Exhausted 23.11.2006 17:22:08 | |
---|
Yksi vuoden tylsimmistä pettymyksistä tämä kyllä oli. Ei sillä että vanhemmatkaan levyt olisivat olleet sen pidempikestoisia. Alive or Just Breathing on mulla ainakin ollut vuodesta 2003 saakka aika tasaisesti kuuntelussa. The End of Heartache oli vähän nopeammin kuluva, eikä sitä oikeastaan missään vaiheessa tehnyt mieli kuunnella kokonaan. |
Alive or Just Breathing on mulla ainakin ollut vuodesta 2003 saakka aika tasaisesti kuuntelussa. The End of Heartache oli vähän nopeammin kuluva, eikä sitä oikeastaan missään vaiheessa tehnyt mieli kuunnella kokonaan. Sama. TEOH alku o kovaa jyystöä mut loppupuolen biisit ei ihan pärjää vertailussa. Alivella saundit vie kans voiton näistä uudemmista. Enemmän ballsia ja "oikeeta" saundia. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Cathi777 23.11.2006 21:05:03 | |
---|
Itseä tässä bändissä ärsyttää se, että kaikki on niin samasta puusta veistettyä, että levyn kuuntelukokemukset on todella puuduttavia. Pitäisi olla enemmän vivahteita tässä hommassa, kun nyt kuulostaa siltä, että koko ajan vain soitetaan sitä samaa biisiä. Tavallaan se biisi voi olla hyväkin, mutta en mä jaksa levyllistä samaa biisiä kuunnella. Only pop music can break my heart... |
simperi 24.11.2006 11:26:18 | |
---|
Ihan hyvä levyhän tämä, mutta ei tässä mitään uutta tunnu olevan. "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon) |
Exhausted 24.11.2006 20:49:04 | |
---|
Levyn alkupuolisko alkaa avautumaan. Tosin aika häiritsevän paljon on toistettua samoja juttuja. |
Lego 24.11.2006 20:52:53 | |
---|
Jeps, metalcoren Iron Maiden iskee taas, tehdään uusi levy minimaalisilla uudistuksilla ja silti kansa tykkää kuin hullu puurosta. Levy jää levykauppaan ja vanhemmat levyt uusintakuunteluun jos tätä haluaa. Harmi, odotin enemmän. |
elais 24.11.2006 21:01:47 | |
---|
|
Exhausted 24.11.2006 21:29:58 | |
---|
Hulvatonta :D |
Exhausted 24.11.2006 21:35:02 | |
---|
Levynkannen mukaan on taas Mesan vahvarit muuten käytössä. Tai ainakin sponssit on niiltä eikä esim. Framukselta tai H&K:lta. |
kyseinen 25.11.2006 14:53:08 (muokattu 25.11.2006 14:56:09) | |
---|
Melodisuus ja puhdas laulu on lisääntynyt ehkä häiritsevän paljon. Tuntuu että biiseissä ei ole kamalasti mitään rakentavaa ideaa, pelkästään noita siirappisia sointukulkuja ja stemmakitaroita. Riffitkään ei kuulosta oikein rankalta. Tämä kommentti sai minut "hankkimaan" levyn kuunteluun. Aiemmin KsE:n lähes kokonaan skipanneen korvaan tämä kuulostaa ihan hyvältä. Mutta kuten tietävämmät tässä ovat edellä todenneet, kovin samasta puustahan biisit on veistetty. (Eye of the Storminkin säkeistömelodiat on ihan samat kuin End of Heartachessa.) Mutta ns. "uutena" musiikkina, jota tämä minulle siis kutakuinkin on, tää kuulostaa ihan veikeältä. Voisin suositella jollekulle, joka ei ole KsE:tä ennen kuullut. E: Niin ja vanhana (tai ehkä pikemminkin entisenä) Mike Patton -megafriikkinä en voi hymyilemättä tän bändin puhdasta laulantaa kuullessani. Ihan yksi yhteen. Yksi syy, miksi on täysin mahdoton suhtautua tähän jotenkin täysin vakavasti. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Hapou 25.11.2006 19:16:06 | |
---|
En ole vielä nähnyt DVD:tä mutta ajattelin ostaa kun tiedän että sellainenkin on. Jenkkimetallibändi iskee kovaa ja hienosti. Tein joskus samallaiset housut kuin sillä yhdellä kitaristilla eli polven kohtaalta ratki. Ne oli siistit. End of Heartache on kyl kovin metalcore biisi minkä oon jenkeistä kuullut. |
Migo 25.11.2006 19:40:02 | |
---|
En ole vielä nähnyt DVD:tä mutta ajattelin ostaa kun tiedän että sellainenkin on. Jenkkimetallibändi iskee kovaa ja hienosti. Tein joskus samallaiset housut kuin sillä yhdellä kitaristilla eli polven kohtaalta ratki. Ne oli siistit. End of Heartache on kyl kovin metalcore biisi minkä oon jenkeistä kuullut. Kannattaa tosiaan hommata se dvd. On nimittäin todella hyvä se niitten liveveto. Niinpä.. |
