bedlam 13.11.2006 00:01:37 | |
---|
Näin ainakin itse puhuvat kahdesta uusimmasta levystä. Kerralla purkkiin livenä studiossa. No sitten täytyy kyl hattua nostaa jos kerran näin on. Oikia meininki. |
JohnJ 22.11.2006 16:02:37 | |
---|
DVD:n julkaisupäivä tänään, onko kukaan vielä ehtinyt saamaan käsiinsä? Mä laitoin eilen tilaukseen 2-dvd-version, saa nähdä tuleeko vielä tällä viikolla. Jos spessussa olis ylimäärästä kuvamateriaalia niin oisin ehdottomasti ottanut sen, mutta äänilevyjen muodossa en koe samaa keikkaa tarvitsevani, ainakaan tuolla hintaerolla. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Räbbänä 22.11.2006 16:34:35 (muokattu 22.11.2006 16:35:17) | |
---|
DVD:n julkaisupäivä tänään, onko kukaan vielä ehtinyt saamaan käsiinsä? Mä laitoin eilen tilaukseen 2-dvd-version, saa nähdä tuleeko vielä tällä viikolla. Jos spessussa olis ylimäärästä kuvamateriaalia niin oisin ehdottomasti ottanut sen, mutta äänilevyjen muodossa en koe samaa keikkaa tarvitsevani, ainakaan tuolla hintaerolla. Just hain omani postista. Melkonen paketti vaikuttas olevan. Katsominen kyllä jää perjantaille näillä näkymin kun huomenna alkaa koeviikko. Edit: Ja mukana tuli ennakkotilaajana tuo A4-kokoinen harmaasävyinen valokuva herroista hautakummulla |
Mufasa 22.11.2006 17:14:46 (muokattu 22.11.2006 17:15:14) | |
---|
Tänään ostin omani ja jostain helvetin syystä koko paska on mustavalkoinen. Siis koko keikka ja lisämateriaalit. Kun levyn laittaa sisään niin koko telkkarista katoaa värit. En ymmärrä miksi. Joko levy on viallinen tai telkkari tai dvd-soitin. En kyllä usko, että telkkarissa tai soittimessa on mitään vikaa koska ikinä minkään muun levyn kanssa ole näin tapahtunut. Soitinkin on melko uusi. Eipä tota viitti mustavalkosena kattoo... Vittu. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Räbbänä 22.11.2006 18:37:11 | |
---|
Tänään ostin omani ja jostain helvetin syystä koko paska on mustavalkoinen. Siis koko keikka ja lisämateriaalit. Kun levyn laittaa sisään niin koko telkkarista katoaa värit. En ymmärrä miksi. Joko levy on viallinen tai telkkari tai dvd-soitin. En kyllä usko, että telkkarissa tai soittimessa on mitään vikaa koska ikinä minkään muun levyn kanssa ole näin tapahtunut. Soitinkin on melko uusi. Eipä tota viitti mustavalkosena kattoo... Vittu. Itellä ainakin toimi mitä nyt sitä Boonus DVD:tä kattelin. Lisäksi huomasin että mun paketissa oli kaksi samanlaista kansivihkosta. |
cadabra 22.11.2006 18:45:23 | |
---|
Noh onkos ostamisen arvonen? Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä. |
Räbbänä 22.11.2006 19:31:15 | |
---|
Noh onkos ostamisen arvonen? Nopealla vilkaisulla sanon notta on. |
Mufasa 22.11.2006 20:18:35 | |
---|
Itellä ainakin toimi mitä nyt sitä Boonus DVD:tä kattelin. Lisäksi huomasin että mun paketissa oli kaksi samanlaista kansivihkosta. Joo kyllä mullakin koneella toimii ku kokeilin, mutta telkkarista en saa toimimaan kun mustavalkosena. Kumma juttu. Vois viikonloppuna kokeilla vanhempien kotona uudella telkkarilla jos tulis väritkin. Vaatiiko tää kuinka uutta telkkaria tai jotain? Kun kyllä tolla mun vanhalla on kaikki muut deeveedeet toiminu... Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
bedlam 23.11.2006 11:36:03 (muokattu 23.11.2006 11:36:39) | |
---|
En tiedä asiasta mitään, mutta tarkistakaapa, ettette ole ostaneet NTSC-versiota. (takakannessa lukee kaikissa dvd-julkaisuissa pienellä joko PAL tai NTSC). NTSC-dvd:t näkyvät monesti mustavalkoisena sellaisissa töllöttimissä, jotka eivät sitä tue. |
DieGr 23.11.2006 12:17:29 | |
---|
Joo kyllä mullakin koneella toimii ku kokeilin, mutta telkkarista en saa toimimaan kun mustavalkosena. Kumma juttu. Vois viikonloppuna kokeilla vanhempien kotona uudella telkkarilla jos tulis väritkin. Vaatiiko tää kuinka uutta telkkaria tai jotain? Kun kyllä tolla mun vanhalla on kaikki muut deeveedeet toiminu... Kannattanee käydä ruinaamassa jos muu ei auta. Kylse 20e kallista on jos ei saa mitä on luvattu. http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Aloittelijatar 23.11.2006 12:20:11 (muokattu 23.11.2006 12:21:43) | |
