KoRn88. 10.11.2006 15:01:41 (muokattu 10.11.2006 15:02:22) | |
---|
Tämmöistä settiä oli näemmä ollut Lontoossa: Aika jees tuo setti mun mielestä on. Tasasesti tavaraa vanhemmiltakin levyiltä. Tosin parempihan se ois vähän pidempänä, mutta näillä mennään. Windowpanen olis kyllä voinu korvata jollain toisella biisillä ku kyseinen biisihän soitetaan Lamentationsillakin. |
PJS 10.11.2006 15:04:56 | |
---|
Jostain syystä mullekin toimii paremmin Opethin uudempi puolisko kuin vanha. samoin mulle,. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
HB 23.11.2006 23:09:50 | |
---|
Pistäkäähän kommentia 5.1-ääniraidasta. Onko DTS vai DD. Jos olis DVD-audio, niin ostasin levyn kyllä oitis, mutta näinhän ei ole kyseessä. Löytyy sekä että eli DTS ja Digitaali. Vasta toisen olen ehtinyt kuunnella ja senkin aika hätäseen, eli en kommentoi sen tarkemmin vielä tässä vaiheessa. |
tietääkö kukaan onko Opeth tulossa kesällä mahdollisesti suomeen? Kato Jyrgenberi! |
gorgonoidi 24.11.2006 17:17:39 | |
---|
tietääkö kukaan onko Opeth tulossa kesällä mahdollisesti suomeen? Ei kyllä mitään teitoo. Kunpa tulisikin. |
Akiman 24.11.2006 17:22:04 | |
---|
tietääkö kukaan onko Opeth tulossa kesällä mahdollisesti suomeen? Toivottavasti ei. Kesä tarkottaisi 5-6 biisin festarikeikkoja, joita nähtiin jo kolme. Uusi levy ja klubikiertue täysipitkällä setillä, kiitos. :: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: THE HAUNTED, PROFANE OMEN ja TAROT :: |
gorgonoidi 24.11.2006 17:26:19 (muokattu 24.11.2006 17:26:31) | |
---|
Toivottavasti ei. Kesä tarkottaisi 5-6 biisin festarikeikkoja, joita nähtiin jo kolme. Uusi levy ja klubikiertue täysipitkällä setillä, kiitos. Tätä tätä tätä tätä ja äkkiä tätä! E: nii ja DVD |
MaD PiAnIsT 24.11.2006 20:32:24 | |
---|
Toivottavasti ei. Kesä tarkottaisi 5-6 biisin festarikeikkoja, joita nähtiin jo kolme. Uusi levy ja klubikiertue täysipitkällä setillä, kiitos. Itse toivoisin Martin Axenrotin nopeaa poistumista ja Martin Lopezin nopeaa palaamista. Itseä ei tuo Axen riuhtominen ja mäiskytys iske sitten ollenkaan. Lopezilla oli sentään rytmi veressä ja jamia soitossa. Axella sitä ei mielestäni ole taas yhtään. Luulen, että Opeth on jo tehnyt parhaimmat albuminsa, mutta tulevaa levyä on mukava odotella, vaikka tietääkin että ei ole sitä samaa jamia rummuissa enää. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Shitmanek 24.11.2006 20:45:03 (muokattu 24.11.2006 20:45:34) | |
---|
Itse toivoisin Martin Axenrotin nopeaa poistumista ja Martin Lopezin nopeaa palaamista. Itseä ei tuo Axen riuhtominen ja mäiskytys iske sitten ollenkaan. Lopezilla oli sentään rytmi veressä ja jamia soitossa. Axella sitä ei mielestäni ole taas yhtään. Luulen, että Opeth on jo tehnyt parhaimmat albuminsa, mutta tulevaa levyä on mukava odotella, vaikka tietääkin että ei ole sitä samaa jamia rummuissa enää. Lopez ei kyllä ainakaan minun tietojeni mukaan ole enää tulossa takaisin. E: Ja ihan hyvin Axe vetää, varsinkin tuolla coverilla jonka hän nauhoitti viime vuonna Opethin kanssa. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" |
lethus1 24.11.2006 21:01:24 | |
---|
... Axella sitä ei mielestäni ole taas yhtään. Et YHTÄÄN liioittele ? Tämä maailma on sitten täynnä rytmintajuttomia rumpaleita kun Axeen verrataan. Vompatti. |
gorgonoidi 24.11.2006 21:28:38 | |
---|
Et YHTÄÄN liioittele ? Tämä maailma on sitten täynnä rytmintajuttomia rumpaleita kun Axeen verrataan. Totta. Miten voi Axe väittää huonoksi jos tätä ei ole ollut todistamassa ja näkemisäni videoklipeissä Axe vetelee varsin mallikkaasti, ja sanotaan nyt vielä, että Åkefieldthän on todella paljon ollut rumpujen teossa mukana My Arms, Your Hearsesta lähtien ja kyllä hänkin niihin vaikuttaa joten en usko että on hirveästi mitään pelkäämisne aihetta. Opeth voi tehdä vaikka minkälaisia levyjä vielä :) |
FatSam 24.11.2006 21:36:35 | |
---|
Totta. Miten voi Axe väittää huonoksi jos tätä ei ole ollut todistamassa ja näkemisäni videoklipeissä Axe vetelee varsin mallikkaasti Ni! Tuo Lopezin rumpalointi on varsinkin uutukaisella ihan täydellistä ja jumalaista, mutta mitä Opethin Ruississa näin, Axenroth veti aivan perkeleen hyvin. Sekä mätöt, että rauhalliset kohdat. Paitsi se veti pasarit niin hullun lujaa, että kitarat peitty vähän ;) I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
gorgonoidi 24.11.2006 21:51:33 | |
---|
Ni! Tuo Lopezin rumpalointi on varsinkin uutukaisella ihan täydellistä ja jumalaista, mutta mitä Opethin Ruississa näin, Axenroth veti aivan perkeleen hyvin. Sekä mätöt, että rauhalliset kohdat. Paitsi se veti pasarit niin hullun lujaa, että kitarat peitty vähän ;) Joo, ja Tuskassa myös. Sielläkin tais olla vähän liian kovalla ne rumpujen basarit. |
Heartwood 24.11.2006 22:11:11 | |
---|
Hehe. Ihan kuin tätä rumpaliosastoa olisi puitu aiemminkin. Myönnettäköön, että Axenrot vetää ainakin sen Soldier of Fortunen ihan mukavasti. Silti Lopezin tyylitaju ja svengi olivat korvaamaton osa Opethin musiikkia, joten väistämättä mielen valtaa epätietoisuus tulevan suhteen. Siitä nyt ei tule mitään, jos Axenrot ryhtyy apinoimaan edeltäjäänsä, tuokoon ennemmin jotain uutta ja omaa tilalle. Varovaisen toiveikkaana odotan silti uutta Opeth-levyä, enkä mitään tai ketään tuomitse ennen kuin olen seuraavan lätyn läpi kuunnellut. Silti minustakin vähän tuntuu siltä, että Opethin parhaat vuodet alkavat olla takana. Toivottavasti olen väärässä. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
gorgonoidi 24.11.2006 22:23:48 | |
---|
Hehe. Ihan kuin tätä rumpaliosastoa olisi puitu aiemminkin. Myönnettäköön, että Axenrot vetää ainakin sen Soldier of Fortunen ihan mukavasti. Silti Lopezin tyylitaju ja svengi olivat korvaamaton osa Opethin musiikkia, joten väistämättä mielen valtaa epätietoisuus tulevan suhteen. Siitä nyt ei tule mitään, jos Axenrot ryhtyy apinoimaan edeltäjäänsä, tuokoon ennemmin jotain uutta ja omaa tilalle. Varovaisen toiveikkaana odotan silti uutta Opeth-levyä, enkä mitään tai ketään tuomitse ennen kuin olen seuraavan lätyn läpi kuunnellut. Silti minustakin vähän tuntuu siltä, että Opethin parhaat vuodet alkavat olla takana. Toivottavasti olen väärässä. Aika näyttää. Opeth:han ei ole koko 16:sta vuoden urallaan tehnyt huonoa levyä, ja täydellisiäkin löytyy omasta mielestäni 4 kpl. Jotkut voivat olla eri mieltä, mutta itse en pysty edes kuvittelemaan että Opeth tekisi huonon levyn, ehkä välttävän, mutta että ihan huonon niin... Ei ei ei, ei onnistu. Täydellinen siitä seuraavastakin tulee :) Uutta (mahdollista) DVD:tä odotellessa. |
Sakmäster 25.11.2006 00:55:19 | |
---|
Helvetin helvetti, pitäs saada Ööpethi äkkiä Suomen maalle...Tekisivätpä vaikkapa viiden keikan kiertueen Suomessa, eripuolilla suomea klubeilla. Vaikkapa Tavastia,Lutakko, Teatria jne.... Larsson bergeri |
SuvantoJ- 25.11.2006 00:58:18 | |
---|
Helvetin helvetti, pitäs saada Ööpethi äkkiä Suomen maalle...Tekisivätpä vaikkapa viiden keikan kiertueen Suomessa, eripuolilla suomea klubeilla. Vaikkapa Tavastia,Lutakko, Teatria jne.... Vastahan ne vuoden sisään (no okei, vuosi ja pari kuukautta) ovat Suomessa kuusi keikkaa vetäneet. M.A.C.H.O. # 3 - My name is spelt "Luxury Yacht" but it's pronounced "Throatwobbler Mangrove" |
gorgonoidi 25.11.2006 01:02:49 | |
---|
Vastahan ne vuoden sisään (no okei, vuosi ja pari kuukautta) ovat Suomessa kuusi keikkaa vetäneet. Nii, mutta lisää vaan. |
Sakmäster 25.11.2006 01:10:54 | |
---|
Bändi on noussut meikäläisen silmissä semmoseen suosioon, että pakko päästä näkemään livenä. Tällä hetkellä ehdottomasti parhaassa joukossa. Kesällä olivat festareilla, mutta vetivätkö klubi-keikkoja paljon? missä jos vetivät? Larsson bergeri |
gorgonoidi 25.11.2006 01:16:35 | |
---|
Bändi on noussut meikäläisen silmissä semmoseen suosioon, että pakko päästä näkemään livenä. Tällä hetkellä ehdottomasti parhaassa joukossa. Kesällä olivat festareilla, mutta vetivätkö klubi-keikkoja paljon? missä jos vetivät? Eivät vedelleet klubeilla, mutta Mike sanoi Tuskassa, että tulevat Suomen maalle takaisin heti kun pääsevät. No ainahan ne niin sanoo, mutta jos sitä Mikee uskois. |