L4t3 10.11.2006 16:03:59 | |
---|
Ei perskeles lyhyt tukka oo mistään kotosin, siinä menettää rokkari/hevari paljon uskottavuutta, ainakin mun silmissäni :) Hoho. Mietippä vaikka Philip Anselmoa. Oliko se jotenkin pois hänen asenteestaan/imagostaan, silloin kun hänellä paistoi kalju? Tai Kerry king? Hemuliviinaa? |
Dinky 12.11.2006 20:10:39 | |
---|
Lyhyet hiukset on sairaan paljon kätevämmä ja mukavemmat. Ja kasvot tulevat paremmin esiin, vaikka kyllä sellanen vanha englannin lammaskoira-look on aika söötti joillakin... Please don't say I'm insaine 'cause you can't be always right. |
Narin 15.11.2006 14:18:28 | |
---|
Pitkän aikaa hiukset olivat suhteellisen pitkät tai sitten sellaiset melko lyhyet. Nykyisin olen laiskistunut ja en jaksa aamuisin tällätä hiuksia niin otin leikkurin kauniiseen käteen ja kaikki pois. Kaljuna on ihan mukavaa jos jaksaa niitä perinteisiä "Kuulapää", "Kulli jollon korvat" jne sutkautuksia. |
Deggael 17.11.2006 01:05:01 | |
---|
Mistä on peräisin ajatus, ettei miehellä saisi olla pitkät hiukset? (09.05.2006) Kyseessä on melko uusi ilmiö. Vapailla miehillä on ollut pitkät tai puolipitkät hiukset enimmän osan tunnetusta historiasta. 1600- ja 1700-luvuilla miesten muotiin kuului myös hiusten koristelu. Sen sijaan orjilla, sotilailla, merimiehillä ja muilla "työläisillä" on ollut lyhyet hiukset erotukseksi vapaista miehistä. Teille vähän hiusmuodista: Eurooppalaismiesten hiusmuoti muuttui 1800-luvulla teollistumisen myötä. Silloin ajateltiin, että pitkät hiukset häiritsevät työntekoa tehtaissa, konttoreissa ja muissa teollisissa työpaikoissa. Kun yleinen asevelvollisuus otettiin teollistuneissa maissa käyttöön 1900-luvulla, pitkän kuontalon katsottiin olevan sotilaallisen ihanteen vastainen. Lyhyen tukan suosio siis virisi teollistuneen yhteiskunnan elämäntavasta ja arvoista. Maailmanhistoria tuntee omamme lisäksi vain yhden kauden, jolloin miesten hiusten lyhyyttä on ihannoitu. Rooman valtakunnassa vapailla miehillä oli lyhyt tukka erotukseksi pitkätukkaisista barbaareista. Suurin osa antiikin kansoista on kuitenkin ollut pitkätukkaisia. Julkaistu Tiede-lehdessä 3/2006 Hannu Laaksonen kulttuurihistorian tutkija Turun yliopisto "Onnellisuutta, joka perustuu uskomuksiin,
joilla ei ole muuta pohjaa kuin niiden miellyttävyys, ei voida pitää erityisen ihailun arvoisena" -Bertrand Russell |
Prowleri 19.11.2006 03:57:01 | |
---|
Onko tuo muka threadin aloittajalla lyhyt tukka, enemmänkin keskimittainen sanoisin! Itselläni on suunnilleen samaa luokkaa nykyisin, toisaalta tekisi mieli kasvataa kerrankin liuhuletti vielä kun on hiuksia päässä - suvussa kalju alkaa kolmenkympin tienoilla paistaa pahasti :) Däigä! |
Jani The Rock 20.11.2006 14:10:11 | |
---|
Onko tuo muka threadin aloittajalla lyhyt tukka, enemmänkin keskimittainen sanoisin! "Ennen oli ennen ja nyt on nyt - on tukka päästä lähtenyt". The road never ends for me, kid. |
khm 20.11.2006 15:31:26 | |