---|
Mullakin näkyi ensin mustavalkoisena, mutta sitten sain vaihdettua dvd-soittimesta asetuksia siten että alkoi näkyä jo väritkin. Telkkari mulla on aika vanha. Mutta nyt siis näkyy ihan oikein!! Ja olihan se ostamisen arvoinen. Ja juuri noita PAL ja NTSC (tai mitä ikinä olivatkaan) hässäköitä muuttelin soittimesta.. |
Mufasa 23.11.2006 12:38:31 | |
---|
En tiedä asiasta mitään, mutta tarkistakaapa, ettette ole ostaneet NTSC-versiota. (takakannessa lukee kaikissa dvd-julkaisuissa pienellä joko PAL tai NTSC). NTSC-dvd:t näkyvät monesti mustavalkoisena sellaisissa töllöttimissä, jotka eivät sitä tue. NTSC siellä lukee eikä PAL. Enhän mä mitään näistä jutuista tiedä joten otin vaan ekan mikä käteen tarttu. Onko tosta sitten myynnissä pelkkiä PAL versioitakin? Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Mufasa 23.11.2006 12:48:53 | |
---|
No nyt sain mäkin värit toimimaan. Räpläsin aikani noita soittimen asetuksia ja sitten yhtä-äkkiä värit ilmesty. Siistiä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Ukkosenjumala 23.11.2006 13:09:40 | |
---|
No millanen se dvd nyt sitten on? Eilen jäi Infernon ennakkokatselu väliin, ku ei viittiny yksin mennä (!).. Että kannattaako joulupukilta toivoa, onko sen arvoinen? :) JepJep |
Räbbänä 23.11.2006 13:33:07 | |
---|
No millanen se dvd nyt sitten on? Eilen jäi Infernon ennakkokatselu väliin, ku ei viittiny yksin mennä (!).. Että kannattaako joulupukilta toivoa, onko sen arvoinen? :) Kannattaa. Saattanan hyvä, just sain katottua loppuun. BonusDVD:kin mielestäni melko hyvä. |
Curry 23.11.2006 13:34:01 | |
---|
Kakkoslevyä en oo vielä ehtinyt kattomaan, mutta itse keikka on jotain aivan käsittämättömän hienoa. Kyllä tuota katsoessa pystyy aistimaan sen ainutkertaisen tunnelman, mikä tuona iltana oli. Varsinkin Aika multaa muistot, No one there, uran päätösbiisi End of the road ja tämän jälkeen nauhalta tuleva Mourn pistävät ihokarvat pystyyn ja tipan linssiin. Perkeleen hyvä lätty, pitää tuo kakkoslevy kattoa kunhan ehtii. "If you believe that feeling bad or worrying long enough will change a fact, then you are residing on another planet with a different reality system." -Wayne W. Dyer- |
Mufasa 23.11.2006 15:06:33 | |
---|
Boonus dvd on ainakin ihan hauskaa katottavaa, vaikka olisin toivonu vanhempaakin kuvamateriaalia mukaan. Ite keikkaa en oo vielä ehtiny tarkastamaan. Täytyy huomenna katsoa alkoholin kera. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Mipe-iha-ite 23.11.2006 21:30:37 | |
---|
On se huikee paketti. ostakaa ihimeessä. pakko mainita että tällä hetkellä reenaan Senareitten entisessä reenikämpässä o/. Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
On se huikee paketti. ostakaa ihimeessä. pakko mainita että tällä hetkellä reenaan Senareitten entisessä reenikämpässä o/. Ai tossa VR:n tiloissa? M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
bedlam 24.11.2006 10:00:56 (muokattu 24.11.2006 10:02:36) | |
---|
NTSC siellä lukee eikä PAL. Enhän mä mitään näistä jutuista tiedä joten otin vaan ekan mikä käteen tarttu. Onko tosta sitten myynnissä pelkkiä PAL versioitakin? PAL on Euroopassa käytetty värijärjestelmä ja NTSC Pohjois-Amerikan oma, laadultaan hieman heikompi järjestelmä. Eli jonkinlainen moka on sitten varmaankin sattunut, kun myyvät amerikanversiota Suomen levykaupoissa. Yleensä kaikki Suomessa kaupoissa myytävät dvd:t ovat nimenomaan PAL-levyjä. Mutta kannattaa ajatella positiivisesti, saitte pidemmän version! NTSC-dvd pyörii nimittäin hieman hitaammin, 100 minuutin PAL-levy kestää NTSC:nä 104 minuuttia! ;) |