Aihe: köyhille muusikon retkuille
1 2
Varaani
23.11.2006 13:37:53
molemmat viety kaniin jo aikoja sitte!

Parantuiko kaniini?
PnukBassist
23.11.2006 18:19:38

Nyt tuli kyllä Thominiskiltä niin kallisarvoisia elämänohjeita että ihan pala nousee kurkkuun. On se kaunista kun sen osaa.
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Pallisti
28.11.2006 20:26:24
kannattaa pallisti kasvaa vielä jokunen vuosi niin huomaat ettei porukat sulle kaikkea tule aina maksamaan!! joo lottoamaan sitä piti ryhtyä..

No joo mä yritän kasvattaa itseäni koko ajan, aika vaikeeta se tosin on.. kai sitä jotain anaa pitäisi ruveta tykittämään..

Hei minä käyn töissä. Minä saan töistä rahaa, voin hankkia oman asunnon, maksaa autoa pois, ostaa ampegeita, käydä keitolla ja harrastaa rakkautta.

Ainii ja mitä porukoihin tulee, niin ei niitten enää tarvii mulle mitään maksaa, mutta iso kiitos heille, että ovat mut alkuun sponssannut. Jos itse joskus saan lapsia, aion tehdä samoin. Kukapa ei tekisi, jos siihen on mahdollisuus?!
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.org www.myspace.com/collarboneband
T.Nick
30.11.2006 23:04:14
Nyt tuli kyllä Thominiskiltä niin kallisarvoisia elämänohjeita että ihan pala nousee kurkkuun. On se kaunista kun sen osaa.

Saa toki antaa plussaa. Se tossa oli taka-ajatuksena.
Tosimies ei välitä
PnukBassist
01.12.2006 11:11:16

Saa toki antaa plussaa. Se tossa oli taka-ajatuksena.

Sinne meni. Hehheh.
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Murmeli
04.12.2006 14:26:30
haa, kyllä minulle ovat myyneet vaikka mitä ja osamaksulla lähes aina :D
"No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia."
T.Nick
04.12.2006 17:29:34
haa, kyllä minulle ovat myyneet vaikka mitä ja osamaksulla lähes aina :D

No ei muuta, kun hyviä kokemuksia ja niitä parhaita osa-maksupaikkoja kehiin..
Tosimies ei välitä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)