---|
Kalju kiiltää ja on siisti. 2 päivänvälein se kuitenkin on höylättävä. Eikä tarvi pelleillä hoitoaineitten kansa yms yms. Olé! |
Vainhaalee 21.11.2006 13:33:47 | |
---|
Eikä tarvi pelleillä hoitoaineitten kansa yms yms. "Sen minkä shampoossa säästää, menettää saippuassa..." -Isä The Flashing Psychedelic Kid |
Tub 21.11.2006 20:14:17 | |
---|
mää en tiä et kannattaisko mun kasvattaa sellaset rölli hiukset jokka mul oli ennen vai pitää nää saman tyyliset ku esim sid viciouksella oli. |
Jani The Rock 21.11.2006 20:19:10 | |
---|
mää en tiä et kannattaisko mun kasvattaa sellaset rölli hiukset jokka mul oli ennen vai pitää nää saman tyyliset ku esim sid viciouksella oli. Se on oikein, mikä ittestä parhaalta tuntuu. Mutta jos ei osaa päättää, homma onkin hankalaa. Kyllä mä olen joskus manannut sitä että hiustyyliä ei voi vaihtaa samalla lailla kuin vaatteita. The road never ends for me, kid. |
kingnothing 22.11.2006 21:23:57 | |
---|
Noniin, tänään sitten lähti keesikin, nyt on kauttaaltaan 9mm, on taas totuttelemista. Eipä olekaan ollut näin vähän hiusta päässä sitten ala-asteen toisen luokan. Kuinka tämän tuntisi omaksi pääkseen Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
ministeri 22.11.2006 21:42:12 | |
---|
Kyllä kunnon miehekäs pitkä tukka vaan on poikaa...Eihän näistä nyky nuorista tiedä onko ne tyttöjä vai poikia. Kaiken maailman tuiskuja ja muuta tupsua :) |
Blue Moon 23.11.2006 04:08:49 | |
---|
Onk tääl vieläkin jotain hippejä ?? Menkää nyt pohtimaan sitä hippifledaa johonkin pitkätukkaketjuun ?? |
Oceancalibra 24.11.2006 12:30:00 | |
---|
Just kävin leikkauttaa hiukset paljo lyhyemmiksi, iha kivalta tuntuu.. grr "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Mordax 24.11.2006 15:09:47 | |
---|
Lyhyet hiukset ovat parhautta! "Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia." |
Mun mielestä lyhyet hiukset eivät laske kenenkään rock-henkilön rock uskottavuutta. Esimerkkinä vaikka Bruce Dickinson, miehestähän tuli ihan ihmisen näköinen kun lyhensi hiuksiaan. Eriasia on sitten se jos rock-uskottavuus perustuu pelkästään niihin hiuksiin, sitten ne kannattaa pitää pitkänä. |
Mirrinsane 26.11.2006 16:35:52 | |
---|
Mutta jos ei osaa päättää, homma onkin hankalaa. Kyllä mä olen joskus manannut sitä että hiustyyliä ei voi vaihtaa samalla lailla kuin vaatteita. Tuo on muuten hevonkukkua. Itsellänihän sama tukka korkeintaan muutaman kuukauden. Jos lyhyestä tahtoo pitkän, on ongelma, mutta puolipitkän mallinmuuntelu on helppoa ja kivaa. Hiukset on sitä varten, että niillä voisi leikkiä. (nimimerkillä klanikalju) kalamies#52 >-)))> |
Vainhaalee 26.11.2006 17:10:55 | |
---|
The Flashing Psychedelic Kid |
ministeri 26.11.2006 18:27:26 | |
---|
|
JPQ 27.11.2006 05:48:58 | |
---|
Lyhyet hiukset ovat parhautta! Riippuu kyllä kantajasta mikä tukka parhautta. Eräät tosi naurettavia lyhyen tukan kanssa. Eli ulkonäön mukaan pitäs valita kasvon piirteet ekana. |