Liver-Box 25.11.2006 21:13:19 | |
---|
Kannattaa tosiaan hommata se dvd. On nimittäin todella hyvä se niitten liveveto. Niin o. Parhaita musadvdeitä mitä o tullu ostettuu. Laitampa pyörimää just ny! Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Ziggy Bubba 26.11.2006 21:20:02 | |
---|
Juu tuo DVD on kyllä todella asiallinen paketti, niin itse live-osuuden kuin muunkin matskun osalta. CD-WOW.COM:sta tilasin tuon uuden lätyn, hintaa tuli vaivaset 11,70€... Onneks en ehtinyt hakea levyä ennen kuin kaveri tuosta diilistä kertoi :) www.mikseri.net/sigkk My musique |
Exhausted 29.11.2006 23:16:17 | |
---|
|
Ziggy Bubba 30.11.2006 02:04:25 | |
---|
http://main.victorme.com/show/?id=9381 tuon sivun mukaan messissä tammikuussa Nosturissa on myös The Haunted. Asiallista! No voihan perse, todella hieno homma jos näin on!! Vaikka uusin Haunted ei parin ekan kuuntelun aikana ole ihan täysin auennutkaan, niin kyllä tuo on taattu live-bändi. Ois muuten harvinaisen timmi "lämmittelijä".... Ottaen huomioon KsE:n At The Gates-vaikutteet, tuo on melkein kuin oppipoika pääsis opettamaan mestaria :) www.mikseri.net/sigkk My musique |
Exhausted 30.11.2006 05:56:04 | |
---|
Hmm, ilmeisesti Hauntedilla on kuitenkin oma Suomen-kiertue aiemmin tammikuussa...en menis takuuseen tuosta sittenkään. |
cerulean 30.11.2006 10:04:04 | |
---|
Hmm, ilmeisesti Hauntedilla on kuitenkin oma Suomen-kiertue aiemmin tammikuussa...en menis takuuseen tuosta sittenkään. Joo, noi kaikki The Hauntedin oman Euroopan kiertueen päivämäärät on siirretty tulevaisuuteen. Onneks en tilannut vielä lippuja tolle Hauntedin turun keikalle. No onhan mulla lippu tonne killswitchiinkin, niin näkee Hauntedin pari kertaa seuraavan puolen vuoden sisällä ;) Lähteenä toimi muuten blabbermouth... After Ruth left me, ive been ruthless. |
janne_p 30.11.2006 15:02:14 | |
---|
Joo, noi kaikki The Hauntedin oman Euroopan kiertueen päivämäärät on siirretty tulevaisuuteen. Onneks en tilannut vielä lippuja tolle Hauntedin turun keikalle. No onhan mulla lippu tonne killswitchiinkin, niin näkee Hauntedin pari kertaa seuraavan puolen vuoden sisällä ;) Lähteenä toimi muuten blabbermouth... The Haunted and Burst (New) Suomen kiertue: Jan 10, 2007 - Klubi, Turku, FI Jan 11, 2007 - Klubi, Tampere, FI Jan 12, 2007 - Lutakko, Jyväskylä, FI Jan 13, 2007 - Nosturi, Helsinki, FI THE HAUNTED supporting KILLSWITCH ENGAGE: Euroopan kiertue Jan. 07 - Nottingham, UK @ Rock City Jan. 08 - Glasgow, SCO @ Barrowlands Jan. 10 - Dublin, IRE @ Ambassador Theatre Jan. 11 - Manchester, UK @ Academy Jan. 12 - Birmingham, UK @ Academy Jan. 13 - London, UK @ Brixton Academy Jan. 14 - Bristol, UK @ Academy Jan. 16 - Paris, FRA @ Elysee Montmartre Jan. 17 - Utrecht, NL @ Tivoli Jan. 18 - Antwerpen, BEL @ Hof Ter Lo Jan. 19 - Herford, GER @ X Jan. 20 - Hamburg, GER @ Große Freiheit 36 Jan. 25 - Berlin, GER @ Postbahnhof Jan. 26 - Chemnitz, GER @ Südbahnhof Jan. 27 - Wiesbaden, GER @ Schlachthof Jan. 28 - Köln, GER @ Live Music Hall Jan. 29 - Stuttgart, GER @ Longhorn LKA Jan. 31 - München, GER @ Backstage Feb. 01 - Zürich, SWI @ Rohstofflager Feb. 02 - Milan, ITA @ Transilvania Feb. 03 - Linz, AUS @ Posthof En mä ainakaan näe sitä nosturissa KsEn lämppärinä tuossa listassa, sitä paitsi, jos niillä on neljän päivän kiertue suomessa 2 vko ennen tuota, niin tuskimpa ovat KsEn kanssa nosturissa. |
thescientist 30.11.2006 15:30:12 | |
---|
Huhu kertoo, että KsE:tä lämppäisikin amerikkalaisbändi Bury Your Dead. "My silence will convict me."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |