Kuorsuri 18.11.2006 18:10:54 | |
---|
Onko totta, ettei näitä settejä ole vaahterasta? Kun tuolta Sonorin sivuilta päätellen on vain pähkinäpuuta, koivua ja jotain dunea. Luulin että valintakriteereihin kuuluisi perinteinen ja turvallinen maple. Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Petè |
Jeltz 18.11.2006 18:14:07 | |
---|
|
Kuorsuri 18.11.2006 18:19:24 (muokattu 18.11.2006 18:20:44) | |
---|
Kiitos :c) Joo, ei noista ota Erkkikään selevöö. Ihmeen hankalaks nuo sakut osaavat hommat tehdä, ostokin tapahtuu miljoonan lomakkeen ym. turhan härpäkkeen kautta. Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Petè |
Bacchus 19.11.2006 12:44:09 | |
---|
Designereita saa vaahtera- tai koivurungoilla. Nuo pähkinäpuu- ja dune-viimeistelyt ovat viiluja, eli vain ulkopinta (joissakin myös sisäpinta) on em. puuta. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jordan 22.11.2006 19:55:55 | |
---|
Kiitos :c) Joo, ei noista ota Erkkikään selevöö. Ihmeen hankalaks nuo sakut osaavat hommat tehdä, ostokin tapahtuu miljoonan lomakkeen ym. turhan härpäkkeen kautta. noh noh, eipä sovi yleistää:) noissa on kyllä kaikki tarvittavat säätimet ja vimpaimet ja ylimäärästäkii löytyy...värejä kans on niin maan kirotusti. soundi taitaa kans lähennellä täydellisyyden luokkaa ellen ole ihan väärässä? en ikävä kyllä oo päässy tollasilla (vielä) soittamaan |
hollmi-5 23.11.2006 10:31:12 | |
---|
soundi taitaa kans lähennellä täydellisyyden luokkaa ellen ole ihan väärässä? en ikävä kyllä oo päässy tollasilla (vielä) soittamaan Kyllä ne hyvin soivat. Toimii monilla kalvoilla ja vireillä. Taitaa nuo Designerit pikkuhiljaa korvautua SQ2-sarjalla, jossa noita valinnaisia muuttujia on hengästyttävä määrä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
värejä kans on niin maan kirotusti. soundi taitaa kans lähennellä täydellisyyden luokkaa ellen ole ihan väärässä? en ikävä kyllä oo päässy tollasilla (vielä) soittamaan Värejähän on loputtomasti, koska värimallin voi luoda myös itse. Taitaa nuo Designerit pikkuhiljaa korvautua SQ2-sarjalla Jepulis, taitavat ajaa Designerit pikkuhiljaa alas. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jordan 23.11.2006 21:50:39 | |
---|
Värejähän on loputtomasti, koska värimallin voi luoda myös itse. Oho, tämä oli uutta ja mielenkiintoista mulle:Dkiitos |
Bacchus 24.11.2006 16:11:38 | |
---|
Oho, tämä oli uutta ja mielenkiintoista mulle:Dkiitos Pearlin Masterworks-sarjan custom-väri-mainoskikkahan on apinoitu Sonorilta.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |