Paupali 12.11.2006 18:06:28 | |
---|
jouluaattona koko äidin puoli suvustani(minä siis mukaanluettuna) kokoonnumme isoäitini luokse viettämään joulua. tapana on ollut, että minä esitän pari-kolme joululaulua. tänä vuonna en tiedä mitä laulaisin, ja klassisen laulun tunneilla käyneenä/käyvänä minun kuuluisi olla niin teknisesti kehittynyttä että, ja sen pitäisi kuulua myös lauluissa/lauluvalinnoissa. olen aikojen varrella laulanut mm. varpunen jouluaamuna, sylvian joululaulu, jne.., mutta tänä vuonna pitäisi tosiaankin nostaa rimaa huimasti. harjoittelu alkaa laulutunneilla huomisiltapäivällä, joten jos joku ehtii auttaa valintojen kanssa ennen sitä, niin olisi hienoa :) kiitos jo etukäteen. innocence reborn once more |
Jeweli 13.11.2006 09:36:13 | |
---|
Mökit nukkuu lumiset on hieno ja haastava kappale. Tahtilaji vaihtelee 2/4 - 3/4 - 4/4.. Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
KantriKatri 13.11.2006 10:53:32 | |
---|
jouluaattona koko äidin puoli suvustani(minä siis mukaanluettuna) kokoonnumme isoäitini luokse viettämään joulua. tapana on ollut, että minä esitän pari-kolme joululaulua. tänä vuonna en tiedä mitä laulaisin, ja klassisen laulun tunneilla käyneenä/käyvänä minun kuuluisi olla niin teknisesti kehittynyttä että, ja sen pitäisi kuulua myös lauluissa/lauluvalinnoissa. olen aikojen varrella laulanut mm. varpunen jouluaamuna, sylvian joululaulu, jne.., mutta tänä vuonna pitäisi tosiaankin nostaa rimaa huimasti. harjoittelu alkaa laulutunneilla huomisiltapäivällä, joten jos joku ehtii auttaa valintojen kanssa ennen sitä, niin olisi hienoa :) kiitos jo etukäteen. Carola Häggqvistillä on hieno koululevy "Jul i Betlehem" ja siellä on paljon hyviä kipaleita. Oma suosikkini on todella kaunis kappale "Himlen i Din Famn"Kannattaa tutustua! www.catleeco.com |
MartinB 14.11.2006 15:20:29 | |
---|
http://www.ingeb.org/spiritua/oholynig.html Siinä olisi vähän sellaista sankarillista matskua. Tuosta "melodiasta" (ykkösen kuuntelin) joka tuolla sivulla on (midi) en antaisi paljon mitään, ei saa oikein selvää... transponointikin saattaisi olla ihan fiksua... tämähän on useinkin tenorien laulama. Esim. Björling vuonna '59, siksi se onkin niin kaunis ruotsiksi... ;) Hmmm... joululauluthan on pakollisestikin vähän sellaista kristillistä tavaraa, joten joulunahan se on ihan OK. |
Koivulahti 21.11.2006 01:30:20 | |
---|
http://www.sanoittajat.fi/Sanoittaja_Samuli_Koivulahti.html
www.sanoittajat.fi |
Anna Eriksson - Anna joulu =) Ihan mukavan kuulonen minun mielestä.. Olis mukavaa laulaa jossain mukavassa kokoonpanossa. Mutta eipä se tietenkään onnistu ku ei vedä mitään heviä. *mutin* |