Aihe: Kuolematonta
1
seitikki
23.11.2006 23:16:19
Vuosia monta
niin toivotonta
katselin hiljaa
kun
kukkias kitkit

Vuosia monta
niin onnetonta
kuuntelin hiljaa
kun
itses uneen itkit

nyt oon
kyllästynyt olemaan
vain varapuu
joka auringon noustessa
aina unohtuu

Vuosia monta
kuolematonta
haavetta hellin
ja heijasin salaa

Uskomaan en kyennyt
se on nyt mennyt
tunne on kuollut
eikä enää palaa

nyt oon
kyllästynyt olemaan
vain varapuu
joka vuosien saatossa
yksinään juurtuu

rakastuin sinuun
aina uudelleen
lakastuin siihen
samaan kaipuuseen

nyt tahdon vain
itkeä
itseni uneen

nyt tahdon vain
itkeä
itseni uneen.

Olen pattitilanteessa, muuten en todellakaan kirjoittaisi tänne.

Tein tämän aikalailla suoraa, myös säestys ja melodia jo löytyy,
muttakun sain valmiiksi niin en enää tykkääkään yhtään.

Joku tökkii ja pahasti. Hjälpa?
mörrimöykkytyttökökkö
rajajoki
24.11.2006 11:07:23
tuota, jos yhtään ymmärsin sanojasi niin ne taisivat kertoa "rakkaan tukemisesta&menettämisestä ja sen jälkeen kaipuusta"..jokainen tulkitsee aina erilailla ja se on mielestäni hyvissä sanoissa hienoa, pieni epäymmärrys joka saa mielikuvituksen liikkumaan..(näissä sanoissa ei kyllä hirveästi mkuvitus liikkunut mutta kokonaisuus summasi)

voisivatko sanasi olla liian tämänhetkiset ja liian kipeät tähän hetkeen..

itse en harrasta juuri näitä rakkauslurituksia kun jossain elämänvaiheessa kuullostavat liian vuodatukselta....en tiä ei mun juttu..
tai "jos" joskus kirjoitan niin kyllä se on sitten niin verhottu vertauskuviin...

mut kelaile onks toi oikeesti tällä hetkellä kuolematonta ja jos on voit sen vaikka vuoden päästä säveltää jos kappaleen nimi sen kertoo!
piiskaa sydäntalvella!
rajajoki
27.11.2006 17:11:23
Repäisemäni otsikko ei tällä kertaa liity kappaleeseen tuolla tavalla, vaan kertoo kappaleen sisällä vallitsevasta tunteesta ja sen kyseenalaistamisesta. Tms.
allright...

minkä tyylistä musaa muuten ylipäätänsä teet?
mikä on sun tietty soitin jolla sävellät musiikkiasi?
piiskaa sydäntalvella!
seitikki
28.11.2006 21:41:07
allright...

minkä tyylistä musaa muuten ylipäätänsä teet?
mikä on sun tietty soitin jolla sävellät musiikkiasi?

Pianolla sävellän, tyyliä en vielä osaa tarkoin määritellä. Hienoa, sanovat.
mörrimöykkytyttökökkö
rajajoki
30.11.2006 19:55:37
Pianolla sävellän, tyyliä en vielä osaa tarkoin määritellä. Hienoa, sanovat.

ootko kauan soittanut pianoa?
Onko sulla joku bändi alla vai työstätkö kaiken itse jos musiikkiisi kuuluvat esim rummut,basso,kitara,laulu jne..
En itsekkään pysty oman bändin musaa lähtemään luokittelemaan mutta onhan tietty jotain musiikkillisia vaikuttajia sullakin...?

Meidän musaa on sanottu nightwish ja jonkun välimaastoon..itse en sanoisi niin
koska musiikilliset vaikuttajani löytyvät ihan muualta, mutta on tiettyjä asioita joista kyllä diggaan nightwishissä.....
ite tällä hetkellä joudun tekemään kaiken muun paitsi en pianoja..
siis rummut(reasonin redrumilla)skebat,basso,laulut,sanat, sovitukset,miksaukset jne
kiitos siitä etäisyyksien ja mahdollisuuden suurien kasvojen ..perkle
toivottavasti vaikka henk-koht tilanteeni on tällä hetkellä hyvin "särkynyt sydän" meininkiä saataisiin ne kuutisen viisua nauhalle,se paikkaisi ainakin omia arpiani ja parantaisi taas yhtyeen mahdollisuuksia.
ja ehkä joku sanoisi myös meille et "hienoa"... no en tiä tai edes jotain reagointia suuntaan tai toiseen...
piiskaa sydäntalvella!
seitikki
01.12.2006 14:46:25
ootko kauan soittanut pianoa?

Ehkä jonkun kuus vuotta tms., tosin en kyllä yhtään osaa soittaa pianoa. Kunhan sävellän. Nuotteja en osaa laittaa ylös, soinnut osaan.

Onko sulla joku bändi alla vai työstätkö kaiken itse jos musiikkiisi kuuluvat esim rummut,basso,kitara,laulu jne..

Ei ole pändiä alla enkä sellaista toistaiseksi haluakaan. Enkä varmaan myöhemminkään, taustabändin ainoastaan aion vakituisen joskus hankkia. Joskus..
Melodiat teen siis pianolla, ja kitaran kera ollaan soitettu sulhaseni kans (olen siis itse laulaja). Sovitus on kesken, mutta kunhan se saadaan tehtyä niin sit polkaistaan levytys käyntiin. Siinä vaiheessa tulee tietysti ajankohtaiseksi hankkia ne ammattisoittajat taustalle.

En itsekkään pysty oman bändin musaa lähtemään luokittelemaan mutta onhan tietty jotain musiikkillisia vaikuttajia sullakin...?

Kuuntelen paljon Vilkkumaata, Kate Bushia, CMX:ää, Martikaista, Nightwishiäkin, kaikkea mahdollista, mutta en sanoisi et musiikkini muistuttaisi ketään noista.
mörrimöykkytyttökökkö
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)