkä on kunnon eläin. Mutta sitten tämä "Lightning Boy" tulee ja pieksee sen niillä klassisen musiikin taidollaan. Lopuksi taisi Ibanez tipahtaa lattialle.
Aika kiva leffa muuten.

Plaah...Stevehän soittaa ne voittokitarat oikeasti ite, eli ei tartte kumartaa karate-kidiä. Sitäpaitsi Vailla on paljon vaativampiakin juttuja. Eniten ihmettelen hänen blues-tapping tyyliä. Jos jollakulla sattuu olemaan "Guitarist"-lehden tammikuu 2000 CD, niin tietää mistä puhun.
Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200. Tukekaa köyhää muusikkoa.
Da Make
27.11.2003 18:25:07
Plaah...Stevehän soittaa ne voittokitarat oikeasti ite, eli ei tartte kumartaa karate-kidiä.

Hitto mun piti sanoo tämä, mutta unohdin. Niinhän se on, että niissä soitto kuvissa ei näy samalla kertaa tota Lightning boyta ja kitaraa soittavia sormia. Tiedättehän.
Cräx, Change, Ötöm!?
Swan
27.11.2003 18:29:31
Eniten ihmettelen hänen blues-tapping tyyliä. Jos jollakulla sattuu olemaan "Guitarist"-lehden tammikuu 2000 CD, niin tietää mistä puhun.

Onko se samaa sarjaa kuin tämä?

http://www.totalguitar.co.uk/tec_ar … ?ID=16&Channel=RCK&type=TCH

Vastaan itse gallupiin: Steve Vai on ensi kuulemaltani lähtien hämmentänyt osaamisellaan. En osaa mainita ketään muuta, joka olisi samalla tavalla säväyttänyt.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
lxi
27.11.2003 18:35:23
Marc Ribot, Zoot Horn Rollo

Nuo kaksi minuakin ovat hämmentäneet. Ribot tuli itse asiassa ihan ensimmäisenä kysymyksestä mieleen. Ron Thalia olen vain vähän kuullut mutta hyvin, hyvin erikoista touhua hänenkin soittonsa oli. Fred Tackett, Jonny Greenwood. Ainakin.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Nun Chuka
27.11.2003 19:32:46
Steve Vai on jumala!!
MeatPie
27.11.2003 21:44:34
Tälläisia vähän "erikoisempia" nimiä vaan lisää! Vaikutti mielenkiintoiselta, vaikkei sivuilla mitään audio/video tiedostoja ollutkaan. Täytyypä tsekata josko jostain saisi jotain biisejä kuunneltavaksi.

Olihan tuolla: http://www.kakiking.com/everybodylovesyou/record.html

Aika ikävät sivut vaan... Kivan kuuloista ja omaperäistä materiaalia kyllä.
Cletus Awreetus
27.11.2003 22:06:06
Hitto mun piti sanoo tämä, mutta unohdin. Niinhän se on, että niissä soitto kuvissa ei näy samalla kertaa tota Lightning boyta ja kitaraa soittavia sormia. Tiedättehän.

Ööö... näkyyhän
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Da Make
27.11.2003 22:09:14
Ööö... näkyyhän

Mutta ite se ei oikeasti soitat niitä kunnon juttuja ainakaan. Se on oikeasti joku näytteliä(vekara). Katotaanpa leffa samantien ja katotaan soittaako!
Cräx, Change, Ötöm!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)